Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/6/2011
Αφιέρωμα
Peugeot 207 CC
Διαβάστηκε από 16698 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/6/2011
Παρά τα τελευταία «τερτίπια» του καιρού που όλο μας τα αλλάζει, με τις τελευταίες βροχές, αναμφίβολα ο καιρός είναι για ανοικτά οχήματα. Διαλέγουμε 5 ξεχωριστά οχήματα από διαφορετικές κατηγορίες. Πρόκειται για τα: Mini Cabrio, Peugeot 207 CC, Renault Megane CC, BMW 1 Cabrio, και Mercedes E-Class Cabriolet.
Είτε με κλειστή, είτε με ανοικτή τη μεταλλική οροφή, το 207 CC δε χάνει ούτε στο ελάχιστο τη γοητεία του…
Εμφανισιακά το Peugeot 207 CC δανείζεται το έντονα σφηνοειδές και μυώδες σχήμα των κλειστών εκδόσεων, καθώς και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω προέρχονται αυτούσια από τις κλειστές εκδόσεις του μοντέλου. Διαφορές συναντάμε στο πλαϊνό και -σε μεγάλο βαθμό- στο πίσω μέρος και αυτό, λόγω της αναδιπλούμενης μεταλλικής οροφής. Εκείνη ορίζει πιο έντονη κλίση του εμπρός παρμπρίζ και γενικά καμπύλο σχήμα αυτής, μέχρι την ένωσή της με το πίσω μέρος.
Παρά τα τελευταία «τερτίπια» του καιρού που όλο μας τα αλλάζει, με τις τελευταίες βροχές, αναμφίβολα ο καιρός είναι για ανοικτά οχήματα. Διαλέγουμε 5 ξεχωριστά οχήματα από διαφορετικές κατηγορίες. Πρόκειται για τα: Mini Cabrio, Peugeot 207 CC, Renault Megane CC, BMW 1 Cabrio, και Mercedes E-Class Cabriolet.
Μικρές αλλαγές στο ποιοτικό εσωτερικό, όπου οι νέες επενδύσεις και συνδυασμοί το κάνουν ακόμη πιο ευχάριστο
Ποιοτικό και ευχάριστο το εσωτερικό του νέου 207 CC, που μετά την τελευταία ανανέωση του μοντέλου, απέκτησε νέες επενδύσεις, νέα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού και, το κυριότερο ίσως, ένδειξη για την αλλαγή σχέσης, που εμφανίζεται στην ψηφιακή οθόνη πληροφοριών στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Οι χώροι είναι άνετοι για 2 άτομα μπροστά και πρακτικά μη υπολογίσιμοι για 2 ενήλικες πίσω. Ο χώρος αποσκευών από τα 370 λτ. περιορίζεται στα 187, όταν ο οδηγός ανοίξει την οροφή. Η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής διαρκεί 25 δλ. και μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 10 χλμ./ώρα.
Κινητήρας
Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων το 207 CC αποδίδει 120 ίππους. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 192 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές ρύπων σε 149 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
Το 207 CC διατηρεί τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του στο δρόμο, πράγμα λογικό, αφού δεν έχει αλλαγές σε ζωτικά σημεία. Με ανοιχτή την οροφή παρατηρούνται κάποιες στρεβλώσεις, όταν όμως το 207 CC κάνει χρήση του κρυφού άσου που λέγεται "μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή" και μετατρέπεται σε χάτσμπακ, η ακαμψία θυμίζει το κανονικό 207. Μόνο στο όριο εμφανίζονται κάποιες τάσεις υποστροφής, χωρίς άσκοπες κινήσεις του αμαξώματος και εμφανείς κλίσεις. Το καλό είναι πως η άνεση δεν έχει θυσιαστεί. Το ακριβές και με καλή αίσθηση τιμόνι, τα καλά φρένα και η σπορτίφ θέση οδήγησης εμπνέουν για οδήγηση, όχι όμως και οι μεγάλες διαδρομές του επιλογέα ταχυτήτων και η ράθυμη απόκριση στο γκάζι, ελέω ρυθμίσεων κινητήρα για προδιαγραφές Euro5 και βάρους αυτοκινήτου (1.372 κιλά).
Τιμές
Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τα 20.870 ευρώ.
Με την έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας ίση με το όφελος της απόσυρσης (1430¤), και τα δωρεάν τέλη κυκλοφορίας η τιμή της βασικής έκδοσης διαμορφώνεται σε 19.215¤ ενώ σε περίπτωση απόσυρσης σε 17.785¤.
Παρά τα τελευταία «τερτίπια» του καιρού που όλο μας τα αλλάζει, με τις τελευταίες βροχές, αναμφίβολα ο καιρός είναι για ανοικτά οχήματα. Διαλέγουμε 5 ξεχωριστά οχήματα από διαφορετικές κατηγορίες. Πρόκειται για τα: Mini Cabrio, Peugeot 207 CC, Renault Megane CC, BMW 1 Cabrio, και Mercedes E-Class Cabriolet.

 
 Εκδόσεις Cabriolet για όλους!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW 1 Cabrio
Mercedes E-Class Cabrio
Mini One Cabrio
Peugeot 207 CC
Renault Megane CC