" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2010
TEST
2η νεότητα!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 37411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2010
Πολύ καλή συμπεριφορά σε κάθε τερραίν
Το RAV4 εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο και θα καλύψει μακρινές αποστάσεις σβέλτα και με ασφάλεια.

Το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τον οδηγό είναι η φιλικότητα και η ευκολία στην οδήγηση που παρέχει, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης η ανάρτησή του προσφέρει ικανοποιητική άνεση και το αυτοκίνητο εμπνέει ασφάλεια σε ένα ταξίδι, όπου κινούμενο στις ευθείες παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές παρουσιάζει λογικές κλίσεις υπό πίεση και η 4κίνηση, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VSC+), το κρατά στο δρόμο.
Η τετρακίνηση είναι ικανή και σε λίγο πιο απαιτητικές συνθήκες, αλλά η ανάρτηση χτυπάει σε διαδρομές με "φυτεμένες" πέτρες.
Ωστόσο, το ηλεκτρονικό αυτό βοήθημα σε ορισμένες περιπτώσεις επεμβαίνει απότομα και άτσαλα, αποκόπτοντας τον οδηγό από τα τεκταινόμενα. Επίσης το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι παρέχει θετική αίσθηση και αμεσότητα και τα φρένα ακινητοποιούν έγκαιρα το 1,5 τόνων αμάξωμα. Περνώντας εκτός δρόμου, η τετρακίνηση (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, με κατανομή από 100:0 έως 55:45, ποσοστό που "κλειδώνει" μέσω σχετικού μπουτόν) αποδεικνύεται αποτελεσματική σε κομμάτια με κροκάλα και νεροφαγώματα, όμως περνούν στην καμπίνα χτυπήματα από την ανάρτηση και θα ήταν επιθυμητό να απενεργοποιούνταν πλήρως το VSC και όχι μόνο το TRC (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης).

 
 Ανανεωμένο Toyota RAV4 2,0 Multidrive S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία