" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2010
TEST
Subaru Impreza 1,5 4d
Η επιστροφή του σεντάν
Διαβάστηκε από 24981 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2010
Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας του 5θυρης γενιάς, το Impreza επιστρέφει στην έκδοση αμαξώματος που το έκανε γνωστό. Το τριών όγκων σεντάν μοντέλο είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τον κινητήρα 1,5 λίτρων.
Πρώτα πεντάθυρο, μετά σεντάν
H Subaru επαναφέρει το κλασικό και γνώριμο σχήμα του Impreza στην ελληνική αγορά, δύο χρόνια μετά την παρουσίαση της τελευταίας του γενιάς. Το πεντάθυρο Impreza αποτέλεσε ένα νέο βήμα για την εταιρεία, η οποία θέλησε με εκείνο να αναδείξει τις οδηγικές του αρετές, εκμεταλλευόμενη το πιο κόμπακτ αμάξωμα. Αυτό για τις ευρωπαϊκές αγορές, γιατί στην Αμερική και στην Αυστραλία, το 3ης γενιάς Impreza ήταν διαθέσιμο από την αρχή της καριέρας του (2008) και ως σεντάν, προσφέροντας την ευρυχωρία και την αισθητική που αναζητούν παραδοσιακά οι αγοραστές τους. Με τις πωλήσεις του να είναι χαμηλές στην εγχώρια αγορά, παρά την προσιτή του τιμή και την αδιαμφισβήτητη ξεχωριστή του ταυτότητα στην κατηγορία (ελέω τετρακίνησης), η ελληνική αντιπροσωπεία αποφάσισε να δώσει ώθηση με τη σεντάν έκδοση. Εκείνη, στη βασική έκδοση κινητήρα που διατίθεται, είναι σε θέση να αναδείξει τον οικογενειακό χαρακτήρα του Impreza, ενώ είναι πιο πρακτική και με μεγαλύτερους χώρους. 
Συγκρατημένη εμφάνιση
Χωρίς να διεκδικεί δάφνες καλαισθησίας και πρωτοτυπίας, το νέο Impreza σεντάν παρουσιάζει άμεσα τον οικογενειακό του προσανατολισμό μέσω της συμβατικής 3 όγκων σχεδίασής του. Όπως και το πεντάθυρο μοντέλο, στο εμπρός μέρος η εικόνα είναι ίδια, με τη μάσκα να διαθέτει χρωμιωμένο περίγραμμα και τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων να αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό του, δημιουργώντας αθλητική εν μέρει αισθητική. Εκείνη συνεχίζει και στα πλαϊνά του αμαξώματος μέσω των τονισμένων τμημάτων στο πάνω μέρος των θυρών, όπως και στο πεντάθυρο, ωστόσο ο πίσω επιπλέον όγκος κινείται σε πολύ πιο συντηρητικά πλαίσια σχεδιαστικά, χωρίς κάτι το ιδιαίτερα ξεχωριστό. 
Πόσο μεγάλωσε; 
Οι ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις του το φέρνουν αντιμέτωπο με τα μικρομεσαία σεντάν αυτοκίνητα της κατηγορίας, όπως το Mitsubishi Lancer, με ίδιας χωρητικότητας κινητήρα αλλά όχι τετρακίνηση, που αποτελεί και το βασικό του αντίπαλο. Συνολικά τo Ιmpreza sedan είναι κατά 165 χλστ. μεγαλύτερο σε μήκος από την 5θυρη αντίστοιχη έκδοση, φτάνοντας έτσι στα 4.580 χλστ. συνολικά (4.415 το 5θυρο).
(+):  Ποιότητα συναρμολόγησης, ορατότητα, οδική συμπεριφορά, ελαστικότητα του κινητήρα
(-): Επιδόσεις, θέση οδήγησης, δυνατότητα ανοίγματος του πορτ μπαγκάζ από έξω, σχεδίαση του πίσω μέρους, "σκαλοπάτι" στο πορτ μπαγκάζ

 
 Subaru Impreza 1,5 4d
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »