
Τι θα μείνει για το Audi A4 όταν η BMW φέρει τη νέα 3άρα με το μοτέρ των 1,6 λίτρων με τούρμπο;
(25/10/2011)
Τι θα συμβεί όμως τώρα που η νέα 3άρα θα μπει για τα καλά στα χωράφια του Α4; Πως μπορεί κανείς να πει όχι σε μία Σειρά 3 με κινητήρα 1,6 λίτρα και τούρμπο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην Ελλάδα που τα 2 λίτρα έχουν γίνει πολυτέλεια και θήραμα του Υπουργίου Οικονομικών, το Α4 με τον 1.800άρη τούρμπο των 160 ίππων βάζει το μεσαίο Audi στην πρώτη θέση στη λίστα αγοράς executive αυτοκινήτου.Σίγουρα η κίνηση της Mercedes με το νέο τούρμπο μοτέρ της στα 1,8 λίτρα για την ανανεωμένη C-Class έβαλε και το δικό της μοντέλο στα πιθανά αφήνοντας την BMW να διχάζει ανάμεσα σε λίγα άλογα με υποφερτή φορολογία ή 2 λίτρα και όποιον πάρει ο χάρος στην εφορία.
Όμως το Α4 έχει το μέγεθος. Μπορεί οι πισωκίνητοι συνηδειτά να κρατούν τις διαστάσεις περιορισμένες αφήνοντας χώρο στα μεγαλύτερα μοντέλα τους αλλά και εστιάζοντας σε λιγότερο οικογενειακές (και περισσότερο εταιρικές ή εργένικες) χρήσεις, αφήνουν όμως την Audi να αλωνίζει μόνη όταν οι χώροι μετράνε. Η νέα 3άρα όμως μεγάλωσε. Όχι στο μάτι, αφού οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν μικρότερες του A4 αν και πιο απλόχερες από το μοντέλο που αντικαθιστά. Μέσα όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο ακόμη και από αυτό του Α4 και παρά τη διάταξη των μηχανικών (η BMW βάζει τον κινητήρα πολύ πίσω για να πετύχει το ζύγισμα που κάνει τη διαφορά στα αυτοκίνητά της), έχει χώρους για 5. Και πορτ μπαγκάζ.
Αιχμή του δόρατος όμως είναι τα μοτέρ. Γιατί στη νέα 3άρα, αν πληρώσεις 2 λίτρα ξεκινάς πλέον από 184 ίππους με τεράστια ροπή, και σταματάς στους 245. Value for money αν σκεφτείς πως πριν ήθελες 3 λίτρα για επιδόσεις που τώρα η κορυφαία δίλιτρη (328i) ξεπερνά. Αυτό που όμως μιλά στους έλληνες αγοραστές είναι το μοτέρ που έρχεται, σε κυβισμό 1,6 λίτρων με τούρμπο. Συγγενεύει με αυτό του Mini και θα προσφέρει για πρώτη φορά σε τόσο χαμηλό κυβισμό, επιδόσεις αντάξιες του σασί μιας Σειράς 3.
Τι μένει για το Α4 τότε; Η ευκολία της προσθιοκίνησης ίσως για όσους την προτιμούν, και ίσως η ελαφρά χαμηλότερη τιμή, αν και αναμένεται σφαγή τιμολογιακά όταν έρθει όλη η γκάμα της νέας 3άρας.
Τι λέτε λοιπόν; Έχει η BMW ότι χρειάζεται για να ξαναγίνει η βασίλισσα της premium κατηγορίας; Υπάρχει λόγος να κοιτάξει κανείς οτιδήποτε άλλο όταν έχει μια τέτοια 3άρα, με χώρους και μοτέρ που «σκοτώνει» στα 1,6 λίτρα;
Μην βιαζεστε κύριοι και μην ενθουσιάζεστε τόσο εύκολα και γρήγορα για ένα αυτοκίνητο που δέν έχει έρθει ακόμα σε αυτή την πολύπαθη χώρα. Ας δούμε πρώτα την τιμολογιακή πολιτική της ΒΜW που δέν είναι και η καλύτερη της αγοράς χρόνια τώρα. Το αντίθετο μάλιστα, όπως και η συμπεριφορά των πωλητών. Όλα αυτά εις βάρος των καταναλωτών ασφαλώς. Η AUDI έπιασε τον παλμό της αγοράς τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε άλλα επίπεδα όπως αυτό της κατανάλωσης και της μεγάλης ισχύος απο μικρότερους αλλά υπερπληρωμένους κινητήρες χρόνια πρίν. Η BMW ήταν η εταιρεία που ορκιζόταν πως δεν αξίζει να υπερπληρωθούν οι κινητήρες της. Τώρα τι λεει? ¶ρχισε να βάζει και flash αλλαγής πορείας στούς καθρέπτες όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές. Ποιό άλλο σύστημα μένει να αντιγράψει τώρα? Προφανώς αρκετά, υψηλής τεχνολογίας της MERCEDES, οπότε εδώ είμαστε να τα δούμε...
Tα σκήπτρα στην κατηγορία πιστεύω τα κρατάει η C-class Mercedes και όχι η Audi ή η Bmw.Είναι μακράν το πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο στην κατηγορία!
Τι θα μείνει για το Audi A4 όταν η BMW φέρει τη νέα 3άρα με το μοτέρ των 1,6 λίτρων με τούρμπο; Πολύ απλά ... τίποτα!!!!! Ο συνδιασμός πίσω κίνησης, σχεδίασης, κατασκευής και αισθητικής BMW και μικρού κυβισμού κινητήρων με αρκετή ισχύ, προσιτούς για το παράλογο Ελληνικό φορολογικό σύστημα, κάνει τις νέες ΒΜW ασυναγώνιστες. Όποιος έχει BΜW καταλαβαίνει τι εννοώ!!!!.
Η πίσω κίνηση, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό μπλοκέ, ακόμη και στην 116i αλλά και το τούρμπο, απλά δε συγκρίνεται σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης. Όταν στη στροφή πατήσεις λίγο το γκάζι και γυρίσει ελαφρά, το χαμόγελο δεν αργεί να γεμίσει το πρόσωπο και του πιο αδαή!!
Και τα δυο είναι κορυφαία μοντέλα στην κατηγορία τους είτε ως 1.6 η 1.8 turbo. Οπότε η τιμή τους είναι αυτό που θα καθορίσει την εμπορική τους πορεία. Τώρα αν μιλάμε για την Ελλάδα...άντε γεια!
Noμίζω ότι η ΒMW κάνει τη κίνηση mat στο premium σκέλος του VAG αλλά ρε παιδιά πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα θέλουν τη πολυτέλεια και τη τεχνολογία μόνο στους μπροστινούς ή τους 4 τροχούς κι άλλοι μόνο στους πίσω! Είναι θέμα οδηγικής φιλοσοφίας αλλά νομίζω ότι το Α4 θα χάσει λίγο από την πιο sport αίσθηση που απέπνεαν τα μοτέρ του, αφού στα χωράφια των πολύ καλών επιδόσεων θα μπει κι άλλος premium αντίπαλος, ενώ από την άλλη Η ΒΜW ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΣΤΩ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ: ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ, εκεί που ξεγελούσε τον εαυτό της με τον βασικό 122άρη κινητήρα μικρής ροπής...
H BMW 3 ετσι και αλλιως θεωρειται φαβορι ακομη και με 122 να παρεμενε παλι θα ειχε πωλησεις.Εφοσον μεγαλωσαν το αυτοκινητο λογικα επρπε και την ισχυ...αρα μονοδρομος,με ενα σπαρο δυο τριγωνια λενε!Το Α4 μπορει να εχει 120 αντι για 136 αλλα σε ροπη η διαφορα ειναι αμελητεα,κατι το οποιο ομως δεν αντιστοιχει και στη τιμη.!Για καποιους τα ΑUDI δειχνουν χοντροκομενα, η στη φαση αυτη ενα Α4 μοιαζει σα passat με +χλιδα,που ισως σε αποτρεψει να το αγορασεις.Η ΒΜW δειχνει ομορφη ικανη αλλα μοιαζει πολυ με τη νεα 5αρα,σε βαθμο που αν τα δεις και τα δυο απο μακρια δε ξερεις ποιο ειναι τι.Συμπερασμα πιστευω πως η 3αρα θα επαληθευτει ,εχει οπαδους κι τα φοντα,αν και ι τιμη θα ειναι τσιμπημενη.
Δε νομιζω ποτε ενας αγοραστης Audi να ενδιαφερθει ποτε για μια BMW και τουμπαλιν. Ειναι σα να λεμε οτι καποιος μερσεντακιας θα κοιτουσε ποτε ενα Saab! E, ποτε...