ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι θα μείνει για το Audi A4 όταν η BMW φέρει τη νέα 3άρα με το μοτέρ των 1,6 λίτρων με τούρμπο;

Τι θα μείνει για το Audi A4 όταν η BMW φέρει τη νέα 3άρα με το μοτέρ των 1,6 λίτρων με τούρμπο;

(25/10/2011)

Τι θα συμβεί όμως τώρα που η νέα 3άρα θα μπει για τα καλά στα χωράφια του Α4; Πως μπορεί κανείς να πει όχι σε μία Σειρά 3 με κινητήρα 1,6 λίτρα και τούρμπο;

autotriti team

Αυτό που πέτυχε η Audi πολύ πριν οι άλλοι premium κατασκευαστές το πάρουν πρέφα είναι πως μπορείς να κερδίσεις κάτι όταν μοιράζεσαι με άλλες μάρκες μερικά «συστατικά» και να το περάσεις στην τιμή χωρίς όμως να κόψεις ποιότητα. Και έτσι το Α4 σαρώνει αφού προσφέρει ένα κλικ χαμηλότερη τιμή, με ένα κλικ μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην Ελλάδα που τα 2 λίτρα έχουν γίνει πολυτέλεια και θήραμα του Υπουργίου Οικονομικών, το Α4 με τον 1.800άρη τούρμπο των 160 ίππων βάζει το μεσαίο Audi στην πρώτη θέση στη λίστα αγοράς executive αυτοκινήτου.

Σίγουρα η κίνηση της Mercedes με το νέο τούρμπο μοτέρ της στα 1,8 λίτρα για την ανανεωμένη C-Class έβαλε και το δικό της μοντέλο στα πιθανά αφήνοντας την BMW να διχάζει ανάμεσα σε λίγα άλογα με υποφερτή φορολογία ή 2 λίτρα και όποιον πάρει ο χάρος στην εφορία.

Όμως το Α4 έχει το μέγεθος. Μπορεί οι πισωκίνητοι συνηδειτά να κρατούν τις διαστάσεις περιορισμένες αφήνοντας χώρο στα μεγαλύτερα μοντέλα τους αλλά και εστιάζοντας σε λιγότερο οικογενειακές (και περισσότερο εταιρικές ή εργένικες) χρήσεις, αφήνουν όμως την Audi να αλωνίζει μόνη όταν οι χώροι μετράνε. Η νέα 3άρα όμως μεγάλωσε. Όχι στο μάτι, αφού οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν μικρότερες του A4 αν και πιο απλόχερες από το μοντέλο που αντικαθιστά. Μέσα όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο ακόμη και από αυτό του Α4 και παρά τη διάταξη των μηχανικών (η BMW βάζει τον κινητήρα πολύ πίσω για να πετύχει το ζύγισμα που κάνει τη διαφορά στα αυτοκίνητά της), έχει χώρους για 5. Και πορτ μπαγκάζ.

Αιχμή του δόρατος όμως είναι τα μοτέρ. Γιατί στη νέα 3άρα, αν πληρώσεις 2 λίτρα ξεκινάς πλέον από 184 ίππους με τεράστια ροπή, και σταματάς στους 245. Value for money αν σκεφτείς πως πριν ήθελες 3 λίτρα για επιδόσεις που τώρα η κορυφαία δίλιτρη (328i) ξεπερνά. Αυτό που όμως μιλά στους έλληνες αγοραστές είναι το μοτέρ που έρχεται, σε κυβισμό 1,6 λίτρων με τούρμπο. Συγγενεύει με αυτό του Mini και θα προσφέρει για πρώτη φορά σε τόσο χαμηλό κυβισμό, επιδόσεις αντάξιες του σασί μιας Σειράς 3.

Τι μένει για το Α4 τότε; Η ευκολία της προσθιοκίνησης ίσως για όσους την προτιμούν, και ίσως η ελαφρά χαμηλότερη τιμή, αν και αναμένεται σφαγή τιμολογιακά όταν έρθει όλη η γκάμα της νέας 3άρας.

Τι λέτε λοιπόν; Έχει η BMW ότι χρειάζεται για να ξαναγίνει η βασίλισσα της premium κατηγορίας; Υπάρχει λόγος να κοιτάξει κανείς οτιδήποτε άλλο όταν έχει μια τέτοια 3άρα, με χώρους και μοτέρ που «σκοτώνει» στα 1,6 λίτρα;
Mercedes
ΜΟΤΟ