H ιστορικότητα των ημερών επαληθεύεται: Νέοι κινητήρες, νέες επιδόσεις, νέες καταναλώσεις! Εσείς είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε από την αρχή τον κόσμο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα; Επιτέλους diesel!
(10/11/2011)
Πόσα πράγματα ξέρετε για τα αυτοκίνητα, τις μάρκες, τα μοντέλα, τους κινητήρες, τις επιδόσεις, καταναλώσεις, κυβισμούς και τέλη κυκλοφορίας; Τα πάντα; Από σήμερα τα πάντα αλλάζουν. Γιατί το ντίζελ, επιτέλους ελεύθερο σε όλους τους Έλληνες, ανατρέπει ολόκληρο το σκηνικό, διπλασιάζει τα δεδομένα και ανακατεύει τις ισοροπίες. Εσείς, είστε έτοιμοι για τη μεγαλύτερη και καλύτερη αλλαγή που θα ζήσει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Για το auto τρίτη η δουλειά των επομένων ημερών θα είναι κολοσσιαία, προκειμένου να καταγραφούν όλες οι νέες εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρες. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα των οποίων τις παρουσιάσεις ακούγαμε και καταγράφαμε, με εκείνα τα περίεργα ονόματα που παρέπεμπαν σε αστεία χαμηλές καταναλώσεις. Τις επόμενες μέρες θα βρεθούν μπροστά στα μάτια σας προοπτικές απόκτησης αυτοκινήτων που δεν είχατε ποτέ φανταστεί.Αυτοκίνητα με καταναλώσεις πολύ χαμηλές καταναλώσεις αλλά και φανταστικές επιδόσεις. Ανοίγεται ο δρόμος για μικρά μοντέλα πόλης που γεμίζουν καύσιμο μια φορά το μήνα, κάνουν το ταξίδι το Πάσχα προς και από το χωριό, όλα τα χιλιόμετρα εκεί και γυρίζουν με μισό ντεπόζιτο γεμάτο, και προσπερνούν χωρίς «λαχάνιασμα» ακόμη και με πέντε άτομα και αποσκευές.
Εκδόσεις κινητήρων που θα κάνουν προφανείς επιλογές κάποια μοντέλα που μέχρι τώρα έκαιγαν πολύ, ή και δεν είχαν καθόλου γκάζι. Τα δεδομένα στα SUV ανατρέπονται τελείως, ενώ τα MPV με το ντίζελ αμέσως δείχνουν τι προσπαθούν τόσο καιρό να μας προσφέρουν αλλά δεν το βλέπαμε.
Τα δεδομένα που φέρνει η απελευθέρωση του ντίζελ ανατρέπουν επίσης τελείως τις ισορροπίες ανάμεσα στις μάρκες που ξέραμε. Στην Ελλάδα τόσα χρόνια πάνω από τη μισή προσπάθεια που έκαναν οι κατασκευαστές δεν την βλέπαμε. Ένα ολόκληρο κομμάτι τους μας ήταν άγνωστο, οδηγώντας μας σε μια στρεβλωμένη εικόνα του τι πραγματικά προσφέρουν, τι μπορούν να κάνουν και πως υπερέχουν.
Ένας νέος κόσμος ξεκινά από σήμερα. Ο τρόπος που βλέπετε το αυτοκίνητο αλλάζει, η ιδέα που είχατε για τις μάρκες ανατρέπετε και όλοι οι μύθοι που είχαν χτιστεί γύρω από το ντίζελ είναι έτοιμοι να καταρριφτούν. Με πρώτο αυτόν της υψηλής τιμής αγοράς, αφού μόλις οι πρώτες μαζικές παραγγελίες (ιδιωτών ή για στοκ αντιπροσωπιών) «πέσουν» οι τιμές πέφτουν μαζί τους.
Εσείς είστε όσο ενθουσιασμένοι όσο και εμείς για την απελευθέρωση του ντίζελ; Βλέπετε πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει το αυτοκίνητο που θα αγοράσετε; Βλέπετε τις προοπτικές, την ποικιλία, τις δυνατότητες, την οικονομία και τις επιδόσεις να έρχονται προς το μέρος σας; Αδημονείτε να ανακαλύψετε το νέο κόσμο του αυτοκινήτου που ξεκινά από σήμερα στην Ελλάδα; Τι λέτε;
Σχετικά με τα diesel, έφτασε η ώρα επτέλους να "επιτραπούν" σε όσους... δεν είχαν ήδη (μόνιμη κατοικία το σπίτι στο χωριό). Επιπλέον, είδαν ότι η κατανάλωση βενζίνης μειώθηκε αισθητά (όπως και οι μετακινήσεις) και σκέφτηκαν να αφήσουν το diesel ελεύθερο μπας και αγοράσει κανένας καθώς το diesel είναι φθηνότερο (προς το παρόν)... Το νου σας μάγκες! Το προτοφόλι και τα μάτια σας!
Δεν ειναι κακό να υπάρχει και η επιλογή σε ντιζελάκι. Αλλα μη τρελένεστε, αν μιλάμε για μικρό σε διαστάσεις και μικρό κινητήρα, δυσκολα τα πράγματα για τα ντιζελάκια! Οκ, η καταναλωση θα είναι κάπως μικρότερη, αλλα τι σχέση έχει ενας 1,2 tsi με τα σχεσόν 120 αλογα και 17 κιλά ροπή, με 1,2lt ή 1,3lt πετρέλαιο των 75 ιππων κ με τραχυτητα μετά τις 3000σαλ. Βέβαια λεφτά να έχεις και ...τα άλογα είναι απιστευτα όσο ανεβαίνεις σε κυβισμό. Πχ BMW - Audi, κάτσε καλά που λέμε, με ροπή τρένου! Οπως είπε και ο φιλος πριν, οσοι κάνουν πολλα χλμ/χρονο τοτε, ναι. Αν ειστε στα 10 με 15 χιλ. χλμ / χρόνο, ενα συγχρονο μικρό μοτερ βενζίνης ειναι ισως πιο σωστή λύση.
Τώρα που ελευθερώθηκε το πετρέλαιο, πολλοί από εμάς τους Έλληνες θα το επιλέξουν για την σύγχρονή τεχνολογία του και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και για την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Επιτέλους που λύθηκε αυτό το θέμα. Μπράβο!
Εχω σε παρομοιο θεμα πει την αποψη μου και δεν ετυχε εκτιμησης.Ωραιο και αγιο και το πετρελαιοκινητο οχημα και οτι αλλο ερθει στην μοναδικη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους.Το δια ταυτα ομως,και ΔΩΡΕΑΝ να μας δωσουνε πετρελαιοκινητο οχημα αν το πετρελαιο δεν ειναι μιας καλης ποιοτητος,αν οι επισκευαστες ειναι κλειστο club,αν το κρατος επιβαλλει κρυφους φορους απο το οχημα,το πετρελαιο,και τα λοιπα,τοτε δωρο αδωρον ολα οσα πουμε,ετσι απλα.Προσωπικα δεν ειναι του γουστου μου τα πετρελαιοκινητα οχηματα,αλλα εχουνε τα υπερ τους.Προσοχη μονον σε μικρους κινητηρες που ειναι συμπραξεις εταιρειων,και στις διαφημισεις τα βγαζουνε ολα καλα.Απο εκει και περα οποιος μπορει οικονομικα και χρειαζεται οντως πετρελαιοκινητο οχημα ας τα βαλει κατω λαμβανοντας υποψιν τα θετικα και τα αρνητικα και ας δει προσωπικα τι τον ιδιο συμφερει,βολευει και οχι επειδη το λενε οι αλλοι με τα δικα τους δεδομενα.
Τώρα ο κόσμος καίγεται το diesel μας μάρανε. Εχετε σκεφτεί ότι θέλετε 2000+ κυβικά για diesel; Οσοι επικαλείστε τους χαμηλούς ρύπους ρίξτε μία ματιά στις έκτακτες εισφορούλες για τα "κυβικά πολυτελείας".... Με το τέλος ταξινόμησης τι γίνετε; Οσο αυξάνετε ο κυβισμός δεν αυξάνετε δραματικά και το τέλος; Εξάλου τώρα που στένεψαν και οι δουλειές, στέρεψαν και οι μετακινήσεις...... Ελλάδα ΤΕΛΟΣ...
Τώρα που έγινε η θάλασσα γιαούρτι χασαμε το κουτάλι. Σε φάση μνημονιου μεσοπροθέσμου μακροπροθέσμου κλπ χωρίς να υπάρχει φράγκο στη τσέπη είναι δωρο άδωρο η απελευθερώση του ντίζελ. Εδω σε λίγο λογω παντελους αδυναμίας συντήρησης και κόστους χρήσης μας βλέπω να πουλάμε τα αμάξια μας και να πηγαίνουμε με τα πόδια ή με τα ποδήλατα.
Σωστή κίνηση, Λάθος στιγμή, Δουλειές του ποδαριού όπως πάντα, Καταναλωτές σε σύγχυση, Έμποροι σε παράκρουση
Ανεξάρτητα από το τι μας αρέσει ή όχι, η άρση της απαγόρευσης ήταν αυτονόητη και έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Το ντίζελ σε λίγα χρόνια θα είναι μονόδρομος, αφού και πιο φτηνό είναι το καύσιμο και πιο λίγη κατανάλωση έχει. Κάτι θηρία φορτηγά ή SUV των 2.5 λύτρων που βλέπετε στον δρόμο και λέτε "όρε μάνα μου τι θα καίει αυτό", σας πληροφορώ ότι αν είναι ντίζελ, δεν καίνε παραπάνω από ένα 1.6 βενζινοκίνητο. Όσο για τα τέλη, ένα δίλυτρο ντίζελ, πληρώνει όσο ένα 1400αρι βενζινοκίνητο, δλδ γύρω στα 140 ευρώ! Με αυτά τα δεδομένα, ο καθένας διαλέγει....και παίρνει.
octavia 1.6 tdi cr Αθηνα - θεσσαλονικη-Αθηνα 1043 χλμ με ταχυτητες 120-140 περιπου μονο με 50 λιτρα καυσιμου 70 ευρο για να καταλαβετε την διαφορα με αντιστοιχο tsi
Πριν 2 μήνες λόγω δουλειάς,χρειάστηκε 2ο αυτοκίνητο για τη σύζυγο.Λόγω ετοιμοπαράδοτου,καταλήξαμε σε Panda 1.3 diesel.Ένα πράγμα θα πω.Ποτέ ξανά βενζινοκίνητο...
Τα diesel, εκτός του ότι είναι ακριβότερα, με πιό ακριβή συντήρηση κ.λ.π., έρχονται σε μια εποχή που υπάρχει γενική οικονομική κρίση. Επομένως δεν νομίζω να έχουν τις πωλήσεις που περιμένετε. Όσοι έχουν ήδη κάποιο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, εκτός του ότι δεν μπορούν να το πουλήσουν εύκολα και στην τιμή που αξίζει, δεν έχουν τα επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν νέο. ¶ρα μόνο όσοι έχουν πολύ παλιό αυτοκίνητο ή δεν έχουν καθόλου και αγοράζουν για πρώτη φορά, θα ενδιαφερθούν για πετρελαιοκίνητο. Όμως δεν αρκεί αυτό. Το diesel συμφέρει μόνο όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα, προκειμένου να έχουν ένα ικανοποιητικό κέρδος, αν λάβουμε υπόψη την ακριβότερη τιμή αγοράς, τη μεγαλύτερη ευαισθησία σε βλάβες και το αυξημένο κόστος για σέρβις.
τωρα τα βενζηνοκηνιτα μεταχειρισμενα θα ποιασουν πραγματικο πατο
Τωρα δηλαδη αγοραζει κανεις αμαξι? Το ντιζελ μας μαρανε που ειναι και πανακριβο...