Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2011
Παρουσίαση
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 21803 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Ευχάριστο και φιλικό
Η Honda «παντρεύει»  το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ και το πρακτικό αμάξωμα του Jazz για να δημιουργήσει το πρώτο μικρό υβριδικό μοντέλο της αγοράς, Το οδηγούμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Σταθερά, άνετο και απόλυτα φιλικό στο δρόμο, το Jazz Hybrid μπορεί να κινηθεί σβέλτα αλλά και ταυτόχρονα οικονομικά.
Η οδική συμπεριφορά του Jazz Hybrid δεν διαφέρει ιδιαίτερα από αυτή του μη υβριδικού Jazz που γνωρίζουμε ήδη, αν και οι άνθρωποι της Honda αναφέρουν πως έχουν κάνει μικρές βελτιώσεις και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου. Το μικρό "πράσινο" Honda πατάει με σιγουριά σε όλες τις συνθήκες. Διαθέτει καλό σε αίσθηση ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, ικανοποιητικά σε αίσθηση φρένα και αρκετά καλά επίπεδα άνεσης. Εφόσον πιεστεί το αμάξωμά του, παρουσιάζει ελεγχόμενες κλίσεις και τάσεις υποστροφής που διορθώνονται εύκολα και με τη συνεργασία του συστήματος ευστάθειας. Συνολικά, το Jazz Hybrid παρουσιάζεται πολύ ουδέτερο, φιλικό και προβλέψιμο στο δρόμο, ενώ το αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύεται αρκετά πρακτικό, ειδικά για αστικές μετακινήσεις με συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

 
 Οδηγούμε τo νέο Honda Jazz Hybrid
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Υβριδικό σύστημα ΙΜΑ
Στο δρόμο
Aπό 17.890 ευρώ και με καλό εξοπλισμό