" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2010
TEST
2η νεότητα!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 37411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2010
Αρκετά ικανοποιητικός σε κάθε επίπεδο
Το Valvematic μηχανικό σύνολο των 2,0 λτ. διαθέτει καλό τράβηγμα, απόκριση και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Περισσότερη ζωντάνια παρουσιάζει από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές, στις οποίες φτάνει χωρίς δισταγμούς, αλλά παράγοντας αισθητό θόρυβο. Παράλληλα, θετικές κριτικές αποσπά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Multidrive S, το οποίο είναι συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT), με δυνατότητα αλλαγής 7 ταχυτήτων και με την τελευταία να είναι overdrive. Επίσης οι εναλλαγές στο σειριακό πρόγραμμα γίνονται άμεσα και ομαλά τόσο μέσω του επιλογέα, όσο και μέσω των πλήκτρων πίσω από το τιμόνι. Ακόμη, με το πάτημα του διακόπτη "Sport" -που βρίσκεται… κρυμμένος και μακριά από το κιβώτιο, αριστερά και πίσω από το τιμόνι- ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές, παρέχοντας καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.

 
 Ανανεωμένο Toyota RAV4 2,0 Multidrive S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία