Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/9/2010
Πρώτη επαφή
(eco) Βoost στην κορυφή
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 5013 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/9/2010
Φυσάει!
O νέος κινητήρας 2,0 Ecoboost των 240 ίππων τα έχει όλα και συμφέρει!
Μπορεί για την Ευρώπη όλα τα λεφτά να είναι ο νέος 2,2 turbodiesel Duratorq TDCi των 200 ίππων και των 420 Nm ροπής στις 2.200 σ.α.λ. (τον οδηγήσαμε και εντυπωσιαστήκαμε), για την ελληνική αγορά όμως σημασία έχει η γενιά βενζινοκινητήρων Ecoboost. Οδηγήσαμε την εκδοχή των 240 ίππων, που διακρίνεται για την ποιότητα λειτουργίας, τη γραμμικότητα, τη δύναμη, την ελαστικότητα και τις επιδόσεις. Προσφέρει επιδόσεις 3λιτρου V6 (0-100 χλμ./ώρα σε 7,5΄΄ δλ. για το 4θ/5θ) με κατανάλωση κινητήρα 1,6 λίτρων (7,7 λτ./100 χλμ.)! Έχει και ευχάριστο ήχο χάρη στο Sound Symposer που γνωρίσαμε στα Focus ST/RS. Σε πρώτο πλάνο και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift με το οποίο συνεργάζεται και εξασφαλίζει γρήγορες και απόλυτα ομαλές αλλαγές, είτε ως αυτόματο, είτε στη «σειριακή» λειτουργία από τον επιλογέα –δεν προσφέρονται paddles στο τιμόνι.

 
 Ανανεωμένο Ford Mondeo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Νέες Τεχνολογίες
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά