ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο έχετε κακομάθει στα πολλά άλογα του τούρμπο; Τόσο ώστε να σνομπάρετε τα ατμοσφαιρικά; Και πως θα σας φανούν αργότερα τα λιγότερα άλογα του ντίζελ;

Πόσο έχετε κακομάθει στα πολλά άλογα του τούρμπο; Τόσο ώστε να σνομπάρετε τα ατμοσφαιρικά; Και πως θα σας φανούν αργότερα τα λιγότερα άλογα του ντίζελ;

(3/8/2011)

Πόσα άλογα θέλετε στο αυτοκίνητο που θα αγοράσετε; Όσα περισσότερα τόσο το καλύτερο; Πόσα περισσότερα όμως; Διακόσια; Τρακόσια; Πεντακόσια; Υπάρχει κάτι που σας «φρενάρει» ή μόνο το κόστος, η κατανάλωση και η εφορία; Μήπως κακομάθαμε;

autotriti team

Ας το πάρουμε ανά κατηγορία και κυβισμό. Στα μικρά με 1,2 λίτρα πόσα άλογα θέλετε; 100 φτάνουν; Στα 1,4 λίτρα; Κοντά 140 είναι καλά; Στα 1,6 λίτρα; 150 με 180 άλογα; Μετά από εκεί τα λέμε GTI;Στα μικρομεσαία τι κάνουμε; Με 100 άλογα τα βαφτίζουμε όλα «ψόφια»; Θέλουμε 1,6 λίτρα και τουλάχιστον 150 με 180 άλογα για να προσπερνάμε στο επαρχιακό δίκτυο με ασφάλεια; Και πόσα άλογα θα έχει ένα μικρομεσαίο για να το πούμε πλέον GTI; Γιατί μερικά φτάνουν και τα 300!Υπάρχει η εντύπωση πως η ιπποδύναμη έχει ξεφύγει. Σαφώς τα αυτοκίνητα είναι βαρύτερα από ποτέ και θέλουν άλογα. ¶λλο όμως αυτό και άλλο να απαιτούμε 8 δλ. στα 0-100 για να θεωρούμε πως ένα αυτοκίνητο είναι απλά «σβέλτο». Γιατί μπορεί οι κινητήρες να πήραν άλογα ώστε να ανταπεξέλθουν στο βάρος, όμως όλη αυτή η ιπποδύναμη φαίνεται πως περίσσεψε τελικά, αρκεί να δει κανείς και τις επιδόσεις. Ναι η ενεργητική ασφάλεια είναι σημαντική, αναμφισβήτητα, όμως αυτό δε σημαίνει πως θέλεις σώνει και καλά 160 ίππους για να την έχεις.Καλο (ή κακο) μάθαμε στην πολύ ισχύ με το τούρμπο και αρκετοί σνομπάρουν τις φυσιολογικές ιπποδυνάμεις των ατμοσφαιρικών. Δηλαδή 120 άλογα από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη είναι λίγα; Εννοείται πως με τούρμπο αν πας στα 150 είναι περισσότερα, δε θέλει φαντασία, μήπως όμως είναι απλά θέμα απληστίας;Μήπως πεισθήκαμε λίγο εύκολα πως ένα ατμοσφαιρικό και ένα (νέας τεχνολογίας) τούρμπο, καίνε το ίδιο στον ίδιο κυβισμό, ακόμη και αν το δεύτερο έχει 30 άλογα παραπάνω;Τώρα που θα έρθει το ντίζελ, αυτοί οι κινητήρες πως θα μας φανούν; Από 1,6 λίτρα ντίζελ τα 100 άλογα είναι άριστα, και για τα 150 και πλέον χρειάζονται κυβισμοί πάνω από 2,2 λίτρα. Υπάρχει η ροπή που αναπληρώνει σαφώς τη διαφορά, όμως πως θα σας φανούν αυτές οι ιπποδυνάμεις όταν έχετε εθιστεί στα νούμερα που ακούμε συνέχεια γύρω μας;Τι λέτε λοιπόν; Πόσο υπερβολικοί έχουμε γίνει με την ιπποδύναμη; Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο προς τα πάνω και οι απαιτήσεις μας σε ισχύ και επιδόσεις είναι εξωπραγματικές; Πως βλέπετε τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις, ειδικά στα νέα μοτέρ που δίνουν και αυτά υψηλές ιπποδυνάμεις σε σχέση με το παρελθόν; Και τέλος πως θα σας φανούν οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων ντίζελ που είναι σαφώς χαμηλότερες; Λίγες; Ή θα προσαρμοστείτε τότε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
leasing low cost vans