Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/11/2010
Παρουσίαση
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Διαβάστηκε από 55735 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Ο κ. Παναγιώτης Καρανάσιος, ιδρυτικό στέλεχος της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:  Γιαννιτσών 90 & Χαλκίδος
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2310-555151

" Παρατηρείται ενδιαφέρον από νέα πρόσωπα & εταιρείες, που επιθυμούν να επενδύσουν στην υγραεριοκίνηση"

Ο κ. Π. Καρανάσιος είναι ιδρυτικό στέλεχος της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, η οποία ασχολείται με τη μελέτη, σχεδίαση και αδειοδότηση πρατηρίων υγρών καυσίμων, συνεργείων αυτοκινήτων, ΙΚΤΕΟ, σταθμών αυτοκινήτων, βιομηχανιών, βιοτεχνιών και γενικά επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο μεταποιητικό, επισκευαστικό και εμπορικό κλάδο. Όσον αφορά στην υγραεριοκίνηση, η εταιρεία αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για την ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων αερίων καυσίμων, καθώς και συνεργείων αυτοκινήτων που ασχολούνται με την τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση συσκευών και εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων με αέρια καύσιμα και συγκεκριμένα υγραέριο (LPG) και πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Η τεχνική εταιρία Καρανάσιος-Βαρσάμη & Συνεργάτες αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για την ίδρυση και λειτουργία συνεργείων που ασχολούνται με την τοποθέτηση και επισκευή συστημάτων υγραεριοκίνησης.
A.T. Ποιες είναι οι προδιαγραφές των εγκαταστάσεων για μια εταιρεία που επιθυμεί να τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης;

Π.Κ. Μία εταιρεία η οποία επιθυμεί να τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης, θα πρέπει να προχωρήσει στην ίδρυση συνεργείου αυτοκινήτων αερίων καυσίμων ή στην προσθήκη της ειδικότητας του τεχνίτη αερίων καυσίμων στο υφιστάμενο συνεργείο αυτοκινήτων -εφ´ όσον διαθέτει. Οι προϋποθέσεις αδειοδότησης των συνεργείων αερίων καυσίμων έχουν απλοποιηθεί σημαντικά με την υπ´ αρ. οικ. 41871/3068 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ο χώρος του συνεργείου αερίων καυσίμων θα πρέπει:
α) Να διαθέτει ελάχιστη επιφάνεια 50 τ.μ.
β) Να μην επικοινωνεί εσωτερικά με υπόγειο ή όροφο
γ) Να χωρίζεται με τοίχο από άκαυστα υλικά από τους επισκευαστικούς χώρους εργασίας άλλων ειδικοτήτων συνεργείων
Επίσης δε θα πρέπει να υπάρχουν τάφροι επιθεώρησης
Σημαντική είναι, κατά τη γνώμη μας, άσχετα με το αν ζητηθεί ή όχι κατά την αδειοδότηση, η ύπαρξη φωτιστικών και συστήματος εξαερισμού αντιεκρηκτικής προστασίας, που θα διασφαλίζει ότι δε θα δημιουργηθεί έκρηξη σε περίπτωση δημιουργίας επικίνδυνης ατμόσφαιρας.

A.T. Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν συσκευές υγραερίου ιδιαίτερα χαμηλής τιμής, γνωρίζοντας χονδρικά ότι κανονικά οι τιμές τους κυμαίνονται από 1.500 έως 2.000 ευρώ;

Π.Κ. Ένα σύστημα υγραεριοκίνησης θα πρέπει να πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές και τα υλικά και εξαρτήματα που το αποτελούν να παρουσιάζουν αντοχή στο χρόνο. Θα πρέπει να ενδιαφερθεί ο καταναλωτής:
α) Για το ποιο συνεργείο του προσφέρει αυτό το προϊόν, δηλαδή αν αυτό το συνεργείο διαθέτει τις απαραίτητες άδειες και εγκρίσεις για την τοποθέτηση αυτών των συσκευών.
β) Αν η συσκευή διαθέτει πιστοποίηση.
γ) Αν υπάρχει εγγύηση, η οποία να συνοδεύει τη συσκευή.
Γενικά θα πρέπει ο καταναλωτής να ψάξει (από τεχνικά εγχειρίδια, prospect, internet κ.λπ.) περισσότερο το θέμα, διότι όπως σε κάθε αγορά προϊόντος, έτσι και στις συσκευές υγραερίου ενδέχεται να υπάρχουν πολλές όμοιες μεταξύ τους, με διαφορετικά όμως χαρακτηριστικά και δυνατότητες, που θα πρέπει να τα γνωρίζει ο καταναλωτής. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών μπορεί -μέχρι ένα σημείο- να λειτουργήσει υπέρ του καταναλωτή, διαμορφώνοντας χαμηλότερες τιμές, αρκεί αυτό να μην αποβεί εις βάρος της ποιότητας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η ποιότητα αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα, αφού ένα σύστημα υγραεριοκίνησης "κακής ποιότητας" μπορεί στη χειρότερη περίπτωση να επηρεάσει την ασφάλεια των επιβατών (σε περίπτωση ατυχήματος ή ακόμα και όταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει), ενώ στην καλύτερη περίπτωση να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία του κινητήρα ή να χρειαστεί ακόμα και η αλλαγή του ή επιδιόρθωσή του σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

A.T. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι οι οποίοι θέλουν να επενδύσουν στο χώρο της υγραεριοκίνησης;

Π.Κ. Παρατηρείται μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από τους ιδιοκτήτες υφιστάμενων συνεργείων ή αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, που επιθυμούν να ασχοληθούν με την τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση συσκευών και εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων με αέρια καύσιμα, όσο και από τους ιδιοκτήτες υφιστάμενων πρατηρίων υγρών καυσίμων, που ενδιαφέρονται να παρέχουν αέρια καύσιμα. Επίσης παρατηρείται ενδιαφέρον και από νέα πρόσωπα ή εταιρείες, που επιθυμούν να επενδύσουν στο χώρο της υγραεριοκίνησης, με την ίδρυση νέου πρατηρίου ή συνεργείου αυτοκινήτων. Το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένουμε να αυξηθεί το ήδη μεγάλο ενδιαφέρον, με δεδομένο ότι η υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε βρεφικό στάδιο, ενώ σημαντικός παράγοντας είναι η τιμή πώλησης των αερίων καυσίμων σε σχέση με αυτή της βενζίνης.

 
 Υγραεριοκίνηση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σημαντικό όφελος για την τσέπη μας
Πρατήρια καυσίμων
Σύστημα BIGAS από GearTech Engineering
Πανικίδης ΑΕ, ασφάλεια και after sales
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης