Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/7/2010
Πρώτη επαφή
Πολυσχιδής προσωπικότητα
Nissan Murano
Διαβάστηκε από 17010 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/7/2010
Με νέο ντίζελ κινητήρα 2,5 λτ.
Ανασχεδιασμένο είναι το εμπρός μέρος του Murano, εντείνοντας την "μυώδη" αισθητική του μεγάλου Crossover.
Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου Nissan Juke, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά το ελαφρώς ανανεωμένο μεγάλο Crossover της εταιρείας, το Μurano. Το Murano, μετά την τελευταία του αισθητική ανανέωση, επανήλθε με ακόμα πιο ενδιαφέρον μπροστινό τμήμα, το οποίο προσδίδει πολυτελή και συνάμα δυναμική εικόνα στο σύνολο. Το πίσω μέρος διατηρήθηκε ως είχε και παραπέμπει στο Qashqai, ενώ και το εσωτερικό του παρέμεινε ποιοτικό και πολυτελές, με πολύ καλά επίπεδα χώρων.
Ποιοτικό, πολυτελές και ευρύχωρο είναι το ενδιαφέρον σχεδιαστικά εσωτερικό του Murano. Οι χώροι καλύπτουν με το παραπάνω τις ανάγκες 5 επιβατών και των αποσκευών τους (όγκος 402 λίτρα).
Νέο στοιχείο στο Murano αποτελεί ο κινητήρας πετρελαίου των 2,5 λίτρων που το εφοδιάζει και που συμπληρώνει την γκάμα του (αφού μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμο μόνο με τον 3,5 λίτρων V6 βενζίνης). Ο κινητήρας αυτός είναι ο εξελιγμένος YD25 dCi των Pathfinder και Navara, ο οποίος έχει βελτιώσει την απόδοσή του (από 171 στους 190 ίππους) αλλά και τη λειτουργία του, καλύπτοντας επιπλέον τις νόρμες ρύπων Euro V. Oι αλλαγές που δέχτηκε αφορούν στη νέα κυλινδροκεφαλή με τις παράλληλες εισαγωγές, ψεκάζοντας με πίεση 2.000 bar την εισαγωγή.
Στο πίσω μέρος το Murano παραπέμπει άμεσα στο Qashqai μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, ξεφεύγοντας από το ιδιόμορφο σχεδιαστικό προφίλ.
Παράλληλα έχει μειωθεί η συμπίεση στο 15.0:1 και έχει αλλάξει και ο υπερτροφοδότης για καλύτερη απόκριση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων. Φυσικά ο κινητήρας αυτός διαθέτει φίλτρα μικροσωματιδίων, καθώς και ένα νέο που περιορίζει τις εκπομπές των NΟx. Στην πράξη είναι ελαστικός και με πολύ καλή απόκριση, παρουσιάζοντας χαμηλά επίπεδα θορύβου, ενώ είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το ογκώδες αμάξωμα του Murano. Ο κινητήρας αυτός εφοδιάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Οδική συμπεριφορά
Οδηγικά το Murano ξεχωρίζει για την άνεση που παρέχει στους επιβάτες, η οποία προέρχεται από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Επιπλέον διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χάρη στην ενισχυμένη μόνωση της καμπίνας ενώ συνολικά παρουσιάζεται πολύ σταθερό τόσο σε δρόμους με στροφές, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, αν και θα θέλαμε λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
ΜοντέλοMurano 3,5 V6Murano 2,5 dCi
Κυβισμός (κ.εκ.)3.4982.488
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)256/6.000190/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)334/4.400450/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)8,010,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)210196
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)10,98,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)261210
Βάρος (κιλά)1.7901.895
ΜxΠxY (χλστ.)4.860x1.885x1.720
*Εργοστασιακές μετρήσεις

 
 Νissan Juke
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τετρακίνηση
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Nissan Murano