Εσείς πόσο πιστοί μένετε στη μάρκα αυτοκινήτου που έχετε; Ξαναγοράζετε το νέο μοντέλο ή κοιτάτε τριγύρω και ότι σας γυαλίσει το ψωνίζετε; Υπάρχει κάποια μάρκα που κρατάει τους πελάτες της;
(9/8/2011)
Τι αυτοκίνητο είχατε πριν και τι τώρα; Πιο πριν; Τι θα αγοράσετε μετά; Έχετε σκεφτεί ποτέ πως μπορεί να είστε εγκλωβισμένοι σε μία μάρκα ή απλά μένοντας σταθεροί νοιώθετε ασφάλεια; Υπάρχει λοιπόν «πίστη» στις μάρκες; Εσείς τι κάνετε;
Δεν είναι πολλά τα χρόνια που μία μάρκα μπορούσε να κρατήσει έναν πελάτη όλη του τη ζωή. Το επόμενο αυτοκίνητό του ήταν προδιαγραμμένο. Θα ήταν το νέο μοντέλο της ίδιας μάρκας.Αυτό μπορεί να γίνεται ακόμη σήμερα; Μπορεί κανείς με τόσα μοντέλα στην αγορά να μείνει «κολλημένος» με μία μάρκα;Η λογική πίσω από αυτή την «πιστότητα» ήταν η πεποίθηση πως η μάρκα που «αγαπάει» ο καθένας φτιάχνει τα «καλύτερα» αυτοκίνητα. Η σιγουριά πως άσχετα με το αν είναι όμορφο ή όχι, έχει τεχνολογία ή όχι και το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός, αγοράζοντας από τη μάρκα αυτή έχεις «το κεφάλι σου ήσυχο».Σε αυτό μεγάλο ρόλο παίζει φυσικά και ο αντιπρόσωπος. Σίγουρα όταν έχεις αποκτήσει μία σχέση με την εταιρεία που σου πουλάει το αυτοκίνητο, όταν σου συμπεριφέρονται άψογα, σε ξέρουν για πελάτη τους και σε υποστηρίζουν, θέλεις αυτό να κρατήσει για πάντα. Και κρατάει αγοράζοντας κάθε φορά από την ίδια μάρκα.Όμως πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; Στην Ελλάδα μάλιστα υπάρχει και το φαινόμενο κάποιες εταιρείες όταν σε μάθουν για «σίγουρο» αντί να σε έχουν «βασιλιά» να κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Δεν είναι λίγοι αυτοί που έφυγαν από μια μάρκα μετά από χρόνια «πίστης» γιατί άλλαξε ο αντιπρόσωπος ή ακόμη και το συνεργείο της γειτονιάς. Όταν παραγνωρίστηκαν και άρχισαν τα «δεν έχω χρόνο τώρα, εσύ δικός μας είσαι, πέρνα αύριο», και το «σφάξιμο» στο λογαριασμό.Ακόμη όμως και αν υπάρχει η εξυπηρέτηση, είναι τόσο σημαντική για να κρατήσει κάποιον στην ίδια μάρκα; Τόσα αυτοκίνητα, τόσα μοντέλα, τόσες νέες τεχνολογίες, δε δημιουργείται το δέλεαρ να δοκιμάσει κανείς και κάτι άλλο;Κάτι έστω «γειτονικό». Αν πας ας πούμε από τη Fiat στην Alfa Romeo, οι διαφορές είναι μικρές. Το ίδιο δίκτυο, ίδια φιλοσοφία, αλλά το αυτοκίνητο διαφέρει. Από την Peugeot στη Citroen το ίδιο, αν πας όμως στη Renault κάτι αλλάζει. Τα όρια που θέτει η «εθνικότητα» συχνά συγκρατούν αγοραστές που «παίζουν» από τη μία μάρκα στην άλλη. Πιο πέρα όμως;Εσείς τι κάνετε; Αλλάζετε μάρκες; Αλλάζετε εθνικότητες; Πόσο μακριά από το προηγούμενο αυτοκίνητό σας είναι αυτό που έχετε τώρα; Και τι θα μπορούσε να έχει αυτό ώστε να πάρετε από την ίδια μάρκα και στο μέλλον; Τι είναι αυτό που αξίζει τόσο ώστε να μείνετε πιστοί; Τι λέτε;
Εγω πιστευω πως θα συνεχισω να αγοραζω citroen για παντα! Είναι τα πιο ομορφα αυτοκινητα! Το εσωτερικο τους ειναι τέλειο και προτοτυπο. Σε θέμα τεχνολογιας και εξοπλισμου τα citroen ειναι τα καλυτερα.
ειχα golf αλλα αρκετα τα προβληματα του πολλεσ φορες περιμενα δεξια στην ακρη με το καπο ανοιχτο... απ την μια ελεγα να παρω ξανα την ιδια μαρκα αλλα ... σκεφτομουν αυτα που περασα κ επειδη απο παλια μ αρεσε η αλφα ρομεο ειπα να την δοκιμασω .. παρα το κακο ονομα που εχει σε καπια μοντελα της .. πηρα λοιπον καινουργιο μιτο εδω κ 1.5 χρονο κ ειμαι υπερ ευχαριστημενος..... τωρα το επομενο ειναι ακομα νωρισ αλλα πιστευω οτι δεν θα φυγω απο την ιταλια......
Είχα DACIA ,PEUGOT, OPEL MANTA,PEUGOT ,BMW, VW ,VOLVO. Τα περισσότερα ήτανε αξιόπιστα με εξαίρεση το DACIA. Το να είναι κάποιος κολλημένος με μια μάρκα σίγουρα θα χάσει την απόλαυση της οδήγησης καθώς και το πλεονέκτημα τις σύγκρισης.Η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξεκινάει από τις ανάγκες μας και ανάλογα την χρονική στιγμή ανάμεσα από προσφορές , καινοτομίας, αξιοπιστίας και κόστους να γίνεται η επιλογή.
Από το 1974 μόνο ΑLFA. Ό,τι άλλο έτυχε να οδηγήσω ( Corolla, Golf, Clio) ανεξάρτητα ιπποδύναμης έδινε την αίσθηση οικιακής συσκευής! Βέβαια η ALFA μας τα χάλασε με την στροφή της στην κίνηση εμπρός αλλά ευτυχώς υπάρχει ακόμα η 75 1,8 turbo για τα Σαββατοκύριακα.
οπαδός=πρόβατο σε όλους τους τομείς πολιτική-θρησκεία-ποδόσφαιρο-φιλοσοφία κ.τ.λ. πόσο μάλλον σε μάρκες αυτοκινήτων Τα αυτοκίνητα πού επιλέγω θέλω να έχουν κατά σειρά προτεραιότητας καλή εμφάνιση αξιοπιστία, να είναι οικονομικά σε αγορά και στην χρήση τους καλή ποιότητα υλικών πρακτικότητα και επιδόσεις και δεν με ενδιαφέρει η μάρκα η η χώρα προέλευσης.είχα στην κατοχή μου γερμανικό, γαλλικό, ισπανικό, αυτοκίνητο.τώρα έχω ένα σεατ ιμπιζα
ιαπωνικό ή κορεάτικο αυτοκίνητο δεν είχα αλλά αυτά σε γενικές γραμμές είναι άσχημα αυτοκίνητα
και μην ξεχνάτε οπαδός = προβατο
χρόνια τώρα απο οικογενειακή παράδοση κλίνουμε προς γαλλική κατεύθυνση..peugeot φυσικά! τα πλείστα μοντέλα της εταιρείας τα έχουμε περάσει και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο και από πλευράς αξιοπιστίας, οικονομίας, συντήρησης όσο και εμφάνισης. Σήμερα στην παρέα του 407 hdi και 308 hdi έρχεται να προστεθεί και το πανέμορφο 308 rcz 200hp για τους νεάνιδες της οικογένειας. όσο για κάποια απιστία στην μάρκα καναμε το λάθος να το πράξουμε πριν δυο χρόνια με ένα toyota αλλά μεταμελημένοι και φανερά ενοχλημένοι βρήκαμε το παλιό καλό και γνώριμο δρόμο της peugeot!
8a eperna to auto ths idias eterias giati oxi px grande pounto afou emeina eroteymenos alla episis alfa romeo episis,ta italika car einai 3exwrista se pollos tomeis
Με αφορμή την συγκριτική φωτογραφία σας του πρωταρχικού με το σημερινό μοντέλο Fiat 500 αν μου επιτρέπετε να προσθέσω ότι αν το σημερινό 500 διατηρούσε το μήκος αμαξώματος 2.97 μέτρων του original του 1957 θα ανταγωνιζόταν δυναμικότερα το Smart. Όσον αφορά την Renault, το ηλεκτρικό της Twizy μπουσουλώντας θα έχει την ιπποδύναμη του Fiat του 1957 και προφανώς διάβασε την πρόταση του κ. Stath να ενοικιάζεται η μπαταρία του. (Επειδή δεν διακρίνεται καθαρά στην παρακάτω φωτογραφία, το "κόλλημά" μου παραμένει σταθερά με το λευκό προπορευόμενο Scirocco..)
Προτιμώ σταθερά την Toyota για την αξιοπιστία των μοντέλων της και την ποιότητά της. Ο πατέρας μου έχει το Toyota Corolla 1,4 sedan του 2000 και τόσα χρόνια τώρα δόξα το Θεό δε μας έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο και δεν το αλλάζουμε. Αν αλλάζαμε αυτοκίνητο πάλι Toyota θα παίρναμε ως οικογένεια. Προσωπικά βέβαια όταν βλέπω εγώ προσωπικά τα νέα μοντέλα όλων των εταιρειών λογικό είναι να μου "γυαλίζουν" επειδή είναι ωραία σε εμφάνιση και πολύ καλά αλλά και κυρίως πιο οικονομικά σε κατανάλωση και στη συντήρησή τους. Πίστη σε μια μάρκα είναι να είσαι ικανοποιημένος απόλυτα από αυτήν. Και έτσι αφού με την Toyota είμαστε μια χαρά και δεν το αλλάζουμε τότε και εγώ δε θα άλλαζα μάρκα γιατί είναι τα μοντέλα της είναι πρότυπα αξιοπιστίας και ποιότητας. Και πάλι Toyota θα αγόραζα και εγώ!
Ωραίο θέμα! Δε νομίζω ότι σήμερα ισχύει σε μεγάλο βαθμό η πίστη στη μάρκα ή την εθνικότητα του κατασκευαστή και αν ισχύει δεν θα έπρεπε. Λόγω του ανταγωνισμού και της παγκοσμιοποίησης, όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν πλέον μεταξύ τους και δεν υπάρχουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παρελθόντος (ιταλικό = σχεδίαση/επιδόσεις, γερμανικό & ιαπωνικό = αξιοπιστία, γαλλικό = οδική συμπεριφορά/άνεση). Νομίζω ότι παλιότερα, που οι διαφορές ήταν ορατές, συνέβαινε αυτό. Σήμερα όμως υπάρχει στενή συνεργασία μεταξύ των κατασκευαστών κάθε εθνικότητας (βλ. Toyota - PSA, Renault - Nissan, Fiat -Opel, BMW-Peugeot κλπ) και συχνά πωλούνται ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα. Είσαι πχ fan των γερμανικών αυτοκινήτων και παίρνεις Opel Corsa diesel αγνοώντας ότι οδηγείς ουσιαστικά ένα Fiat Punto (αμάξωμα και κινητήρας). Πάντως τα στερεότυπα δεν έχουν εκλείψει εντελώς και επηρεάζουν ακόμα πολλούς. Ίσως κατά βάθος κι εμένα που κλίνω, χωρίς να το θέλω, προς Γερμανία…
Ναι, από ο,τι γράφετε όταν κάποιος είναι "πιστός"σε κάτι κινδυνεύει να χαρακτηριστεί "κολλημένος". Οπότε καλύτερα να αλλάζει για να μην παρεξηγείται.. (Ομολογώ μου αρέσουν και τα Renault Megane Coupé και Captur, δεν ξέρω αν διαθέτουν την ελαστικότητα του κινητήρα του Golf. Στο μέλλον ενδέχεται να χρειαστώ αυτόματο Smart των 71 ps, αν συνεχίσει να υφίσταται η δουλειά μου στο κέντρο).
Ποτέ δεν ήμουν πιστός σε μία μάρκα. Σε όλη τη διάρκεια της αυτοκινητιστικής μου ζωής, άλλαξα πολλά αυτοκίνητα. Πάντοτε το κύριο κριτήριο ήταν να αγοράσω το πιό ισχυρό, σε ιπποδύναμη, ανάλογα βέβαια με τα διαθέσιμα χρήματα της στιγμής αλλά χωρίς να το πετυχαίνω πάντοτε. Πολλές φορές αγόρασα άλλο αυτοκίνητο, από αυτό που είχα προγραμματίσει και αυτό επειδή δεν μπορούσα να συγκρατηθώ και να περιμένω. Όταν αποφάσιζα να αγοράσω κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κάτι γινόταν που καθυστερούσε την αγορά, με κυρίευε μια τόσο μεγάλη επιθυμία να το αγοράσω άμεσα, που δεν είχα υπομονή να περιμένω και έπαιρνα κάποιο άλλο, που τύχαινε να είναι διαθέσιμο. Αυτό είναι και η αιτία που ενώ σε όλη μου τη ζωή ήθελα να αγοράσω Alfa Romeo (τις παλιές τις πισωκίνητες), ποτέ δεν τα κατάφερα να αποκτήσω μία.
Όσο αφορά εμένα, που πίνω το αίμα σε όποιο αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου όσο αφορά τα χιλιόμετρα, Ιάπωνας, Γερμανός ή Κορεάτης. Δοκιμασμένες λύσεις δηλαδή. Οτιδήποτε άλλο το θεωρώ ρίσκο. Και δεν μ΄αρέσει να ρισκάρω.
Προσωπικα δεν υπαρχει σε εμενα η λεξη κολλημενος με καποιο υλικο αγαθο-αντικειμενο.Οτι με συμφερει και ειναι στις αναγκες τις δικες μου,τις πραγματικες,την δεδομενη χρονικη στιγμη.Οτι θετει ο καθενας απο καποια μαρκα,που λιγο πολυ ολες εχουνε την ιστορια τους και την παραδοση τους,και βλεπω οτι οι περισσοτερες εχουνε ξεφυγει απο την ιστορια τους και την παραδοση τους ελεο τεχνητης οικονομικης ανθησης του κοσμουΠαραδειγματος χαρη,εταιρεια που μεχρι και πριν μια 10ετια ηταν παρα πολυ αξιοπιστη και συνεχιζει να ειναι σε σχεση με αλλες μαρκες,επ ουδενι δεν αγγιζει την δικη της αξιοπιστια οπως πριν μια 10ετια.Μα θα μου πειτε ολα εξελισσονται και ολα αλλαζουνε.Ναι,μα οπως και οι ανθρωποι ετσι και τα υλικα αγαθα ξεφευγουνε απο την ιστορια και τις παραδοσεις τους και κανιβαλιζονται τις περισσοτερες φορες προς το αρνητικο του πραγματος.
τα σημερινα αυτοκινητα λιγο πολυ κινουνται στα ιδια επιπεδα-ανα κατηγορια.εχω αλλαξει εως τωρα 4 αυτοκινητα και παραλληλα κινω αλλα 2 της οικογενειας,περα απο το δικο μου.ειχα μεχρι σημερα 3 renault-1 laguna,2 clio-1 swift και κινω εκτος απο το laguna,1 grande punto και 1 bmw 316.σε γενικες γραμμες ημουν απο ολα ευχαριστημενος,αλλα οδηγικα με καλυπτει η renault.ανεκαθεν ημουν γαλλοφιλος και ειδικα ρενακιας.τοσο το σερβις οσο και η αντιπροσωπεια ηταν αξιοπιστοι και θεωρω οτι δυσκολα θα αφησω την εταιρεια για καποια αλλη...καποτε οδηγουσα και 1 opel astra 1.4.δεν ημουν καθολου ικανοποιημενος,τοσο απο το στησιμο του αυτοκινητου,οσο και απο την αντιπροσωπεια,το απαραδεκτο σερβις και απο τοτε αποθαρρυνω τους γνωστους μου οσον αφορα την αγορα opel.στα 5 χρονια συμβιωσης βλαβες,βλαβες,βλαβες....και η χρηση ηταν νορμαλ...ποτε πια opel.στα συμβατικα αυτοκινητα προτιμω renault.
Η μάρκα των αυτοκίνητων που οδηγώ εδώ και δεκαπέντε χρόνια είναι FIAT, με την παρακάτω σειρά Cinquecento , Punto, panta είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί πρώτον είναι φθηνα δεύτερων είναι αξιόπιστα πάντα σε σχέση με την τιμή τους, και τρίτων είναι ευρωπαϊκά αλλά όχι γερμανικά και γαλλικά όσο αφορά την αντιπροσωπία της περιοχής με αφήνει αδιάφορο.
