Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/1/2011
Παρουσίαση
Είμαστε ακόμη πιο ΔυΝαΤοί!
Αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω από 2.001 κ.εκ.
Διαβάστηκε από 44267 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/1/2011
Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο...
"Όλες οι προτάσεις που εξετάσαμε προσφέρονται σε πιο αυξημένες τιμές στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη"
Η υψηλότατη ελληνική φορολογία έχει καταστήσει πολύ πιο ακριβά από κάθε άλλη φορά τα αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 2.000 κ.εκ. και έτσι, όλες οι προτάσεις που εξετάσαμε προσφέρονται σε πιο αυξημένες τιμές στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η ποσοστιαία αυτή αύξηση κυμαίνεται λοιπόν κατά περίπτωση μεταξύ 6% και 36%, κάτι που διαμορφώνεται κυρίως από την πολιτική της εκάστοτε αντιπροσωπείας: Με το δεδομένο λοιπόν ότι οι τρεις κύριοι φόροι αυξάνουν σημαντικά την τιμή ενός μοντέλου υψηλού κυβισμού, είναι στο χέρι κάθε αντιπροσωπείας να μειώσει το κέρδος της σε αυτό το μοντέλο, ώστε να επιτύχει μια πιο συμφέρουσα λιανική τιμή για να προσελκύσει το κοινό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων υπάρχουν πολλά και μεταξύ των αυτοκινήτων που εξετάσαμε, το πλέον τρανταχτό είναι αυτό του Ford Kuga 2,5 Trend, το οποίο κοστίζει μόνο 6% περισσότερο από ό,τι στη Γερμανία. 
Ακόμη και οι περιπτώσεις των Opel Insignia 2,8 V6 Sport ή της BMW X1 xDrive25i μπορεί να θεωρηθούν "συμφέρουσες", βάσει των όσων ισχύουν στην ελληνική φορολογία.
Αυτοκινήτα από 2.001 κ.εκ. και άνω
ΜοντέλοΤιμή στην Ελλάδα (ευρώ)Τιμή στην Ευρώπη (ευρώ)Διαφο- ρά τιμής (ευρώ)Διαφο- ρά τιμής (ποσο- στό)Χώρα προέλευ- σης τιμής
Ford Kuga 2,5 Trend32.10030.210+1.890+6%Γερμανία
Opel Insignia 2,8 V6 4d AWD Sport42.26036.610+5.650+13%Γερμανία
BMW X1 xDrive25i45.25038.450+6.800+15%Γερμανία
BMW 130i 3d42.20034.800+7.400+18%Γερμανία
Mercedes C 350 CGI BlueEFFICIENCY58.95047.927+11.023+19%Γερμανία
BMW 523i53.80042.100+11.700+22%Γερμανία
Mercedes E 350 CGI BlueEFFICIENCY78.35052.479+25.871+33%Γερμανία
Audi A4 3,2 FSI quattro74.85047.945+26.905+36%Γερμανία
Ακόμη και σήμερα και παρά την αυξημένη φορολόγηση, η Ελλάδα συνεχίζει να προσφέρει τα περισσότερα και κυρίως τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα φθηνότερα από τις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας ή και της 
Ιταλίας, με ένα τελικό όφελος που μπορεί να φτάσει έως και το 27% επί της λιανικής τους αξίας.
Η περίπτωση της αγοράς μιας
BMW M3 Coupe

Η υψηλότατη φορολογία των αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά ουσιαστικά απεμπολεί τα γρήγορα και πολυτελή μοντέλα, υπερτιμώντας τα άνω του λογικού. Ως παράδειγμα μπορούμε να πάρουμε τη BMW M3 Coupe, η οποία στη Γερμανία κοστίζει σήμερα 68.750 ευρώ. Στην Ελλάδα όμως του - φορολογικού - παραλόγου, το πολύ αξιόλογο αυτό μοντέλο έχει τιμή 114.202 ευρώ! Δηλαδή σχεδόν όσο δύο M3 Coupe στη Γερμανία! Σημειώστε ότι ακριβώς ένα χρόνο πριν, όταν δεν υπήρχε ο φόρος πολυτελείας και με τον Φ.Π.Α. στο 19% (αντί 23% σήμερα), το αυτοκίνητο στην Ελλάδα κόστιζε 15.000 ευρώ φθηνότερα....
Ακόμη και σήμερα και παρά την αυξημένη φορολόγηση, η Ελλάδα συνεχίζει να προσφέρει τα περισσότερα και κυρίως τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα φθηνότερα από τις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας ή και της 
Ιταλίας, με ένα τελικό όφελος που μπορεί να φτάσει έως και το 27% επί της λιανικής τους αξίας.
 Το λιγότερο ακριβό
Το Ford Kuga 2,5 Trend παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό επιβάρυνσης της τιμής του στη χώρα μας έναντι της γερμανικής αγοράς (+6%), μεταξύ των αυτοκίνητων με κυβισμό άνω των 2.001 κ.εκ. που εξετάσαμε.

 
 ΕΡΕΥΝΑ: Διαφορές τιμών των αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αυτοκίνητα με κυβισμό έως 1.400 κ.εκ.
Αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.401 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ.
Αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.601 κ.εκ. έως 1.800 κ.εκ.
Αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.801 κ.εκ. έως 2.000 κ.εκ.
Αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω από 2.001 κ.εκ.