Εσείς θα πάτε από ένα μικρομεσαίο σε ένα μικρό αυτοκίνητο για να γλιτώσετε χρήματα; Αξίζει η διαφορά στην τιμή τη διαφορά στο μέγεθος;
(17/8/2011)
Πόσα λεφτά θέλετε να γλιτώσετε αγοράζοντας καινούργιο αυτοκίνητο; Σίγουρα οι προσφορές των αντιπροσωπειών είναι οι καλύτερες όλων των εποχών, αν θέλετε όμως το κάτι παραπάνω τι κάνετε; Πάτε σε μικρότερο αυτοκίνητο; Πόσα λεφτά αξίζει όμως αυτή η διαφορά;
Το μικρομεσαίο αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι το κατεξοχήν μοντέλο για την οικογένεια. Οι εσωτερικοί χώροι είναι πλέον αντίστοιχοι ενός μεσαίου, ενώ και ο χώρος αποσκευών, χάρη στο μεγάλο άνοιγμα, φτάνει ακόμη και τα 400 λίτρα.Τα μικρομεσαία έχουν σήμερα την καλύτερη και πληρέστερη γκάμα κινητήρων. Μπορεί κανείς να διαλέξει έναν πολύ μικρό κινητήρα χωρίς πολύ νεύρο αλλά με σίγουρη την οικονομία, ή να πάει στο άλλο άκρο και να βρεθεί με ένα μοτέρ κοντά στα 200 άλογα. Πριν ερευνήσει την υποκατηγορία των GTI.Δεδομένου ότι στη μικρομεσαία κατηγορία συμμετέχουν όλοι οι κατασκευαστές, μπορεί κανείς να διαλέξει ακριβό και premium ή φθηνό και τίμιο. Μπορεί να πάρει ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό και πολύ καλές επιδόσεις χωρίς να ξεφύγει από τις 15.000 ευρώ. Χώρια οι προσφορές.Όμως ακόμη και τα 15.000 ευρώ ακούγονται πολλά κάποιες φορές. Το ερώτημα είναι, θυσιάζεις όλες αυτές τις αρετές ενός μικρομεσαίου για να κατεβείς στην μικρή κατηγορία και να γλιτώσεις λεφτά; Και πόσα;Ένα πλήρες μικρό μπορεί να κοστίζει κάτι περισσότερο από 11.000 ευρώ, ή ακόμη λιγότερο με τις προσφορές που τρέχουν. Μπορεί να είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό από ένα μικρομεσαίο. Όμως είναι και αρκετά μικρότερο.Ακόμη και τα μικρά που έφτασαν και ξεπέρασαν τα 4 μέτρα σε μήκος δε μπορούν να ανταγωνιστούν σε χώρους οποιοδήποτε μικρομεσαίο. Η διαφορά είναι στο μεταξόνιο που πλέον έχει φτάσει κοντά στο 2,6 μέτρα για τα μικρομεσαία, μέχρι και 35 εκατοστά περισσότερο από τα μικρά μοντέλα. Μια διαφορά τεράστια αφού είναι καθοριστική για τους χώρους της καμπίνας.Και μετά είναι το φάρδος που επίσης κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε ένα άνετο και ένα στριμωγμένο μοντέλο. Τέλος ο χώρος αποσκευών έχει ακόμη μεγαλύτερη διαφορά αφού στα μικρά τα 200 λίτρα είναι κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας, σχεδόν το μισό από τα μικρομεσαία. Και αυτό γιατί τους λείπει ο πίσω πρόβολος, και το πίσω κάθισμα είναι όσο πιο πίσω γίνεται για να κερδίσουν χώρους οι επιβάτες.Δεν υπάρχει σύγκριση. Το θέμα είναι η διαφορά αυτή πόσο αξίζει; Πόσα λεφτά θέλετε να γλιτώσετε; Πόσο θα χάσετε σε χώρους και πόσο θα κερδίσετε σε οικονομία; Πιστεύετε πως μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα μικρομεσαίο με ένα μικρό χωρίς πρόβλημα; Αξίζει; Τι λέτε;
Δεν γινονται αυτα αν δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αλλαγη οχηματος απο μικρομεσαιο σε μικρο.Μετεπειτα λογος ειναι οι χωροταξικες αναγκες,δεν γινεται να εχεις ενα μικρο αμαξι και να εχεις ατομα.Θα δανειζεσαι οχημα,θα νοικιαζεις,θα,θα,θα.Στις μερες μας,αν δεν αλλαξει γενικως η πολιτικη σε ολους τους τομεις,και αυτα που εχουμε παρα πολυ καλα ειναι,γιατι αν παει ετσι,θα τους δωσουμε τα οχηματα πισω και θα παμε να μας ταισουνε για να επιβιωσουμε πρωτιστως.
Διαφωνω εν μερη. Μπορεις να επιλεξεις μικρα MPV ή ευρυχωρα supermini. 2 παραδειγματα: 1. Honda Jazz 2. Nissan Note. Μικρα με χωρους κ οικονομικα!
Απο την αλλη για μικρομεσαιο ουτε καν να το σκευτεσαι, με 15 χιλιαρικα δεν βρισκεις τιποτα αξιολογο περα απο κατι Kia Ceed, Hyundai i30 και Chevrolet Cruze . Απο κει κ περα πας στα 17.500 χιλιαρικα για Astra, Auris, Civic, Mazda 3, Impreza κλπ και αναφερομαι παντα για μικρες εκδοσεις κινητηρων κ οχι turbo ή με sport εκδοσεις και extra.
¶μα είσαι μόνος σου σαφώς και μπορείς να διαλέξεις σαν κύριο όχημα ένα μικρό ή ακόμα και να καταργήσεις τελείως το αυτοκίνητο και να πάρεις μηχανή. Όταν είσαι οικογενειάρχης όμως, δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το κύριο όχημα μια οικογένειας να είναι μικρό. Όχι ότι δεν υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις βέβαια και μάλιστα είναι αρκετές. Ξέρω δύο οικογενειάρχες όπου ο ένας έχει μόνο ένα Atos και ο άλλος ένα Starlet. Όταν όμως θέλουν να πάνε κάπου όλοι μαζί ή διακοπές, δανείζονται το αμάξι του μπαμπά ή του πεθερού. Κατά την γνώμη μου λοιπόν, παίζει ρόλο η κατάσταση του καθενός. Όταν έχεις οικογένεια, δυστυχώς, μέσα σε όλα τα άλλα έξοδα, πρέπει να υπάρχει και ένα ευρύχωρο μικρομεσαίο όχημα που να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης. Αν δεν έχεις λεφτά για καινούργιο, απλά πας σε μεταχειρισμένο και όσο πίσω σε χρονολογία χρειαστεί ώστε να πετύχεις την τιμή που θέλεις. Με 10-12 χιλιάδες, υπάρχουν διαμάντια στα μεταχειρισμένα μικρομεσαία τριετίας. Και άμα δεν σε νοιάζει να πας και πιο πίσω υπάρχουν ακόμα περισσότερες περιπτώσεις και σε πιο καλές τιμές.
Αν κάποιος έχει αποφασίσει να αλλάξει το αυτοκίνητό του, η αγορά ενός μικρού είναι μια λύση. Αν όμως δεν το έχει αποφασίσει, αλλά ο μόνος λόγος για την αλλαγή είναι για να κάνει οικονομία, αυτό είναι λάθος. Θα χάσει χρήματα πουλώντας το παλιό και θα ξοδέψει ακόμη περισσότερα για το καινούριο. Για να κερδίσει δηλαδή λίγα ευρώ, θα ξοδέψει πολύ περισσότερα. Για ποιά οικονομία μιλάμε λοιπόν; Στην εποχή μας οι περισσότεροι δεν έχουν λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο. Πολλοί δεν έχουν ούτε τα μισά. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις πωλήσεις που έχουν πέσει δραματικά.
