
Δυναμική επαναφορά στη μίνι κατηγορία αποτελεί για τη VW το up!, το οποίο μάλιστα θα έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων.
Τι πιθανότητες έχει το νέο μίνι της VW, το Up, απέναντι στα Chevrolet Spark και Fiat Panda;
(27/9/2011)
To VW Fox το ξέρετε; Δεν το ξέρετε; Είναι το μοντέλο που η VW θα αντικαταστήσει με το νέο της μίνι, το Up. Δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της VW στη μίνι κατηγορία, όταν όμως έχεις απέναντί σου αυτοκίνητα σαν το Chevrolet Spark ή το Fiat Panda, τι μπορεί να κάνει αλήθεια το Up;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το θέμα είναι πως αυτό που κάνει σήμερα με το Up δεν το κάνει πρώτη φορά. Η VW έχει αμελήσει τα μίνι αυτοκίνητα για πολύ καιρό. Το Fox δεν ήταν παρά ένα μοντέλο εισαγωγής από τη Βραζιλία για να καλύψει το κενό στη γκάμα της. Χωρίς καμία εμπορική επιτυχία.Και αυτό είναι περίεργο, ειδικά στην Ελλάδα που φαίνεται πως η VW μπορεί και πουλάει αυτοκίνητα αρκετές φορές με βασικό τους προσόν το σηματάκι της. Το Fox όμως ατύχησε. Γιατί να ευτυχίσει το Up;
Το πρόβλημα του Fox δεν ήταν φυσικά πως ήταν κακό αυτοκίνητο. Ήταν πως τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας είναι καλύτερα. Τον ίδιο ανταγωνισμό θα έχει και και το Up. Και το σηματάκι, όπως απέδειξε και η πορεία του Fox, αλλά και η αδυναμία της Toyota να φέρει το δικό της μίνι στην πρώτη θέση των πωλήσεων.
Στη μίνι κατηγορία μετράει η ουσία. Περισσότερο από ότι σε κάθε άλλη κατηγορία, όταν αγοράζεις μίνι θέλεις κάθε ευρώ να πάει σε κάτι που βλέπεις. Σε κάτι που μετράει και θες να το έχεις στο καθημερινό σου αυτοκίνητο. Δεν υπάρχουν περιθώρια εντυπωσιασμού και «φιγούρας». Στα μίνι αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι μια «ιδέα».
Η Chevrolet λοιπόν δεν είναι τυχαίο που έχει το Spark στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Τόσο το αυτοκίνητο όσο και η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας δεν αφήνουν περιθώριο αντιπερισπασμού. To Spark είναι το πιο ολοκληρωμένο μίνι της αγοράς. Δεν κόβει «δρόμο» με «πατέντες» που δείχνουν φτηνές και δυσκολεύουν τη χρήση.
Ο πρώτος διδάξας, το Fiat Panda, ήταν σε όλη του την πορεία το σημείο αναφοράς της κατηγορίας, και αναμένεται η νέα γενιά που ήδη παρουσιάστηκε να στριμώξει ακόμη περισσότερο τα μεγάλα ονόματα που κατεβαίνουν στα μίνι φέρνοντας κυρίως το «όνομά» τους.
Τι μπορεί να κάνει η VW λοιπόν; Το Up δείχνει χαριτωμένο, συμπαγές και εξελιγμένο, αφήνει όμως και μερικές λεπτομέρειες που δείχνουν «μείωση κόστους» όπως η πίσω πόρτα. Μπορεί να τα βάλει με το Spark και το Panda; Μπορεί η VW να χτυπήσει τις μεγάλες μάρκες αυτής της κατηγορίας;
kai oxi mono to up alla 8a kikloforisoun 2 akoma kakektypa tou..tis seat kai tis skoda....ftanei pia me ti vw...maintanos tis aytokinisis einai kai me amfivoli aksiopistia..
Φυσικά και το UP ΔΕΝ έχει ελπίδες. Οι μόνοι που θα το αγοράσουν πλην κάποιων φανατικών της μάρκας πιθανόν να είναι (α) αυτοί που θα ήθελαν ένα Golf αλλά "είναι πολλά τα λεφτά αγόρι μου δεν έχω" και (β) οι κορασίδες βορείων προαστίων που θέλουν να κάνουν οικονομία στο μπαμπά και να μην πάρουν Mini Cooper. Εξ Ιταλίας και ανατολών είναι το ρεύμα της αυτοκίνησης αυτού του είδους - τους Γερμανούς αφήστε τους από 2000 cc και άνω ...
Το up λογω σηματος κατι θα κανει,αν κ προσωπικα δεν το πολυπιστευω.Τεσπα τοσο καιρο διαβαζα κακες κριτικες για γυμνες λαμαρινες,εναν διακοπτη για τα παραθυρα σε καθε πορτα κ ελλειψη κεντρικων αεραγωγων στον ανταγωνισμο και ελεγα μπραβο που καποιοι τα γραφουν!Τωρα αυτα στο up ειναι χαρακτηρας!Ημαρτον ρε παιδια.Ενταξει να εκθειαζουμε τα VW αλλα οχι κ ετσι. Α κ κατι αλλο.Θα δεχομουν τον σπαρτιατικο χαρακτηρα κ τη μοναδικη λιτη εικονα με μια τιμη στα 8000-8500¤.Οχι στα 11000+ για τη βασικη εκδοση. Ενα τετραγωνο κουτι ειναι κ τιποτα παραπανω.Απλα.Οπως λεει κ ο φιλος πιο κατω το Picanto πλεον ανεβασε τον πηχη ψηλα.Κ μαλλον κ το επερχομενο ακομα παραπανω.
ΕΙΔΑΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΠΟΥΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ IQ ΤΗΣ TOYOTA..... ΙΔΙΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΤΙΜΗ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. KIA PICANTO!! ΡΙΧΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ 500 TWINAIR, ΚΑΙ ΣΤΑ 1.200 ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΟΛΙΣ 500 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 1.000ΑΡΙ.. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ FOX, ΕΝΑ SEICENTO ΤΟΥ 98 ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.200.. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ UP Η ΤΙΜΗ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ 11.000 ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ A/C KAI TA ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΤΟΝ ΕΞΤΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ VW ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΤΟ KONFIGURATOR, ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ... ΣΥΝ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ 3 ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ UP!!
Fiat Panda για πάντα!!!
Oταν θες ενα αυτοκινητο τετοια κατηγοριας, προφανως δεν εισαι ετοιμος να πληρωσεις πανω απο 11.000. Αυτο σημαινει οτι το UP δεν εχει και πολλες ελπιδες. Το Chevrolet ειναι απιαστο στην αξιοπιστια των μηχανικων μερων και το Panda εχει καθιερωθει πλεον. Οσοι αγορασουν το UP θα ειναι στην πλειοψηφια τους φανατικοι υποστηρικτες της VW γιατι αντικειμενικα, η συγκεκριμενη αγορα μονο λογικη δεν θα ειναι.
Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν φτιάχνουν κάτι πιό μικρό, στο μέγεθος του Smart και αφήνουν το Smart μόνο του να μονοπωλεί την αγορά στο μέγεθος αυτό. Στην κατηγορία του Up υπάρχουν πολλά αντίστοιχα μοντέλα στην αγορά. Όχι όμως στην κατηγορία του Smart. Αν έφτιαχναν και άλλες εταιρείες μικρά μοντέλα (μέχρι 3 μέτρα μήκος), θα υπήρχε ανταγωνισμός (όπως συμβαίνει στα λίγο μεγαλύτερα), προς όφελος του καταναλωτή.
Το up φυσικά θα είναι ότι καλύτερο στην αγορά. Πιστεύω θα είναι το επόμενο best seller και φυσικά όπως μας έχει συνηθίσει το group πολύ μπροστά από οτιδήποτε κυκλοφορεί στον δρόμο.
δεν εχει καμμια!το spark ειναι πολυ μακρια σε ολους τους τομεις!
Καμια μα απολυτως καμια τυχη δεν εχει.Κακο αντιγραφρο του panda,ακομα και στα εναλλακτικα του σχεδια (ψευδοσπορ κλπ) Αλλη μια λαθος κινηση,με την γνωριμη (αν)αξιοπιστία της εταιρίας. Παθός-μαθός του vw group
Καμία πιθανότητα.Τα άλλα 2 είναι πολύ πιο ωραία αυτοκίνητα.Δυστυχώς η VW δεν έχει μάθει από τα λάθη της.Τα αυτοκίνητα πόλεις πρέπει να είναι προσιτά, που το up αποκλείεται να είναι και ωραία πράγμα που το up κατά την δική μου γνώμη δεν είναι.
Σε αυτή την κατηγορία πρωταρχικό ρόλο παίζει η τιμή.Με δεδομένο λοιπόν ότι η VW δεν φημίζεται για το χαμηλό της κοστολόγιο αλλά ούτε και για την παράδοσή της στη μίνι κατηγορία , δεν δίνω μεγάλη τύχη στο Up.
Με το νέο up! η Volkswagen βάζει το μεγαλύτερο στοίχημα: να πετύχει, παρουσιάζοντας το νέο της μίνι όχι μόνο σε ένα συμπαγές χαριτωμένο αμάξωμα αλλά σε περισσότερες εκδόσεις έτσι ώστε να στρέψει το ενδιαφέρον κυρίως των νέων προς αυτήν και να κερδίσει τη μάχη στην κατηγορία απέναντι στο Chevrolet Spark και το Fiat Panda τα οποία αυτή τη στιγμή είναι τα πολύ καλά αυτοκίνητα της κατηγορίας και είναι πολύ δημοφιλή στις πωλήσεις. Θα πετύχει και αυτό εύχομαι!
Το fiat panda ασχετως αν μας αρεσει η οχι,καλο η κακο,εχει γινει πλεον κλασσικο απο τα χρονια που ειναι στην αγορα,οπως και το αναγνωρισιμο ονομα του.Το chevrolet spark ειναι μια νεα φρεσκια προταση που κυριαρχει,οπως και το kia picanto θα ελεγα.Το vw up ειναι δυσκολο να εχει και να φερει μια νεανικοτητα-ζωντανια-φρεσκαδα,περισσοτερο θα κινηθει στην λογικη του vw golf-passat-κ.τ.λ.αλλα πιο παιχνιδιαρικο,λογω φιλοσοφιας και κινησεων της εταιρειας παρα για κατι αλλο.Μακαρι να μας διαψευσει,αλλα δεν κανει τετοιες κινησεις ματ η vw.Ειναι συντηρητικη.
Η VW με το UP κανει κινηση ματ. Φυσικα αυτο ειναι το επομενο best seller στους Eλληνικους και Ευρωπαϊκους δρομους. Θ΄ αποκτησει την αιγλη του Smart. Εννοειται πως μετα την αποτυχια του Fox και του Lupo η VW εμαθε απ΄ τα λαθη της...