Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
TEST
Ι did it MY WAY…* (*Στίχος από τραγούδι του Frank Sinatra)
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 45658 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
Σίγουρο, άνετο και πολύ ευχάριστο
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Σταθερό, άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το νέο Ford C-Max ευχαριστεί τον οδηγό του σε κάθε περίπτωση.
Το C-Max παρουσιάζεται πολύ ευχάριστο οδηγικά. Η νέα πλατφόρμα αποδεικνύεται "λίρα χρυσή" κάνοντας το C-Max να προβάλλει ως το πιο ενδιαφέρον, οδηγικά, πολυχρηστικό μοντέλο της αγοράς. Η ανάρτηση του δείχνει ιδανικά ρυθμισμένη. Προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, επιτρέποντας στο αμάξωμα να παίρνει μόνο περιορισμένες και λογικές κλίσεις, ακόμα και όταν αυτό πιέζεται πολύ. Ξεχωρίζουμε και το γεγονός ότι η καμπίνα είναι πολύ καλά ηχομονωμένη, προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι αλλά και στιβαρό πλαίσιο είναι στα πλεονεκτήματα του νέου C-Max.
Σύμφωνα με τη Ford, σημαντικός συντελεστής σε αυτό ήταν η χρήση ηχομονωτικού υλικού σε ορισμένα πάνελ του αμαξώματος. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση συνολικών θορύβων σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο κατά 2 db(A).
Πολύ φιλικό και ιδιαίτερα προβλέψιμο
Αρκετά καλές εντυπώσεις μας άφησε και το σύστημα διεύθυνσης. Ο μηχανισμός ηλεκτρικής υποβοήθησης είναι τοποθετημένος χαμηλά στην κρεμαγιέρα και όχι στην κολώνα του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να χειρίζεται το γρήγορο και με καλή πληροφόρηση τιμόνι. Εν τω μεταξύ, το σύστημα πέδησης του C-Max έδειξε πως δεν υστερεί σε κάτι, ακινητοποιώντας πλήρως το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα σε 39,2 μέτρα. Στον αυτοκινητόδρομο, το C-Max μεταφέρει τη σιγουριά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, ταξιδεύοντας αθόρυβα και ιδιαίτερα πολιτισμένα. Σε δρόμο με στροφές, το C-Max ακόμα και όταν πιεστεί πολύ, έχει πολύ φιλικές και προβλέψιμες αντιδράσεις. Μικρές τάσεις υποστροφής μπορούν, υπό συνθήκες, να κάνουν την εμφάνισή τους. Διορθώνονται πάντως εύκολα από τον οδηγό σε συνεργασία με το στάνταρντ σύστημα ευστάθειας (ESP).

 
 Ford C-Max 1,6 EcoBoost 150PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
«Ευκίνητα» καθίσματα και αρκετή πρακτικότητα
Με τεχνολογία αιχμής
5άστερο στην ασφάλεια
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία