Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/3/2011
Πρώτη επαφή
Οικολογικό φρεσκάρισμα
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 15255 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/3/2011
Εντελώς νέος!
Με αφορμή την εφαρμογή ενός νέου 2λιτρου boxer κινητήρα προδιαγραφών Euro5, το Subaru Forester δέχθηκε και ένα μικρό φρεσκάρισμα μέσα-έξω για να τονώσει τη θέση του στην αγορά.
Ο θρυλικός 2λιτρος boxer της Subaru ανασχεδιάστηκε για να αποδίδει καλύτερα, αλλά και να καταναλώνει και να ρυπαίνει λιγότερο.
Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας πέρασε στην 3η γενιά του και ανασχεδιάστηκε. Έτσι, απέκτησε πιο τετράγωνες διαστάσεις ( 84x90 χλστ. διάμετρο x διαδρομή από 92x75), με την αύξηση της διαδρομής να ευνοεί τη ροπή. Παράλληλα, ο θάλαμος καύσης έγινε πιο compact, η γωνία των βαλβίδων μίκρυνε, το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων απέκτησε σύστημα ψύξης και σε συνδυασμό με την ελαχιστοποίηση των τριβών, τη χρήση ελαφρύτερων κινούμενων μερών, τον καλύτερο στροβιλισμό του μείγματος και φυσικά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού, επιτεύχθηκε θεαματική μείωση της κατανάλωσης (7,5 λτ./100 χλμ. από 8,4) και των εκπομπών C02 (173 γρ./χλμ. από 198 για το χειροκίνητο μοντέλο). Η ισχύς παρέμεινε στους 150 ίππους, αλλά η ροπή έφτασε στα 198 Nm (από 196). Μέσα σε όλα, η Subaru υπόσχεται 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. (από 11,0 δλ.)

 
 Aνανεωμένο Subaru Forester και Subaru Trezia
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Subaru Trezia