Διαβάστηκε από 9491αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/3/2011
Τι είναι το αυτοκίνητο για εσάς
Το αυτοκίνητο εκφράζει τον τρόπο ζωής μου. Αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας μου καθώς για τουλάχιστον 8-10 ώρες την ημέρα τα τελευταία σχεδόν 10 χρόνια ασχολούμαι με αυτό. Αλλά πέρα από το επαγγελματικό κομμάτι, το αυτοκίνητο για μένα είναι ανεξαρτησία και ένα είδος "ξεσπαστηρίου". Μπορεί να σε ταξιδέψει κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Τι είδους οδηγός είστε ; Επιθετική, ήρεμη, προσεκτική κτλ... Σας συμπεριφέρονται διαφορετικά στο δρόμο επειδή είστε γυναίκα; Είμαι αρκετά προσεκτική και λίγο (κάποιες στιγμές) οξύθυμη.....!Κυρίως μεγάλης ηλικίας οδηγοί έχουν αυτή την "ιδιαίτερη" αντιμετώπιση στις γυναίκες οδηγούς και πιστεύω ότι σπάνια πια συναντάς τέτοιου είδους συμπεριφορές. Εμένα προσωπικά δεν μου έχει τύχει τουλάχιστον όχι ακόμα.
Πως τα καταφέρνετε στους πολλαπλούς ρόλους που καλείστε να αντεπεξέλθετε στη σημερινή εποχή;
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μου αρέσει καθόλου η δικαιολογία "δεν μπορώ". Με λίγο (ή και αρκετό κάποιες φορές) τρέξιμο, πολύ προγραμματισμό και φυσικά αρκετή και πολύτιμη βοήθεια νομίζω ότι καταφέρνω να αντεπεξέρχομαι όσο καλύτερα μπορώ στο ρόλο της εργαζόμενης μητέρας, συζύγου, νοικοκυράς, κόρης, φίλης κλπ!
Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επιλογή ενός οχήματος για μια γυναίκα και για εσάς προσωπικά; Η εμφάνιση, οι επιδόσεις, οι χώροι, ή κάτι άλλο;
Εξαρτάται πάντα από την ηλικία και τον τρόπο ζωής της γυναίκας . Αν με ρωτούσατε πριν από 7 χρόνια θα σας έλεγα η εμφάνιση ως κύριο παράγοντα (ίσως και μοναδικό κάποιες φορές). Τώρα, ως μητέρα, με σιγουριά μπορώ να πω ότι οι σημαντικότεροι για μένα παράγοντες για την επιλογή ενός οχήματος είναι η ασφάλεια, οι χώροι και φυσικά οι "υπεύθυνες" επιδόσεις του αυτοκινήτου όσον αφορά την κατανάλωση του και τις εκπομπές ρύπων.