Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/6/2011
TEST
Μεταπτυχιακό στην οικονομία
Συμφέρει
Διαβάστηκε από 36868 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2011
Αν εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, τότε του οικονομικού είναι το οικονομικότερο. Σε ένα εκτενή κύκλο γύρω, αλλά και μέσα στην Αθήνα διαπιστώνουμε πως το Chevrolet Spark 1,0 με κιτ υγραεριοκίνησης παίρνει το χρυσό κλειδί της πόλης στην οικονομία!
Με το κιτ υγραεριοκίνησης της Tartarini το Spark αποκτά διπλάσια αυτονομία που φτάνει και τα 1.000 χλμ!
Το χιλιάρι Spark είναι ούτως ή άλλως ένα οικονομικό αυτοκίνητο. Αποδείχθηκε άλλωστε και στην πράξη, αφού μέσα στις σκληρές συνθήκες της πόλης η μέση κατανάλωση βενζίνης που μετρήσαμε ήταν 7,7 λτ./100 χλμ. Η τοποθέτηση του κιτ υγραεριοκίνησης (μπορεί να γίνει και εκ των υστέρων) θα κάνει ακόμη μεγαλύτερο το χαμόγελο του οδηγού, όταν έρθει η ώρα για τον ανεφοδιασμό. Φυσικά, μέσα σε όλα, διπλασιάζει την αυτονομία του μοντέλου που, ούτε λίγο ούτε πολύ, μπορεί να διανύσει (θεωρητικά) 1.000 χλμ! Το επιπλέον κόστος των 1.300 ευρώ είναι λογικό με δεδομένη την πιστοποιημένη εγκατάσταση, την εγγύηση (3 χρόνια για το αυτοκίνητο και 2 χρόνια για το κιτ) και φυσικά την εξοικονόμηση χρημάτων. Να σημειωθεί πως η συντήρηση των υγραεριοκίνητων οχημάτων δε διαφέρει σε τίποτα από αυτή των βενζινοκίνητων με εξαίρεση την αντικατάσταση δύο φίλτρων με μηδαμινό κόστος και τον τακτικό περιοδικό έλεγχο του αυτοκινήτου.

 
 Chevrolet Spark 1,0 LPG
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμασία εντός έδρας
Η διαδρομή και οι μετρήσεις
Τα βασικά μέρη του κιτ υγραερίου της Τartarini για το Chevrolet Spark
85,1 αστικά χλμ. με μόλις 5,4 ευρώ!
Nα ξέρετε ότι
Συμφέρει