Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/6/2011
TEST
Μεταπτυχιακό στην οικονομία
85,1 αστικά χλμ. με μόλις 5,4 ευρώ!
Διαβάστηκε από 36868 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Πατώντας το ειδικό κουμπί ο κινητήρας αρχίζει να χρησιμοποιεί το υγραέριο ως καύσιμο. Η μετάβαση γίνεται φυσικά ακόμα και εν κινήσει και δεν απαιτεί πάνω από 5 δλ. Το κυριότερο είναι πως η μετάβαση από τη βενζίνη στο υγραέριο και τούμπαλιν γίνεται χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό. Το βασικότερο όμως είναι ότι δεν παρατηρείται καμία διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας ή τις επιδόσεις. Το Spark συμπεριφέρεται ακριβώς το ίδιο και αυτό είναι λογικό, αφού ο κινητήρας έχει ακριβώς την ίδια απόδοση. Σαν αποτέλεσμα δεν παρατηρούνται διαφορές στις επιδόσεις, παρά το ότι το βάρος είναι αυξημένο περί τα 25 κιλά λόγω της εγκατάστασης.
Η μόνη τελικά διαφορά έχει να κάνει με το όφελος στην τσέπη του καταναλωτή, αφού στο τέλος καλύπτει τα ίδια χλμ. στις ίδιες οδηγικές συνθήκες με τα μισά περίπου χρήματα. Παρότι μέσα στην πόλη οι καταναλώσεις είναι γενικά τσιμπημένες, το Spark έδειξε ακόμη μια φορά πόσο οικονομικό είναι. Με αρκετά μποτιλιαρίσματα και τον κλιματισμό συνεχώς σε λειτουργία, η μέση κατανάλωση της βενζίνης δεν ξεπέρασε τα 7,7 λτ./100 χλμ. Η αντίστοιχη τιμή για το υγραέριο ήταν 8,1 λτ./100 χλμ.

 
 Chevrolet Spark 1,0 LPG
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμασία εντός έδρας
Η διαδρομή και οι μετρήσεις
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Τartarini για το Chevrolet Spark
85,1 αστικά χλμ. με μόλις 5,4 ευρώ!
Nα ξέρετε ότι
Συμφέρει