Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/6/2011
TEST
Chevrolet Spark 1,0 LPG
Μεταπτυχιακό στην οικονομία
Διαβάστηκε από 36868 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Το Chevrolet Spark είναι ένα από τα μίνι που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον. Κάτι η μοντέρνα του σχεδίαση, κάτι η ευελιξία του στην πόλη, κάτι ο οικονομικός του χαρακτήρας, η πρακτικότητα και η υψηλή του σχέση τιμής-αξίας, μας έκαναν να δώσουμε δαγκωτή ψήφο εμπιστοσύνης στο μικρό Chevrolet.
Σήμερα, το Spark ξανακάνει αισθητή την παρουσία του όντας διαθέσιμο και με κιτ υγραεριοκίνησης, αφού η ελληνική αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε άμεσα στα νέα δεδομένα της αγοράς. Όπως τα Cruze, Orlando και Captiva, έτσι και το Spark είναι διαθέσιμο, τόσο κατά την αγορά, όσο και εκ των υστέρων, με ένα πιστοποιημένο σύστημα υγραεριοκίνησης της καταξιωμένης ιταλικής φίρμας Tartarini.
(+): Σχεδίαση, σχέση τιμής-αξίας, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, οικονομία, ποιότητα λειτουργίας κιτ υγραερίου
(-): Αίσθηση τιμονιού, ρεπρίζ

 
 Chevrolet Spark 1,0 LPG
Δοκιμασία εντός έδρας
Η διαδρομή και οι μετρήσεις
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Τartarini για το Chevrolet Spark
85,1 αστικά χλμ. με μόλις 5,4 ευρώ!
Nα ξέρετε ότι
Συμφέρει