Διαβάστηκε από 13401αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/5/2011
Συγκλονιστική σταθερότητα και βελτιωμένη οδηγική αίσθηση για την πισωκίνητη Mercedes-Benz C180. Το ταξίδι μαζί της είναι μια ξεχωριστή εμπειρία
To μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή που μόλις πριν λίγο καιρό ανανεώθηκε, δείχνει ακόμα πιο ελκυστικό και δυναμικό λόγω του μπροστινού μέρους του που παραπέμπει κατευθείαν στην CLS (ειδικά στην έκδοση Avantgarde με το αστέρι στη μάσκα και όχι στο καπό) χάρη στα φώτα και στον προφυλακτήρα που μπορεί να δεχθεί και λαμπτήρες LED ημέρας. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερες και εντοπίζονται στα φανάρια -με LED και καθαρά κρύσταλλα- και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Συνολικά, η νέα μεσαία Mercedes-Benz έχει αυξήσει ακόμα περισσότερο τις μετοχές της στο χρηματιστήριο των… οπτικών αξιών. Το καλό με το νέο μοντέλο είναι ότι έχει αναβαθμιστεί και στην ουσία, πέρα από την εμφάνιση, αφού ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,26 είναι ο καλύτερος στην κατηγορία.
Aψογο πλέον το φινίρισμα της κεντρικής κονσόλας, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων διαθέτει όμορφα όργανα και ευανάγνωστα στοιχεία
Αισθητός είναι ο αέρας της ανανέωσης και στο εσωτερικό της C-Class. Οι αλλαγές δεν αφορούν φυσικά στην ευρυχωρία, που παραμένει ως είχε βολεύοντας 5 ενήλικες και 475 λτ. αποσκευών, αλλά στη σχεδίαση που είναι σαφώς πιο κομψή και στην απτή αίσθηση ποιότητας που κερδίζει πλέον με ευκολία το "άριστα". Σχεδιαστικά, το ταμπλό πλέον παραπέμπει στην Ε-Class, με στρογγυλά ανεξάρτητα όργανα που ενώνονται αριστοτεχνικά με τη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας στη μέση του. Υπάρχει και νέα κεντρική κονσόλα με το όλο σύνολο να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, όμως το καλύτερο είναι τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιεί η Mercedes (ειδικά αυτά στην κεντρική κονσόλα και το πάνω μέρος του ταμπλό) που είναι πλέον 100% αντάξια του ονόματος της φίρμας με ακόμα πιο ιδανικό φινίρισμα και τέλεια συναρμογή.
Κινητήρας
Ο "βασικός" κινητήρας της ανανεωμένης C-Class είναι ο 1,6 λίτρων (έκδοση C 180 BlueEfficiency), με τους 156 ίππους. Αυτός επιταχύνει το μοντέλο από τα 0 έως τα 100 χ.α.ω. σε 9,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του είναι τα 230 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 6,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 157 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
Πέρα από την άνεση (πάντως, οι έξτρα σπορ αναρτήσεις και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ του μοντέλου που δοκιμάσαμε, τονίζουν τις κακοτεχνίες), την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται" και λίγο-πολύ περιμένεις από μια Mercedes-Benz, αυτή η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο. Υπάρχει βελτιωμένη αίσθηση και καλή επαναφορά στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης καλύτερη και το αυτοκίνητο συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο.
Συγκλονιστική είναι η σταθερότητα της C-Class, ακόμα και κοντά στην τελική της ταχύτητα, ενώ στις στροφές είναι ουδέτερη (ακόμα και με το ESP μερικώς απενεργοποιημένο) με περισσότερο υποστροφικές τάσεις, παρά τη μετάδοση της κίνησης πίσω. Την πολύ καλή εικόνα ολοκληρώνουν τα εξαιρετικά φρένα και το ευχάριστο σε αίσθηση και κλιμάκωση κιβώτιο.
Τιμές
Και η νέα C-Class όπως και τα περισσότερα μοντέλα της Mercedes-Benz προσφέρονται πλέον σε πολύ ανταγωνιστικές για την κατηγορία τιμές.
Αναλυτικά:
C180 K BlueEFFICIENCY (156 PS) από 33.700 ευρώ και με απόσυρση από
32.270 ευρώ
C180 CGI BlueEFFICIENCY (156 PS) από 35.400 ευρώ και με απόσυρση από
33.417 ευρώ
C200 CGI BlueEFFICIENCY (184 PS) από 37.900 ευρώ και με απόσυρση από
35.929 ευρώ
C250 CGI BlueEFFICIENCY (204 PS) από 44.900 ευρώ και με απόσυρση από
42.870 ευρώ