ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/2/2011
Πρώτη επαφή
O tempora! O mores!* (*Ω καιροί! Ω ήθη!
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Διαβάστηκε από 5549 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Ακολουθώντας τις τάσεις των καιρών, το Ford Focus προσθέτει νέες λέξεις στο λεξιλόγιο του, όπως
  Ραντάρ
  Υπέρηχοι
  Κάμερα
  Ραντάρ προσδιορισμού απόστασης
1. Lane Departure Warning με Lane Keeping Aid (Προειδοποίηση ακούσιας εναλλαγής λωρίδας με υποβοήθηση επαναφοράς)
Μέσω της εμπρόσθιας κάμερας, το σύστημα παρακολουθεί τη θέση του αυτοκινήτου σε σχέση με τις διαγραμμίσεις της λωρίδας και εάν το όχημα απομακρυνθεί από το κέντρο της λωρίδας χωρίς να ανιχνευτεί πρόθεση του οδηγού για αλλαγή λωρίδας ή χρήση των φλας, ενεργοποιείται ένας προειδοποιητικός κραδασμός στο τιμόνι και παράλληλα εμφανίζεται ένα σύμβολο στο ταμπλό. Στη συνέχεια, το Lane Keeping Aid αναλαμβάνει να επαναφέρει ομαλά και με ακρίβεια το όχημα στη λωρίδα του, πέραν της ενεργοποίησης μιας προειδοποίησης.
2. Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση οδικής σήμανσης)
Το συγκεκριμένο σύστημα, μέσω της ψηφιακής κάμερας, ανιχνεύει οδικά σήματα σε κάθε πλευρά του δρόμου, παρέχοντας στον οδηγό πληροφορίες για το πιο πρόσφατο όριο ταχύτητας, σήματα τέλους / ακύρωσης και κανονισμούς προσπέρασης, μέσω του ταμπλό και της ψηφιακής οθόνης.
3. Active Park Assist (Ενεργή υποβοήθηση σταύθμευσης)
Το Active Park Assist χρησιμοποιεί αισθητήρες γύρω από το όχημα που λειτουργούν μαζί με το ηλεκτρικό τιμόνι, για να κατευθύνει το όχημα σε χώρο παράλληλου παρκαρίσματος. Στο παρακάρισμα, το τιμόνι ελέγχεται αυτόματα, ενώ ο οδηγός ελέγχει το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο.
4. Low speed collision mitigation system (Σύστημα μετρίασης της σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες)
Χρησιμοποιώντας το εμπρός ραντάρ, το σύστημα αυτό ανιχνεύει αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά από το αυτοκίνητο και υπολογίζει συνεχώς τη δύναμη πέδησης που απαιτείται για την αποφυγή μιας σύγκρουσης, ενεργοποιώντας παράλληλα αυτόματα τα φρένα. Αν η υπολογιζόμενη πίεση πέδησης υπερβεί ένα συγκεκριμένο επίπεδο χωρίς ο οδηγός να ανταποκριθεί, τότε ο κίνδυνος της σύγκρουσης θεωρείται αναπόφευκτος και το σύστημα μειώνει αυτόματα το γκάζι και ενεργοποιεί τα φρένα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα και βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες.
5. Driver Alert (Επαγρύπνηση οδηγού)
Η λειτουργία αυτή χρησιμοποιεί το σύστημα της κάμερας για να ανιχνεύσει πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος ή κινδυνεύει να αποκοιμηθεί. Μόλις, λοιπόν, το σύστημα ανιχνεύσει μειωμένη απόδοση του οδηγού, ενεργοποιείται μια διαδικασία προειδοποίησής του ηχητικά και οπτικά.

 
 Ford Focus III
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού