Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/7/2011
TEST
Ιδανική προσθήκη
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 12497 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/7/2011
Ποιος χρειάζεται το 2λιτρο
Η Ford προικίζει το S-Max με το νέο κινητήρα 1,6 Ecoboost, φέρνοντας το 7θέσιο πολυχρηστικό της μοντέλο σαφώς πιο κοντά στο πνεύμα της εποχής…
Χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις, το S-Max 1,6 EcoΒoost είναι σαφώς πιο συμφέρον από τη δίλιτρη έκδοση των 203 ίππων.
Ο 1.600άρης, άμεσου ψεκασμού και τούρμπο κινητήρας των 160 ίππων χαρίζει αξιόλογες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ, 204 χλμ./ώρα τελική), έχει ευχάριστο ήχο και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την ελαστικότητά του. Το κυριότερο όμως καταναλώνει 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 164 γρ. CO2/χλμ., όταν τα νούμερα για τη δίλιτρη έκδοση των 203 ίππων (με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) είναι 8,1 και 189 αντίστοιχα. Υπολογίζοντας 15.000 το χρόνο, σε σχέση με τη δίλιτρη έκδοση το όφελος από βενζίνη (μέση τιμή 1,68 ευρώ/λτ.) και τέλη κυκλοφορίας είναι 421,7 ευρώ (277,2 ευρώ από βενζίνη και 144,5 ευρώ από τα τέλη).

 
 Ford S-Max 1,6 EcoBoost 160 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή