Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/1/2011
Παρουσίαση
Αυτοκινητικές αλλα-YES!
Υποχρεωτικό το Brake Assist
Διαβάστηκε από 58383 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Αρκετές εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου έχουμε το 2011, ως απόρροια -μεταξύ άλλων- και νέων κοινοτικών διατάξεων. Αναμένουμε λοιπόν πιο
Η εξέλιξη του Brake Assist είναι τα Συστήματα Αυτόματης Πέδησης, όπως το Pedestrian Detection της Volvo, που μπορεί να αποτρέψει ατύχημα με πεζό σε ταχύτητες έως και 35 χλμ./ώρα, χωρίς ο οδηγός να χρειαστεί να ακουμπήσει το πεντάλ του φρένου!
Στο πλαίσιο της προσπάθειας για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων, η Ευρωπαϊκή Ένωση υποχρεώνει τους κατασκευαστές να συμπεριλάβουν, από το Φεβρουάριο, το Brake Assist (Υποβοήθηση Πέδησης) στο στάνταρ εξοπλισμό των αυτοκινήτων τους. Αυτό θα ισχύει για τις πωλήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ από το 2015 θα είναι υποχρεωτικό και για τα βαρέα επαγγελματικά.
Αποτελεσματικότερο φρενάρισμα!
Το Brake Assist είναι ένα υποβοητικό σύστημα, που επεμβαίνει σε καταστάσεις επείγοντος φρεναρίσματος. Όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου απότομα, τότε το Σύστημα "αντιλαμβάνεται" την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και άμεσα αυξάνει τη δύναμη της πέδησης, μειώνοντας κατά συνέπεια την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. 
Αρκετές εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου έχουμε το 2011, ως απόρροια -μεταξύ άλλων- και νέων κοινοτικών διατάξεων. Αναμένουμε λοιπόν πιο
Θέλοντας να μειώσει τα ατυχήματα αυτοκινήτων με πεζούς, η Ευρωπαϊκή Ένωση υποχρεώνει, από το Φεβρουάριο, τους κατασκευαστές να συμπεριλάβουν την Υποβοήθηση Πέδησης (Brake Assist) στο στάνταρ εξοπλισμό των αυτοκινήτων τους.
Σύμφωνα με μελέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εάν όλα τα αυτοκίνητα είχαν Brake Assist, τότε σχεδόν 1.100 ατυχήματα με πεζούς το χρόνο θα μπορούσαν να αποτραπούν.
Επίσης, υπολογίζεται ότι σχεδόν στις μισές περιπτώσεις των συγκρούσεων με προπορευόμενο όχημα, ο οδηγός δεν χρησιμοποίησε την πλήρη ισχύ των φρένων του οχήματός του, με αποτέλεσμα να μην αποφύγει τη σύγκρουση, κάτι που ίσως να είχε αποτραπεί και σίγουρα θα είχε επιφέρει μικρότερες επιπτώσεις, εάν υπήρχε το Brake Assist.
Από πότε αλλάζει: 24η Φεβρουαρίου 2011

 
 Οι αλλαγές στο χώρο του αυτοκινήτου το 2011
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ελεύθερη η εγκατάσταση βενζινάδικων σε σούπερ μάρκετ
Αύξηση των αποζημιώσεων στις ασφάλειες αυτοκινήτων
Απόσυρση παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων
Μειώσεις στον Ειδικό Φόρο Πολυτελείας
Το νέο Πρότυπο Euro 5 εκπομπών ρύπων
Απαγόρευση κλιματισμού με επιβλαβή φθοριούχα αέρια
Στάνταρ Ηλεκτρονικό Σύστημα της Ευστάθειας (ESC ή ESP)
Υποχρεωτικό το Brake Assist
Νέοι τύποι βιοκαυσίμων
Φώτα ημέρας για όλα τα αυτοκίνητα