Εγω πιστευω πως θα συνεχισω να αγοραζω citroen για παντα! Είναι τα πιο ομορφα αυτοκινητα! Το εσωτερικο τους ειναι τέλειο και προτοτυπο. Σε θέμα τεχνολογιας και εξοπλισμου τα citroen ειναι τα καλυτερα.
ειχα golf αλλα αρκετα τα προβληματα του πολλεσ φορες περιμενα δεξια στην ακρη με το καπο ανοιχτο... απ την μια ελεγα να παρω ξανα την ιδια μαρκα αλλα ... σκεφτομουν αυτα που περασα κ επειδη απο παλια μ αρεσε η αλφα ρομεο ειπα να την δοκιμασω .. παρα το κακο ονομα που εχει σε καπια μοντελα της .. πηρα λοιπον καινουργιο μιτο εδω κ 1.5 χρονο κ ειμαι υπερ ευχαριστημενος..... τωρα το επομενο ειναι ακομα νωρισ αλλα πιστευω οτι δεν θα φυγω απο την ιταλια......
Είχα DACIA ,PEUGOT, OPEL MANTA,PEUGOT ,BMW, VW ,VOLVO. Τα περισσότερα ήτανε αξιόπιστα με εξαίρεση το DACIA. Το να είναι κάποιος κολλημένος με μια μάρκα σίγουρα θα χάσει την απόλαυση της οδήγησης καθώς και το πλεονέκτημα τις σύγκρισης.Η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να ξεκινάει από τις ανάγκες μας και ανάλογα την χρονική στιγμή ανάμεσα από προσφορές , καινοτομίας, αξιοπιστίας και κόστους να γίνεται η επιλογή.
Από το 1974 μόνο ΑLFA. Ό,τι άλλο έτυχε να οδηγήσω ( Corolla, Golf, Clio) ανεξάρτητα ιπποδύναμης έδινε την αίσθηση οικιακής συσκευής! Βέβαια η ALFA μας τα χάλασε με την στροφή της στην κίνηση εμπρός αλλά ευτυχώς υπάρχει ακόμα η 75 1,8 turbo για τα Σαββατοκύριακα.
οπαδός=πρόβατο σε όλους τους τομείς πολιτική-θρησκεία-ποδόσφαιρο-φιλοσοφία κ.τ.λ. πόσο μάλλον σε μάρκες αυτοκινήτων Τα αυτοκίνητα πού επιλέγω θέλω να έχουν κατά σειρά προτεραιότητας καλή εμφάνιση αξιοπιστία, να είναι οικονομικά σε αγορά και στην χρήση τους καλή ποιότητα υλικών πρακτικότητα και επιδόσεις και δεν με ενδιαφέρει η μάρκα η η χώρα προέλευσης.είχα στην κατοχή μου γερμανικό, γαλλικό, ισπανικό, αυτοκίνητο.τώρα έχω ένα σεατ ιμπιζα ιαπωνικό ή κορεάτικο αυτοκίνητο δεν είχα αλλά αυτά σε γενικές γραμμές είναι άσχημα αυτοκίνητα και μην ξεχνάτε οπαδός = προβατο
Επειδή όμως εγώ είμαι κολλημένος : Alfisti.. gia osous odigoun me tin kardia!
χρόνια τώρα απο οικογενειακή παράδοση κλίνουμε προς γαλλική κατεύθυνση..peugeot φυσικά! τα πλείστα μοντέλα της εταιρείας τα έχουμε περάσει και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο και από πλευράς αξιοπιστίας, οικονομίας, συντήρησης όσο και εμφάνισης. Σήμερα στην παρέα του 407 hdi και 308 hdi έρχεται να προστεθεί και το πανέμορφο 308 rcz 200hp για τους νεάνιδες της οικογένειας. όσο για κάποια απιστία στην μάρκα καναμε το λάθος να το πράξουμε πριν δυο χρόνια με ένα toyota αλλά μεταμελημένοι και φανερά ενοχλημένοι βρήκαμε το παλιό καλό και γνώριμο δρόμο της peugeot!
8a eperna to auto ths idias eterias giati oxi px grande pounto afou emeina eroteymenos alla episis alfa romeo episis,ta italika car einai 3exwrista se pollos tomeis
Με αφορμή την συγκριτική φωτογραφία σας του πρωταρχικού με το σημερινό μοντέλο Fiat 500 αν μου επιτρέπετε να προσθέσω ότι αν το σημερινό 500 διατηρούσε το μήκος αμαξώματος 2.97 μέτρων του original του 1957 θα ανταγωνιζόταν δυναμικότερα το Smart. Όσον αφορά την Renault, το ηλεκτρικό της Twizy μπουσουλώντας θα έχει την ιπποδύναμη του Fiat του 1957 και προφανώς διάβασε την πρόταση του κ. Stath να ενοικιάζεται η μπαταρία του. (Επειδή δεν διακρίνεται καθαρά στην παρακάτω φωτογραφία, το "κόλλημά" μου παραμένει σταθερά με το λευκό προπορευόμενο Scirocco..)
Προτιμώ σταθερά την Toyota για την αξιοπιστία των μοντέλων της και την ποιότητά της. Ο πατέρας μου έχει το Toyota Corolla 1,4 sedan του 2000 και τόσα χρόνια τώρα δόξα το Θεό δε μας έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο και δεν το αλλάζουμε. Αν αλλάζαμε αυτοκίνητο πάλι Toyota θα παίρναμε ως οικογένεια. Προσωπικά βέβαια όταν βλέπω εγώ προσωπικά τα νέα μοντέλα όλων των εταιρειών λογικό είναι να μου "γυαλίζουν" επειδή είναι ωραία σε εμφάνιση και πολύ καλά αλλά και κυρίως πιο οικονομικά σε κατανάλωση και στη συντήρησή τους. Πίστη σε μια μάρκα είναι να είσαι ικανοποιημένος απόλυτα από αυτήν. Και έτσι αφού με την Toyota είμαστε μια χαρά και δεν το αλλάζουμε τότε και εγώ δε θα άλλαζα μάρκα γιατί είναι τα μοντέλα της είναι πρότυπα αξιοπιστίας και ποιότητας. Και πάλι Toyota θα αγόραζα και εγώ!
Ωραίο θέμα! Δε νομίζω ότι σήμερα ισχύει σε μεγάλο βαθμό η πίστη στη μάρκα ή την εθνικότητα του κατασκευαστή και αν ισχύει δεν θα έπρεπε. Λόγω του ανταγωνισμού και της παγκοσμιοποίησης, όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν πλέον μεταξύ τους και δεν υπάρχουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παρελθόντος (ιταλικό = σχεδίαση/επιδόσεις, γερμανικό & ιαπωνικό = αξιοπιστία, γαλλικό = οδική συμπεριφορά/άνεση). Νομίζω ότι παλιότερα, που οι διαφορές ήταν ορατές, συνέβαινε αυτό. Σήμερα όμως υπάρχει στενή συνεργασία μεταξύ των κατασκευαστών κάθε εθνικότητας (βλ. Toyota - PSA, Renault - Nissan, Fiat -Opel, BMW-Peugeot κλπ) και συχνά πωλούνται ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα. Είσαι πχ fan των γερμανικών αυτοκινήτων και παίρνεις Opel Corsa diesel αγνοώντας ότι οδηγείς ουσιαστικά ένα Fiat Punto (αμάξωμα και κινητήρας). Πάντως τα στερεότυπα δεν έχουν εκλείψει εντελώς και επηρεάζουν ακόμα πολλούς. Ίσως κατά βάθος κι εμένα που κλίνω, χωρίς να το θέλω, προς Γερμανία…
Ναι, από ο,τι γράφετε όταν κάποιος είναι "πιστός"σε κάτι κινδυνεύει να χαρακτηριστεί "κολλημένος". Οπότε καλύτερα να αλλάζει για να μην παρεξηγείται.. (Ομολογώ μου αρέσουν και τα Renault Megane Coupé και Captur, δεν ξέρω αν διαθέτουν την ελαστικότητα του κινητήρα του Golf. Στο μέλλον ενδέχεται να χρειαστώ αυτόματο Smart των 71 ps, αν συνεχίσει να υφίσταται η δουλειά μου στο κέντρο).
Ποτέ δεν ήμουν πιστός σε μία μάρκα. Σε όλη τη διάρκεια της αυτοκινητιστικής μου ζωής, άλλαξα πολλά αυτοκίνητα. Πάντοτε το κύριο κριτήριο ήταν να αγοράσω το πιό ισχυρό, σε ιπποδύναμη, ανάλογα βέβαια με τα διαθέσιμα χρήματα της στιγμής αλλά χωρίς να το πετυχαίνω πάντοτε. Πολλές φορές αγόρασα άλλο αυτοκίνητο, από αυτό που είχα προγραμματίσει και αυτό επειδή δεν μπορούσα να συγκρατηθώ και να περιμένω. Όταν αποφάσιζα να αγοράσω κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κάτι γινόταν που καθυστερούσε την αγορά, με κυρίευε μια τόσο μεγάλη επιθυμία να το αγοράσω άμεσα, που δεν είχα υπομονή να περιμένω και έπαιρνα κάποιο άλλο, που τύχαινε να είναι διαθέσιμο. Αυτό είναι και η αιτία που ενώ σε όλη μου τη ζωή ήθελα να αγοράσω Alfa Romeo (τις παλιές τις πισωκίνητες), ποτέ δεν τα κατάφερα να αποκτήσω μία.
Όσο αφορά εμένα, που πίνω το αίμα σε όποιο αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου όσο αφορά τα χιλιόμετρα, Ιάπωνας, Γερμανός ή Κορεάτης. Δοκιμασμένες λύσεις δηλαδή. Οτιδήποτε άλλο το θεωρώ ρίσκο. Και δεν μ΄αρέσει να ρισκάρω.
Προσωπικα δεν υπαρχει σε εμενα η λεξη κολλημενος με καποιο υλικο αγαθο-αντικειμενο.Οτι με συμφερει και ειναι στις αναγκες τις δικες μου,τις πραγματικες,την δεδομενη χρονικη στιγμη.Οτι θετει ο καθενας απο καποια μαρκα,που λιγο πολυ ολες εχουνε την ιστορια τους και την παραδοση τους,και βλεπω οτι οι περισσοτερες εχουνε ξεφυγει απο την ιστορια τους και την παραδοση τους ελεο τεχνητης οικονομικης ανθησης του κοσμουΠαραδειγματος χαρη,εταιρεια που μεχρι και πριν μια 10ετια ηταν παρα πολυ αξιοπιστη και συνεχιζει να ειναι σε σχεση με αλλες μαρκες,επ ουδενι δεν αγγιζει την δικη της αξιοπιστια οπως πριν μια 10ετια.Μα θα μου πειτε ολα εξελισσονται και ολα αλλαζουνε.Ναι,μα οπως και οι ανθρωποι ετσι και τα υλικα αγαθα ξεφευγουνε απο την ιστορια και τις παραδοσεις τους και κανιβαλιζονται τις περισσοτερες φορες προς το αρνητικο του πραγματος.
τα σημερινα αυτοκινητα λιγο πολυ κινουνται στα ιδια επιπεδα-ανα κατηγορια.εχω αλλαξει εως τωρα 4 αυτοκινητα και παραλληλα κινω αλλα 2 της οικογενειας,περα απο το δικο μου.ειχα μεχρι σημερα 3 renault-1 laguna,2 clio-1 swift και κινω εκτος απο το laguna,1 grande punto και 1 bmw 316.σε γενικες γραμμες ημουν απο ολα ευχαριστημενος,αλλα οδηγικα με καλυπτει η renault.ανεκαθεν ημουν γαλλοφιλος και ειδικα ρενακιας.τοσο το σερβις οσο και η αντιπροσωπεια ηταν αξιοπιστοι και θεωρω οτι δυσκολα θα αφησω την εταιρεια για καποια αλλη...καποτε οδηγουσα και 1 opel astra 1.4.δεν ημουν καθολου ικανοποιημενος,τοσο απο το στησιμο του αυτοκινητου,οσο και απο την αντιπροσωπεια,το απαραδεκτο σερβις και απο τοτε αποθαρρυνω τους γνωστους μου οσον αφορα την αγορα opel.στα 5 χρονια συμβιωσης βλαβες,βλαβες,βλαβες....και η χρηση ηταν νορμαλ...ποτε πια opel.στα συμβατικα αυτοκινητα προτιμω renault.
Η μάρκα των αυτοκίνητων που οδηγώ εδώ και δεκαπέντε χρόνια είναι FIAT, με την παρακάτω σειρά Cinquecento , Punto, panta είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί πρώτον είναι φθηνα δεύτερων είναι αξιόπιστα πάντα σε σχέση με την τιμή τους, και τρίτων είναι ευρωπαϊκά αλλά όχι γερμανικά και γαλλικά όσο αφορά την αντιπροσωπία της περιοχής με αφήνει αδιάφορο.