ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2011
Παρουσίαση
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 42908 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Όταν πρόκειται για τον αντικαταστάτη ενός μοντέλου best seller τόσο στις ευρωπαϊκές αγορές όσο και στη χώρα μας και που έχει θέσει τα στάνταρ σε οδική συμπεριφορά και ασφάλεια οι προσδοκίες λογικά είναι μεγάλες. Ταξιδεύουμε στη Χερέθ της Ισπανίας για την πρώτη επαφή με τη τρίτη γενιά του Ford Focus
Νέοι turbo κινητήρες 1,6 λίτρων με απόδοση 150 και 182 ίππους
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων με τους 182 ίππους (ο μόνος βενζίνης που οδηγήσαμε) διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, χωρίς ξεσπάσματα και εντυπωσιάζει με τα αποθέματα ροπής από χαμηλά. Μάλιστα τα επίπεδα θορύβου που παράγει είναι περιορισμένα ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές.
Συνολικά το νέο Focus θα διατίθεται με τέσσερα σύνολα βενζίνης και πέντε πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης είναι: 1.6 λίτρων με 105/125/150 και 182 ίππους, και οι πετρελαίου είναι οι 1,6 λίτρων με 95 και 115 ίππους, και 2,0 λίτρων με 115/140 και 163 ίππους. Στην περίπτωση του βενζινοκινητήρα των 105 ίππων σημειώστε: κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύπους CO2 136 γρ./χιλιόμετρο, 0-100 χ.α.ω. σε 12,3 δλ. και τελική 187 χ.α.ω., ενώ οι μόνες διαφορές με την έκδοση των 125 ίππων είναι τα 10,9 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και τα 196 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας.
H υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 150 ίππων, χρειάζεται: 8,6 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. έχει τελική ταχύτητα τα 210 χ.α.ω., κατανάλωση τα 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και εκπομπές ρύπων CO2 139 γρ./χιλιόμετρο, ενώ οι μόνες διαφορές της με την έκδοση των 182 ίππων είναι τα 7,9 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και τα 222 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας.

 
 Οδηγούμε το νέο Ford Focus
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό-Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες