ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/2/2011
Πρώτη επαφή
O tempora! O mores!* (*Ω καιροί! Ω ήθη!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 5550 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Αισθητά βελτιωμένο σε άνεση - Και πάλι σταθερό και σίγουρο
Ακολουθώντας τις τάσεις των καιρών, το Ford Focus προσθέτει νέες λέξεις στο λεξιλόγιο του, όπως
Το νέο Focus είναι πιο άνετο και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας επίσης σίγουρο "πάτημα" και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Το 3ης γενιάς Ford Focus βασίζεται στη νέα C πλατφόρμα της Ford, η οποία, εκτός των άλλων, διαθέτει εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ανεξάρτητη) και νέα εμπρός και πίσω υποπλαίσια. Η ρύθμισή της είναι σαφέστατα πιο "μαλακή" σε σχέση με το παρελθόν, κάτι που συντελεί στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης κατά το πέρασμα από ανωμαλίες. Βέβαια, σε σχέση με πριν, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι ελαφρώς μεγαλύτερες, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το νέο Focus χάνει την κατευθυντικότητά του. Τουναντίον, με τη σύμπραξη και του στάνταρ συστήματος Torque Vectoring Control (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό), το Focus έδειξε σταθερό και έστριβε με σιγουριά, ακόμη και στις πλέον κλειστές στροφές των απαιτητικών διαδρομών όπου το οδηγήσαμε. Βέβαια, σε επίπεδο αίσθησης, το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο σπορτίφ όπως πριν, δεν παύει όμως να ικανοποιεί τον οδηγό του. Μεγάλες αλλαγές έχουμε και στο τιμόνι, αφού η Ford αποφάσισε μετά το Fiesta να προσδώσει και στο Focus το λιγότερο ενεργοβόρο, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, το οποίο ναι μεν είναι από τα κορυφαία του είδους σε αίσθηση και ακρίβεια, δεν παύει όμως να υστερεί ελαφρώς στη νοερή του σύγκριση με το υδραυλικό σύστημα του Focus 2ης γενιάς.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον με αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΑνεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με μεγάλα αμορτισέρ και αντιστρεπτική
Εμπρός φρέναΑεριζόμενοι Δίσκοι 278 χλστ. (300 χλστ. στους EcoBoost)
Πίσω φρέναΔίσκοι 271 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,6 (από τέρμα σε τέρμα)
Κύκλος στροφής11,0 μ.

 
 Ford Focus III
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού