ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δυναμική επαναφορά στη μίνι κατηγορία αποτελεί για τη VW το up!, το οποίο μάλιστα θα έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων.

Δυναμική επαναφορά στη μίνι κατηγορία αποτελεί για τη VW το up!, το οποίο μάλιστα θα έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων.

Τι πιθανότητες έχει το νέο μίνι της VW, το Up, απέναντι στα Chevrolet Spark και Fiat Panda;

(27/9/2011)

To VW Fox το ξέρετε; Δεν το ξέρετε; Είναι το μοντέλο που η VW θα αντικαταστήσει με το νέο της μίνι, το Up. Δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της VW στη μίνι κατηγορία, όταν όμως έχεις απέναντί σου αυτοκίνητα σαν το Chevrolet Spark ή το Fiat Panda, τι μπορεί να κάνει αλήθεια το Up;

autotriti team

Η VW είναι συντηρητική μάρκα. Σε όλους τους τομείς, ακόμη και στην τεχνολογία που κάθε τόσο λανσάρει πρώτη. Πρώτα τη δοκιμάζει στο τέλος της ζωής ενός μοντέλου πριν την καθιερώσει στη νέα γενιά. Έτσι και στην μίνι κατηγορία, περίμενε πρώτα να δει τι είναι αυτό που έχει ο ανταγωνισμός και τον κάνει αχτύπητο, και μετά ήρθε να προσθέσει το δικό της νέο μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το θέμα είναι πως αυτό που κάνει σήμερα με το Up δεν το κάνει πρώτη φορά. Η VW έχει αμελήσει τα μίνι αυτοκίνητα για πολύ καιρό. Το Fox δεν ήταν παρά ένα μοντέλο εισαγωγής από τη Βραζιλία για να καλύψει το κενό στη γκάμα της. Χωρίς καμία εμπορική επιτυχία.

Και αυτό είναι περίεργο, ειδικά στην Ελλάδα που φαίνεται πως η VW μπορεί και πουλάει αυτοκίνητα αρκετές φορές με βασικό τους προσόν το σηματάκι της. Το Fox όμως ατύχησε. Γιατί να ευτυχίσει το Up;

Το πρόβλημα του Fox δεν ήταν φυσικά πως ήταν κακό αυτοκίνητο. Ήταν πως τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας είναι καλύτερα. Τον ίδιο ανταγωνισμό θα έχει και και το Up. Και το σηματάκι, όπως απέδειξε και η πορεία του Fox, αλλά και η αδυναμία της Toyota να φέρει το δικό της μίνι στην πρώτη θέση των πωλήσεων.

Στη μίνι κατηγορία μετράει η ουσία. Περισσότερο από ότι σε κάθε άλλη κατηγορία, όταν αγοράζεις μίνι θέλεις κάθε ευρώ να πάει σε κάτι που βλέπεις. Σε κάτι που μετράει και θες να το έχεις στο καθημερινό σου αυτοκίνητο. Δεν υπάρχουν περιθώρια εντυπωσιασμού και «φιγούρας». Στα μίνι αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι μια «ιδέα».

Η Chevrolet λοιπόν δεν είναι τυχαίο που έχει το Spark στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Τόσο το αυτοκίνητο όσο και η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας δεν αφήνουν περιθώριο αντιπερισπασμού. To Spark είναι το πιο ολοκληρωμένο μίνι της αγοράς. Δεν κόβει «δρόμο» με «πατέντες» που δείχνουν φτηνές και δυσκολεύουν τη χρήση.

Ο πρώτος διδάξας, το Fiat Panda, ήταν σε όλη του την πορεία το σημείο αναφοράς της κατηγορίας, και αναμένεται η νέα γενιά που ήδη παρουσιάστηκε να στριμώξει ακόμη περισσότερο τα μεγάλα ονόματα που κατεβαίνουν στα μίνι φέρνοντας κυρίως το «όνομά» τους.

Τι μπορεί να κάνει η VW λοιπόν; Το Up δείχνει χαριτωμένο, συμπαγές και εξελιγμένο, αφήνει όμως και μερικές λεπτομέρειες που δείχνουν «μείωση κόστους» όπως η πίσω πόρτα. Μπορεί να τα βάλει με το Spark και το Panda; Μπορεί η VW να χτυπήσει τις μεγάλες μάρκες αυτής της κατηγορίας;
Hyundai
leasing low cost vans