Δεν γινονται αυτα αν δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αλλαγη οχηματος απο μικρομεσαιο σε μικρο.Μετεπειτα λογος ειναι οι χωροταξικες αναγκες,δεν γινεται να εχεις ενα μικρο αμαξι και να εχεις ατομα.Θα δανειζεσαι οχημα,θα νοικιαζεις,θα,θα,θα.Στις μερες μας,αν δεν αλλαξει γενικως η πολιτικη σε ολους τους τομεις,και αυτα που εχουμε παρα πολυ καλα ειναι,γιατι αν παει ετσι,θα τους δωσουμε τα οχηματα πισω και θα παμε να μας ταισουνε για να επιβιωσουμε πρωτιστως.
Διαφωνω εν μερη. Μπορεις να επιλεξεις μικρα MPV ή ευρυχωρα supermini. 2 παραδειγματα: 1. Honda Jazz 2. Nissan Note. Μικρα με χωρους κ οικονομικα! Απο την αλλη για μικρομεσαιο ουτε καν να το σκευτεσαι, με 15 χιλιαρικα δεν βρισκεις τιποτα αξιολογο περα απο κατι Kia Ceed, Hyundai i30 και Chevrolet Cruze . Απο κει κ περα πας στα 17.500 χιλιαρικα για Astra, Auris, Civic, Mazda 3, Impreza κλπ και αναφερομαι παντα για μικρες εκδοσεις κινητηρων κ οχι turbo ή με sport εκδοσεις και extra.
¶μα είσαι μόνος σου σαφώς και μπορείς να διαλέξεις σαν κύριο όχημα ένα μικρό ή ακόμα και να καταργήσεις τελείως το αυτοκίνητο και να πάρεις μηχανή. Όταν είσαι οικογενειάρχης όμως, δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το κύριο όχημα μια οικογένειας να είναι μικρό. Όχι ότι δεν υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις βέβαια και μάλιστα είναι αρκετές. Ξέρω δύο οικογενειάρχες όπου ο ένας έχει μόνο ένα Atos και ο άλλος ένα Starlet. Όταν όμως θέλουν να πάνε κάπου όλοι μαζί ή διακοπές, δανείζονται το αμάξι του μπαμπά ή του πεθερού. Κατά την γνώμη μου λοιπόν, παίζει ρόλο η κατάσταση του καθενός. Όταν έχεις οικογένεια, δυστυχώς, μέσα σε όλα τα άλλα έξοδα, πρέπει να υπάρχει και ένα ευρύχωρο μικρομεσαίο όχημα που να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης. Αν δεν έχεις λεφτά για καινούργιο, απλά πας σε μεταχειρισμένο και όσο πίσω σε χρονολογία χρειαστεί ώστε να πετύχεις την τιμή που θέλεις. Με 10-12 χιλιάδες, υπάρχουν διαμάντια στα μεταχειρισμένα μικρομεσαία τριετίας. Και άμα δεν σε νοιάζει να πας και πιο πίσω υπάρχουν ακόμα περισσότερες περιπτώσεις και σε πιο καλές τιμές.
Αν κάποιος έχει αποφασίσει να αλλάξει το αυτοκίνητό του, η αγορά ενός μικρού είναι μια λύση. Αν όμως δεν το έχει αποφασίσει, αλλά ο μόνος λόγος για την αλλαγή είναι για να κάνει οικονομία, αυτό είναι λάθος. Θα χάσει χρήματα πουλώντας το παλιό και θα ξοδέψει ακόμη περισσότερα για το καινούριο. Για να κερδίσει δηλαδή λίγα ευρώ, θα ξοδέψει πολύ περισσότερα. Για ποιά οικονομία μιλάμε λοιπόν; Στην εποχή μας οι περισσότεροι δεν έχουν λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο. Πολλοί δεν έχουν ούτε τα μισά. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις πωλήσεις που έχουν πέσει δραματικά.