" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/9/2010
TEST
Toyota Auris HSD
Φυσική συνέχεια!
Διαβάστηκε από 41740 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/9/2010
Το υβριδικό Auris διευρύνει την γκάμα των υβριδικών της Toyota κάτω από το γνωστό σε όλους μας Prius. Χρησιμοποιώντας μάλιστα το ίδιο υβριδικό σύστημα, το Auris HSD, καταφέρνει να είναι -όχι μόνο στα χαρτιά- ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα του σήμερα. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να χάνει τα κύρια χαρακτηριστικά, που έχουν καταστήσει ως best-seller στην κατηγορία του το αυτοκίνητο της Toyota.

Ήταν αναμενόμενο ότι μετά από τρεις γενιές Toyota Prius, που εξασφάλισαν από τη μια την απαραίτητη τεχνογνωσία και από την άλλη "έμαθαν" στο κοινό το τι εστί υβριδικό, η Toyota αργά ή γρήγορα θα μας έφερνε ένα ακόμη μοντέλο του είδους. Και πλέον, το υβριδικό αυτό δεν είναι ένα διαφορετικό μοντέλο στην γκάμα, αλλά βασίζεται σε ένα υπάρχον αυτοκίνητο της εταιρείας, μειώνοντας έτσι το κόστος εξέλιξής του.
Ο λόγος για το νέο Auris HSD, το οποίο μόλις πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας, διευρύνοντας έτσι τις υβριδικές επιλογές της Toyota.
Αισθητικές αλλαγές για καλύτερη αεροδυναμική
Η περισσότερο προηγμένη τεχνολογικά έκδοση του Auris δεν κρύβεται αισθητικά, αφού κυρίως για λόγους βελτίωσης της αεροδυναμικής περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το γνωστό μας Auris.
Αρχικά στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο νέος προφυλακτήρας, που ενσωματώνει και φώτα ημέρας με λαμπτήρες LED. Αλλαγές έχουμε και στη μάσκα, όπου η γρίλια έχει πλέον διαφορετικό σχήμα, είναι χρωμιωμένη και με πιο "ομαλή" κλίση. Στο πλάι διακρίνονται οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ στο πίσω τμήμα ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς αλλαγμένος, όπως επίσης και η αεροτομή. Σε επίπεδο αεροδυναμικής, οι αλλαγές αυτές, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κατά 5 χλστ. αμάξωμα, εξασφαλίζουν χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση σε σχέση με ένα "συνηθισμένο" Auris (cd: 0,283 από cd: 0,293), συμβάλλοντας από την πλευρά τους και στη μείωση της κατανάλωσης.
Πλήρως εξοπλισμένο με τιμή από 22.980 ευρώ
Έχοντας τιμή 22.980 ευρώ για την αρχική έκδοση Unique, το Auris HSD είναι το φθηνότερο υβριδικό στην γκάμα της Toyota. Μάλιστα, ο εξοπλισμός της έκδοσης αυτής είναι πλήρης και έτσι δημιουργείται ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο για κάποιον που ενδιαφέρεται για ένα "Full Hybrid" όχημα (δηλαδή που να μπορεί να κινηθεί και μόνο με ηλεκτρική ενέργεια).
Όμως, για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας, η τιμή αυτή είναι αυξημένη.
Σημειώστε τέλος, ότι το ειδικό λευκό pearl χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι αποκλειστικά προσφερόμενο στα υβριδικά της Toyota, με το κόστος του να είναι επιπλέον 600 ευρώ.
Μας άρεσε
Το γεγονός ότι στην πράξη επιβεβαιώνει την οικονομία και οικολογία που υπόσχεται η Toyota, η… ησυχία που επικρατεί όταν ο βενζινοκινητήρας δε λειτουργεί, η σχεδίαση στο εσωτερικό, η σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές, οι μειωμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Δε μας άρεσε
Η απουσία ενεργητικής ανάμιξης του οδηγού στην εναλλαγή των σχέσεων του κιβωτίου, ο μικρός χώρος αποσκευών, ο θόρυβος από το βενζινοκινητήρα στις μεσαίες στροφές και άνω, η αίσθηση από το πεντάλ των φρένων.

 
 Toyota Auris HSD
Toyota Synergy Drive
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »