Πόσο μετράνε τώρα τα τέλη κυκλοφορίας, όταν διαλέγετε αυτοκίνητο; Βρήκατε τρόπο να μείνετε κάτω από τα 100 γρ./χλμ. ώστε να τα αποφύγετε;
(30/11/2011)
Τι μάθαμε και τι πάθαμε από τη συνάρτηση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους διοξειδίου; Μήπως, πώς να διαλέγουμε αυτοκίνητο με χαμηλότερους ρύπους και άρα χαμηλότερα τέλη; Μήπως, ακόμη να κοιτάμε και για αυτά που έχουν κάτω από 100 γρ./100χλμ. ώστε να μην πληρώνουμε καθόλου; Τι λέτε;
autotriti team
Τα τέλη κυκλοφορίας τσούζουν. Και τσούζουν περισσότερο όσους δεν προσαρμόστηκαν γρήγορα στα νέα δεδομένα που ήθελαν αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους για να έχουν και χαμηλά τέλη. Σε όσους ξεχάστηκαν στα κυβικά και δεν είδαν τι αφήνουν πίσω τους, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Τώρα; Ένα χρόνο μετά; Τα τέλη κυκλοφορίας, πέρασαν σε κάθε μοντέλο στην πρώτη σελίδα των χαρακτηριστικών. Μπορεί οι ρύποι από μόνοι τους να μη μας λένε τίποτα, αν είναι 120 ή 160, η διαφορά στα τέλη όμως μας λέει. Μας λέει πόσες εκατοντάδες ευρώ πλέον χωρίζουν το ένα μοντέλο από το άλλο, κι ας ανήκουν όλα στην ίδια κατηγορία, και ας είναι και τα δύο υποψήφια για αγορά. Αλήθεια, παραμένουν ακόμη και τα δύο υποψήφια για αγορά; Εσείς δηλαδή κοιτάτε στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα που διαφέρουν κατά 100 ευρώ το χρόνο σε τέλη κυκλοφορίας με το ίδιο μάτι; Ή μάθατε να αποφεύγετε ό,τι ξεπερνάει έστω και για μερικές δεκάδες ευρώ το μέσο όρο της κατηγορίας; Το καλό είναι πως, ευτυχώς, οι κατασκευαστές προσαρμόστηκαν από νωρίς και έτσι, τα τέλη ήρθαν μετά τα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους. Ευτυχώς, γιατί στην Ελλάδα πρώτα παίρνουν μέτρα και μετά κοιτάνε αν μπορεί κανείς να αντεπεξέλθει. Γιατί υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν πλέον χαμηλά τέλη. Και ακόμη πιο χαμηλά έχουν με κινητήρες ντίζελ. Ένα Focus με τέλη μόνο 87 ευρώ το χρόνο δεν ακούγεται άσχημα. Ή ένα Qashqai με 129 ευρώ (από 324). Ή ένα επταθέσιο Chevrolet Captiva με 200 ευρώ λιγότερα τέλη το χρόνο από ό,τι ήθελε μέχρι σήμερα. Το ντίζελ είναι ο εχθρός των τελών κυκλοφορίας. Το Renault Megane πέφτει στα 84 ευρώ, ενώ συνολικά η μικρομεσαία κατηγορία κατεβαίνει εύκολα κάτω από τα 90 ευρώ με τα μοτέρ ντίζελ. Μερικές κατηγορίες πιο πάνω, το όφελος είναι ακόμη μεγαλύτερο. Ένα Scenic πέφτει από τα 336 ευρώ στα 117. Μισά τέλη. Πόσο όμως τις μετράτε αυτές τις διαφορές; Αν πριν τα 100 ευρώ ήταν αρκετά για να απορρίψουν ένα μοντέλο, τώρα που μιλάμε για μισή τιμή, τι λέτε; Και αυτά χωρίς να αναφέρουμε εδώ καν το πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν (ή έρχονται τώρα με την απελευθέρωση) με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Και δε μιλάμε για υβριδικά και πολύ μικρά μοντέλα μόνο. Το θέμα είναι πόσο σοβαρά βλέπετε εσείς πλέον τα τέλη κυκλοφορίας. Πόσο τα μετράτε έναντι των άλλων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που αγοράζετε; Και τελικά τα μετράτε τώρα περισσότερο ή λιγότερο από ότι στο παρελθόν; Γενικά, μάθατε να συγκρίνετε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας με βάση τα τελείως διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας τους;
Και τέλος, αποτελεί η σημαντική μείωση στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων ντίζελ λόγο ή ακόμη καλύτερα, επιπλέον λόγο, για να τα προτιμήσετε; Τι λέτε;
Κανεις δεν αμφισβητει την υδροκεφαλη λογικη αυτου του εκτρωματος που λεγεται "κρατος" στο θεμα των τελων κυκλοφοριας.ΟΜΩΣ ,οπως ελεγε και ο Ευριπιδης "οποιος δεν αντεχει στη συμφορα ,γινεται δουλος".Ετσι λοιπον εφοσον νομιζουν οι κυριοι του κρατους οτι ειμαι πλουσιος επιδη εχω αυτοκινητο,δεν θα τους περασει,και ουτε θα το σκοτωσω για πενταροδεκαρες.ουτε θα στριμωξω την οικογενεια μου σε ενα κονσερβοκουτι,για να γινω κομματι της νεας φιλοσοφιας που εχει σαν γνομωνα την αυταρκεια σε λιγα και απαραιτητα.Ο νοων νοητω......
Ποσα Αυτοκινητα υπαρχουν στην χωρα μας με 1929 κυβικα? Kai poios einai aftos o exipnos pou to skeftike? to 2000CC den eftane???????????? otan mas parotrinan n' agorassoume
elegan 2000CC kai oxi 1929 pou to vrikan? mipos ston Kazamia sas.NTROPI!!!!!!!!!!
ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕΡΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ-ΦΟΡΟΥΣ-ΕΙΣΦΟΡΕΣ?
ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΚΥΒΙΚΑ,
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 930 ΕΥΡΟ.
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ 8,5 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΔΟΙΩΞΩ ΕΝΑ ML 230.
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ/ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΙΧ.
παιδιά τίποτα δεν είναι και τίποτα δεν θα είναι υπέρ μας ,,, δεν θα τους συμφέρει σε λίγο και θα βρουν άλλο τρόπο , ζούμε στην ποιο άχρηστη χώρα και μας κυβερνούν οι ποιο άχρηστοι άνθρωποι ,,, αλλά δεν τους νοιάζει ,,,,, γιατί να τους νοιάξει αλώστε ,,,
ρύποι;;;;υπαρχουν αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου με χαμηλους ρυπους...και τα αγορασαμε...κι ομως ισχυουν δυο μετρα και δυο σταθμα με βαση τον αυθαιρετο νόμο για την ταξινομηση αυτοκινητων μεχρι 1/11/2010 που διαχωριζει εντελως παραλογα τα αυτοκινητα σε δυο κατηγοριες α)κυβισμος για οσα αγοραστηκαν πριν την παραπανω ημερομηνια β)ρυποι για οσα αγοραστηκαν μετα. Με ποια λογικη φορολογει το κρατος το ιδιο αυτοκινητο με διαφορετικο τροπο;;;με την εισπρακτικη φυσικα....
γι αυτο λοιπον ηρθε η ωρα να παραδωσουμε ολοι τις πινακιδες για να δωσουμε μια ηχηρη απαντηση σ αυτη την αδικη εισπρακτικη πολιτικη. τελη με βαση τους ρυπους για ολα τα αυτοκινητα ή κυκλοφορια χωρις πινακιδες
Αν σε κάποιον αρέσει παράδειγμα το fiesta και αγοράσει το scoda fabia επειδή έχει πιο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας είναι πραγματικά άξιος της μοίρας του. Επίσης είναι προτιμότερο να δώσεις κάποια ευρώ επιπλέον για τέλη παρά να πάρεις κάποιο turbo με χαμηλότερα τέλη που σε βάθος χρόνου θα τα δώσεις σε καύσιμα. Υ.Γ άλλος black.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΥ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ, ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΧΤΟΙΧΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ:) ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΥΒΙΣΜΟ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ 40.000 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20.000 ΕΥΡΩ ΦΟΡΟΥΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΑΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 1000-1300 ΕΥΡΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΣΩΡΗΔΩΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ 50.000 ΚΑΙ 60.000, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ. ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ.
Όσο αφορά τα τέλη, είναι μια πολύ ρευστή κατάσταση και θα συμφωνήσω κι εγώ με το πνεύμα των προηγούμενων φίλων. Γενικά κοιτάμε να αποφεύγουμε τα πάνω από 1800 κυβικά οχήματα, αφού πλέον με την υιοθέτηση του τούρμπο και γενικότερα καινούργιων τεχνολογιών από την πλειοψηφία των κατασκευαστών, δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε σε κινητήρες κτήνη για επιδόσεις και ροπές που υπάρχουν πλέον και σε πολύ μικρότερα κυβικά. Και επίσης προσευχόμαστε μην στραβοξυπνήσει κάνα πρωί κανένας φωστήρας και αποφασίσει να τσεκουρώσει και τα μικρότερα οχήματα.
Εδω δωσανε κινητρο με τις αποδειξεις και μεσα στο χρονο το ανατρεψανε με αποτελεσμα να πληρωνεις ποιο πολλους φορους,στα τελη θα κολησουνε ?
Φυσικα και θα τα ακριβηνουνε.Τα χρηματα μας ειναι πολυτιμα και καλο ειναι να τα φυλαμε καθοτι σπιτια και αμαξια +μισθωτοι ειναι το νεο δογμα του Υπουργειου Οικονομικων
θα συμφωνήσω με τον φίλο που γράφει ότι ζούμε στην Ελλάδα οπότε δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα. Αν δουν ότι χάνουν πολλά χρήματα από αυτό το μέτρο πολύ απλά θα το αλλάξουν. Τώρα απλά έβαλαν τέλη με βάση τους ρύπους μπας και τσιμπήσουν κάποιοι και κινηθεί η αγορά νέων αυτοκινήτων και εισπράξουν φόρους από τις αγορές. Ξεχνάτε τι είχε γίνει όταν μείωσαν τα τέλη ταξινόμησης στα πολλά κυβικά, πήγαν πολλοί και αγόρασαν τέτοια οχήματα και μετά από λίγο αυξήσανε τα τέλη κυκλοφορίας και τα καύσιμα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τα συντηρήσουν και να θέλουν να τα ξεφορτωθούν;;; Ας μη γινόμαστε εύκολα θύματα.
Καθότι ζούμε στην χώρα ΤΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ,καλό είναι να είμαστε υποψιασμένοι για να μην ερχόμαστε μετά αντιμέτωποι με κάκιστες καταστάσεις.Επειδή είμαι εξορθολογιστής,χειρότερος από τον διαολοκολασμένο τεχνοκράτη,τα περί 0 τελών κυκλοφορίας ειναι ΠΑΠΑΝΤΖΕΣ ΟΛΚΗΣ.Η πιάτσα, δεν βάζω τα πετρελαιοκίνητα, έχει 2 κατασκευαστές μόνον που βγάζουνε κάτω από 1929 κυβικά υβριδικά οχήματα.Πληρώνω παραπάνω στην αγορά για να κερδίσω τα τέλη σε βάθος χρόνου και αυτό υπο προυποθέσεις,να κάνω αρκετά χιλιόμετρα και άλλα.Προσώπικά δεν με ενδιαφέρει το κάνε αυτό για να κερδίσεις αυτό,η επένδυσε σε τεχνολογικά θαύματα του 500 κυβικά με 200 άλογα και 0 τέλη και ρύπους χαμηλούς και τα χρήματα που γλιτώνω να τα δίνω και παραπάνω μάλιστα σε επισκευές.Σαφώς είναι ιεράρχηση και θέμα του καθενός το τι τοποθετεί πρώτο.
Ας είμαστε σε μία χώρα που έβγαλε έναν ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ και άλλους σκεπτόμενους,πάρα πολύ λίγο ΛΟΓΙΚΟΙ,και όχι υπερβολικοί και τζάμπα μάγκες.
Οταν δουνε μειωμενα τελη απο τα τελη κυκλοφοριας σε κανα 2 χρονια, λογω των χαμηλων ρυπων, θα τα ξανα ανεβασουνε οποτε κερδος μηδεν.Στην Ελλαδα ζουμε,μην το ξεχναμε.Σε βαζουν στο τρυπακι των χαμηλων τελων και μολις αγορασεις σε ξαναστελνουν στην Ελληνικη πραγματικοτητα!
Το θέμα δεν με απασχολεί επειδή έχω παλιό αυτοκίνητο και δεν προβλέπω να αγοράζω καινούριο. Όμως το θέμα της σύνδεσης των τελών με τους ρύπους είναι ένα ευνοικό μέτρο για κάθε αγοραστή αυτοκινήτου, επειδή του δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει αυτό που τον συμφέρει περισσότερο, συγκρίνοντας ρύπους και επιδόσεις. Όμως υπάρχει ακόμα ένα πιό ευνοικό καθεστώς, στο σύστημα αυτό, που δεν έχω δει να επισημαίνεται από κανέναν. Όποιος αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο, θα πληρώνει τέλη ανάλογα με τους ρύπους που βγάζει στην εργοστασιακή του μορφή. Αν στη συνέχεια επέμβει με βελτιώσεις στον κινητήρα, προκειμένου να αυξήσει τις επιδόσεις του, οπότε αναγκαστικά θα αυξηθούν οι ρύποι, θα συνεχίσει να πληρώνει τα ίδια τέλη, ενώ θα ρυπαίνει περισσότερο. Αυτό δεν το έχει προβλέψει κανείς.
Κανεις δεν αμφισβητει την υδροκεφαλη λογικη αυτου του εκτρωματος που λεγεται "κρατος" στο θεμα των τελων κυκλοφοριας.ΟΜΩΣ ,οπως ελεγε και ο Ευριπιδης "οποιος δεν αντεχει στη συμφορα ,γινεται δουλος".Ετσι λοιπον εφοσον νομιζουν οι κυριοι του κρατους οτι ειμαι πλουσιος επιδη εχω αυτοκινητο,δεν θα τους περασει,και ουτε θα το σκοτωσω για πενταροδεκαρες.ουτε θα στριμωξω την οικογενεια μου σε ενα κονσερβοκουτι,για να γινω κομματι της νεας φιλοσοφιας που εχει σαν γνομωνα την αυταρκεια σε λιγα και απαραιτητα.Ο νοων νοητω......
Ποσα Αυτοκινητα υπαρχουν στην χωρα μας με 1929 κυβικα? Kai poios einai aftos o exipnos pou to skeftike? to 2000CC den eftane???????????? otan mas parotrinan n' agorassoume elegan 2000CC kai oxi 1929 pou to vrikan? mipos ston Kazamia sas.NTROPI!!!!!!!!!!
ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕΡΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ-ΦΟΡΟΥΣ-ΕΙΣΦΟΡΕΣ? ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΚΥΒΙΚΑ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 930 ΕΥΡΟ. ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ 8,5 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΔΟΙΩΞΩ ΕΝΑ ML 230. ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ/ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΙΧ.
Ο,τι είπε ο p.kou
παιδιά τίποτα δεν είναι και τίποτα δεν θα είναι υπέρ μας ,,, δεν θα τους συμφέρει σε λίγο και θα βρουν άλλο τρόπο , ζούμε στην ποιο άχρηστη χώρα και μας κυβερνούν οι ποιο άχρηστοι άνθρωποι ,,, αλλά δεν τους νοιάζει ,,,,, γιατί να τους νοιάξει αλώστε ,,,
ρύποι;;;;υπαρχουν αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου με χαμηλους ρυπους...και τα αγορασαμε...κι ομως ισχυουν δυο μετρα και δυο σταθμα με βαση τον αυθαιρετο νόμο για την ταξινομηση αυτοκινητων μεχρι 1/11/2010 που διαχωριζει εντελως παραλογα τα αυτοκινητα σε δυο κατηγοριες α)κυβισμος για οσα αγοραστηκαν πριν την παραπανω ημερομηνια β)ρυποι για οσα αγοραστηκαν μετα. Με ποια λογικη φορολογει το κρατος το ιδιο αυτοκινητο με διαφορετικο τροπο;;;με την εισπρακτικη φυσικα.... γι αυτο λοιπον ηρθε η ωρα να παραδωσουμε ολοι τις πινακιδες για να δωσουμε μια ηχηρη απαντηση σ αυτη την αδικη εισπρακτικη πολιτικη. τελη με βαση τους ρυπους για ολα τα αυτοκινητα ή κυκλοφορια χωρις πινακιδες
Μην επαναπαύεστε αγαπητοί μου σε λίγο αν δεν τους βγαίνει, θα φορολογούν ανάλογα με τους ίππους κλπ.....
Αν σε κάποιον αρέσει παράδειγμα το fiesta και αγοράσει το scoda fabia επειδή έχει πιο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας είναι πραγματικά άξιος της μοίρας του. Επίσης είναι προτιμότερο να δώσεις κάποια ευρώ επιπλέον για τέλη παρά να πάρεις κάποιο turbo με χαμηλότερα τέλη που σε βάθος χρόνου θα τα δώσεις σε καύσιμα. Υ.Γ άλλος black.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΥ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΙΛΙΑΡΑΚΙ, ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΧΤΟΙΧΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ:) ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΥΒΙΣΜΟ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ 40.000 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20.000 ΕΥΡΩ ΦΟΡΟΥΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΑΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 1000-1300 ΕΥΡΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΣΩΡΗΔΩΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ 50.000 ΚΑΙ 60.000, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ. ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ.
Βρηκα τον τροπο να μεινω κατω απο τα 100γρ. και με χαρα τον μοιραζομαι μαζι σας: παω με τα ποδια, με τα ΜΜΜ και κυριως με ποδηλατο. Οξωωωωωω...
Όσο αφορά τα τέλη, είναι μια πολύ ρευστή κατάσταση και θα συμφωνήσω κι εγώ με το πνεύμα των προηγούμενων φίλων. Γενικά κοιτάμε να αποφεύγουμε τα πάνω από 1800 κυβικά οχήματα, αφού πλέον με την υιοθέτηση του τούρμπο και γενικότερα καινούργιων τεχνολογιών από την πλειοψηφία των κατασκευαστών, δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε σε κινητήρες κτήνη για επιδόσεις και ροπές που υπάρχουν πλέον και σε πολύ μικρότερα κυβικά. Και επίσης προσευχόμαστε μην στραβοξυπνήσει κάνα πρωί κανένας φωστήρας και αποφασίσει να τσεκουρώσει και τα μικρότερα οχήματα.
Εδω δωσανε κινητρο με τις αποδειξεις και μεσα στο χρονο το ανατρεψανε με αποτελεσμα να πληρωνεις ποιο πολλους φορους,στα τελη θα κολησουνε ? Φυσικα και θα τα ακριβηνουνε.Τα χρηματα μας ειναι πολυτιμα και καλο ειναι να τα φυλαμε καθοτι σπιτια και αμαξια +μισθωτοι ειναι το νεο δογμα του Υπουργειου Οικονομικων
αγορασα ενα κορσακι πετρελαιου και τα γλυτωσα για φετος.αληθεια ποσα χρονια θα ειναι μηδενικα τα τελη για τα συγκεκτιμενα αυτοκινητα?γιωργος αρτα
θα συμφωνήσω με τον φίλο που γράφει ότι ζούμε στην Ελλάδα οπότε δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα. Αν δουν ότι χάνουν πολλά χρήματα από αυτό το μέτρο πολύ απλά θα το αλλάξουν. Τώρα απλά έβαλαν τέλη με βάση τους ρύπους μπας και τσιμπήσουν κάποιοι και κινηθεί η αγορά νέων αυτοκινήτων και εισπράξουν φόρους από τις αγορές. Ξεχνάτε τι είχε γίνει όταν μείωσαν τα τέλη ταξινόμησης στα πολλά κυβικά, πήγαν πολλοί και αγόρασαν τέτοια οχήματα και μετά από λίγο αυξήσανε τα τέλη κυκλοφορίας και τα καύσιμα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τα συντηρήσουν και να θέλουν να τα ξεφορτωθούν;;; Ας μη γινόμαστε εύκολα θύματα.
Καθότι ζούμε στην χώρα ΤΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ,καλό είναι να είμαστε υποψιασμένοι για να μην ερχόμαστε μετά αντιμέτωποι με κάκιστες καταστάσεις.Επειδή είμαι εξορθολογιστής,χειρότερος από τον διαολοκολασμένο τεχνοκράτη,τα περί 0 τελών κυκλοφορίας ειναι ΠΑΠΑΝΤΖΕΣ ΟΛΚΗΣ.Η πιάτσα, δεν βάζω τα πετρελαιοκίνητα, έχει 2 κατασκευαστές μόνον που βγάζουνε κάτω από 1929 κυβικά υβριδικά οχήματα.Πληρώνω παραπάνω στην αγορά για να κερδίσω τα τέλη σε βάθος χρόνου και αυτό υπο προυποθέσεις,να κάνω αρκετά χιλιόμετρα και άλλα.Προσώπικά δεν με ενδιαφέρει το κάνε αυτό για να κερδίσεις αυτό,η επένδυσε σε τεχνολογικά θαύματα του 500 κυβικά με 200 άλογα και 0 τέλη και ρύπους χαμηλούς και τα χρήματα που γλιτώνω να τα δίνω και παραπάνω μάλιστα σε επισκευές.Σαφώς είναι ιεράρχηση και θέμα του καθενός το τι τοποθετεί πρώτο. Ας είμαστε σε μία χώρα που έβγαλε έναν ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ και άλλους σκεπτόμενους,πάρα πολύ λίγο ΛΟΓΙΚΟΙ,και όχι υπερβολικοί και τζάμπα μάγκες.
Τα τέλη μετράνε προς όφελος για την τσέπη μας οπότε επιλέγουμε μικρής κατηγορίας αυτοκίνητο κάτω από 100 γρ. CO2 και βγαίνουμε κερδισμένοι.
Οταν δουνε μειωμενα τελη απο τα τελη κυκλοφοριας σε κανα 2 χρονια, λογω των χαμηλων ρυπων, θα τα ξανα ανεβασουνε οποτε κερδος μηδεν.Στην Ελλαδα ζουμε,μην το ξεχναμε.Σε βαζουν στο τρυπακι των χαμηλων τελων και μολις αγορασεις σε ξαναστελνουν στην Ελληνικη πραγματικοτητα!
Το θέμα δεν με απασχολεί επειδή έχω παλιό αυτοκίνητο και δεν προβλέπω να αγοράζω καινούριο. Όμως το θέμα της σύνδεσης των τελών με τους ρύπους είναι ένα ευνοικό μέτρο για κάθε αγοραστή αυτοκινήτου, επειδή του δίνει τη δυνατότητα να επιλέξει αυτό που τον συμφέρει περισσότερο, συγκρίνοντας ρύπους και επιδόσεις. Όμως υπάρχει ακόμα ένα πιό ευνοικό καθεστώς, στο σύστημα αυτό, που δεν έχω δει να επισημαίνεται από κανέναν. Όποιος αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο, θα πληρώνει τέλη ανάλογα με τους ρύπους που βγάζει στην εργοστασιακή του μορφή. Αν στη συνέχεια επέμβει με βελτιώσεις στον κινητήρα, προκειμένου να αυξήσει τις επιδόσεις του, οπότε αναγκαστικά θα αυξηθούν οι ρύποι, θα συνεχίσει να πληρώνει τα ίδια τέλη, ενώ θα ρυπαίνει περισσότερο. Αυτό δεν το έχει προβλέψει κανείς.