Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρώτο παγκοσμίως χρώμα είναι το λευκό, καθώς συγκεντρώνει το 21% των προτιμήσεων των καταναλωτών.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτο παγκοσμίως χρώμα είναι το λευκό, καθώς συγκεντρώνει το 21% των προτιμήσεων των καταναλωτών.

Η.Π.Α - Ευρώπη: άσπρο – μαύρο

(7/10/2011)

Σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι είναι αντίθετοι: μικρά οχήματα οι 1οι, μεγάλα οι 2οι, μηχανικά κιβώτια οι μεν, αυτόματα οι δε, μαύρο χρώμα στην Ευρώπη, άσπρο στις Η.Π.Α.

autotriti team

Η εταιρεία PPG που προμηθεύει με χρώματα τις αυτοκινητοβιομηχανίες λέει πως το 2011, το 20% των νέων οχημάτων που πουλήθηκαν στη Βόρεια Αμερική ήταν άσπρα, την ίδια στιγμή που το μαύρο χρώμα κυριάρχησε στην ευρωπαϊκή ήπειρο σε ποσοστό 26%. Η ασιατική αγορά, πάλι, προτίμησε την ουδετερότητα του ασημί, καθώς έτσι ήταν βαμμένα το 25% των οχημάτων που ταξινομήθηκαν εκεί. Το ωραίο είναι πως τα τρία εν λόγω χρώματα ήταν στις τρεις πρώτες θέσεις και στις τρεις κύριες αγορές. Το άσπρο χρώμα κυριάρχησε παγκοσμίως σε ποσοστό 21%, με το μαύρο και το ασημί να μοιράζονται τη δεύτερη θέση με ποσοστό 20%.

1ο στην Ευρώπη και 2ο συνολικά είναι το μαύρο χρώμα, καθώς έτσι είναι βαμμένο το 20% των νέων οχημάτων του 2011.

1ο στην Ευρώπη και 2ο συνολικά είναι το μαύρο χρώμα, καθώς έτσι είναι βαμμένο το 20% των νέων οχημάτων του 2011.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναλυτικότερα, τώρα, το top 5 χρωμάτων είχε ως εξής ανά αγορά:

Η.Π.Α.
1. άσπρο: 20%
2. ασημί: 19%
3. μαύρο: 18%
4. γκρι: 15%
5. κόκκινο και μπλε: 9%

Ευρώπη
1. μαύρο: 26%
2. άσπρο: 19%
3. ασημί: 16%
4. γκρι: 15%
5. μπλε: 9%

Ασία
1. ασημί: 25%
2. άσπρο: 23%
3. μαύρο: 17%
4. κόκκινο: 10%
5. γκρι: 8%

Από την έρευνα που διεξήγαγε η PGG βγήκαν τα παρακάτω ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία:
· Το 48% των αγοραστών αυτοκινήτων δήλωσαν πως γενικά διαλέγουν προϊόντα με βάση το χρώμα τους.
· Το 77% των ερωτηθέντων λέει πως το χρώμα έπαιξε ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου.
· Το 30% θεωρεί πως το χρώμα είναι σημαντικό θέμα στην επιλογή μοντέλου.
· Το 31% των καταναλωτών θα πλήρωνε περισσότερα για να αποκτήσει το χρώμα που τους εκφράζει.
· To 40% των αγοραστών θα προτιμούσε να υπήρχε μεγαλύτερη ποικιλία σε χρώματα.