Διαβάστηκε από 5551αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Στο επίκεντρο ο 1.600άρης EcoBoost
Το ευχάριστο για τους Έλληνες είναι ότι η Ford έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο κομμάτι των βενζινοκινητήρων του νέου Focus, χωρίς βέβαια να αφήνει στην άκρη και τους diesel (στα 1,6 και 2,0 λτ.). Έτσι, μεγάλος σταρ της γκάμας είναι ο νέος 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού (EcoBoost) της εταιρείας, ο οποίος έρχεται σε αποδόσεις 150 και 182 ίππων. Στη βάση συναντούμε δύο εκδοχές του 1.600άρη ατμοσφαιρικού Ti-VCT, με 105 και 125 ίππους. Κατά την οδηγική παρουσίαση δοκιμάσαμε για αρκετά χιλιόμετρα το μοτέρ των 182 ίππων, το οποίο συνδυαζόταν με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Ουσιαστικά, αυτό που εντυπωσιάζει είναι το μέγεθος και το εύρος της προσφερόμενης ροπής, γεγονός που δίνει έναν πολιτισμένο χαρακτήρα στο μοτέρ αυτό, αφού λείπουν τα ξεσπάσματα, ενώ ο θόρυβος μένει χαμηλά. Με τη σύμπραξη μάλιστα και του Start/Stop, το μοτέρ αυτό κρατά σε μειωμένα επίπεδα κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Ο νέος EcoBoost των 1,6 λίτρων στην εκδοχή των 182 ίππων είναι πολιτισμένος και αποδοτικός, χωρίς παράλληλα να καίει πολύ καύσιμο. Ο νέος EcoBoost των 1,6 λίτρων στην εκδοχή των 182 ίππων είναι πολιτισμένος και αποδοτικός, χωρίς παράλληλα να καίει πολύ καύσιμο.