Fiat Panda
87.530 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Τι είναι;
To Fiat Panda είναι η δημοφιλέστερη πρόταση στην κατηγορία. Η τρίτη του γενιά που ακολουθεί το τετραγωνισμένο σχεδιαστικό μοτίβο, είναι όμορφη, λειτουργική και ικανή σε αστικές συνθήκες προσφέροντας παράλληλα καλούς εσωτερικούς χώρους.
Η γκάμα του
Το Panda αρχικά διατίθεται σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού ενώ πέραν της βασικής με 1,2 λτ. κινητήρα, διατίθεται και με 0,9 λτ. κινητήρα βενζίνης και 1,3 λτ. diesel. Μαζί με την έκδοση φυσικού αερίου και την τετρακίνητη παραλλαγή του, αποτελεί το μοναδικό μίνι αυτοκίνητο με πλήρη γκάμα.
Τι προσφέρει;
Στην βασική έκδοση Pop, το Panda διαθέτει λιτό εξοπλισμό περιλαμβάνοντας ωστόσο 4 αερόσακους, αιρκοντίσιον και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Με 400 ευρώ επιπλέον όμως και πάντα κάτω από τα 10.000 ευρώ προσφέρεται και στην έκδοση Lounge που διαθέτει επιπλέον ηχοσύστημα με MP3 και κάποιες εξωτερικές πινελιές που αναδεικνύουν την εικόνα του.
Πως πάει;
Ο 1,2 8βάλβιδος κινητήρας των 69 ίππων είναι παλαιάς κοπής μεν, αλλά ελαστικός, οικονομικός και αξιόπιστος στην πράξη. Το Panda «πατάει» καλά και μόνο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για άνετο παρκάρισμα.
Πως είναι μέσα;
Η μοντέρνα καμπίνα του Panda είναι καλοφτιαγμένη και κυρίως πρακτική (χώρος αποσκευών 225 λτ.) και άνετη για 4 επιβάτες, με δεδομένες τις compact διαστάσεις και την αστική ευελιξία του ιταλικού μίνι.
Πως πάει;
Ο 1,2 8βάλβιδος κινητήρας των 69 ίππων είναι παλαιάς κοπής μεν, αλλά ελαστικός, οικονομικός και αξιόπιστος στην πράξη. Το Panda «πατάει» καλά και μόνο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για άνετο παρκάρισμα.
Πως είναι μέσα;
Η μοντέρνα καμπίνα του Panda είναι καλοφτιαγμένη και κυρίως πρακτική (χώρος αποσκευών 225 λτ.) και άνετη για 4 επιβάτες, με δεδομένες τις compact διαστάσεις και την αστική ευελιξία του ιταλικού μίνι.
Τι παίρνεις; Αστικό χαρακτήρα και χώρους
Σελίδα 1 | 10+1 μοντέλα με 10.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Citroen C1 |
Σελίδα 3 | Dacia Sandero |
Σελίδα 4 | Fiat Panda |
Σελίδα 5 | Hyundai i10 |
Σελίδα 6 | Kia Picanto |
Σελίδα 7 | SEAT Mii |
Σελίδα 8 | Skoda Citigo |
Σελίδα 9 | Suzuki Celerio |
Σελίδα 10 | Toyota Aygo |
Σελίδα 11 | smart ForTwo coupe |
Σελίδα 12 | Volkswagen up! |
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.