ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο μετράνε τώρα τα τέλη κυκλοφορίας, όταν διαλέγετε αυτοκίνητο; Βρήκατε τρόπο να μείνετε κάτω από τα 100 γρ./χλμ. ώστε να τα αποφύγετε;

(30/11/2011)

Τι μάθαμε και τι πάθαμε από τη συνάρτηση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους διοξειδίου; Μήπως, πώς να διαλέγουμε αυτοκίνητο με χαμηλότερους ρύπους και άρα χαμηλότερα τέλη; Μήπως, ακόμη να κοιτάμε και για αυτά που έχουν κάτω από 100 γρ./100χλμ. ώστε να μην πληρώνουμε καθόλου; Τι λέτε;

autotriti team

Τα τέλη κυκλοφορίας τσούζουν. Και τσούζουν περισσότερο όσους δεν προσαρμόστηκαν γρήγορα στα νέα δεδομένα που ήθελαν αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους για να έχουν και χαμηλά τέλη. Σε όσους ξεχάστηκαν στα κυβικά και δεν είδαν τι αφήνουν πίσω τους, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Τώρα; Ένα χρόνο μετά; Τα τέλη κυκλοφορίας, πέρασαν σε κάθε μοντέλο στην πρώτη σελίδα των χαρακτηριστικών. Μπορεί οι ρύποι από μόνοι τους να μη μας λένε τίποτα, αν είναι 120 ή 160, η διαφορά στα τέλη όμως μας λέει. Μας λέει πόσες εκατοντάδες ευρώ πλέον χωρίζουν το ένα μοντέλο από το άλλο, κι ας ανήκουν όλα στην ίδια κατηγορία, και ας είναι και τα δύο υποψήφια για αγορά. Αλήθεια, παραμένουν ακόμη και τα δύο υποψήφια για αγορά; Εσείς δηλαδή κοιτάτε στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα που διαφέρουν κατά 100 ευρώ το χρόνο σε τέλη κυκλοφορίας με το ίδιο μάτι; Ή μάθατε να αποφεύγετε ό,τι ξεπερνάει έστω και για μερικές δεκάδες ευρώ το μέσο όρο της κατηγορίας; Το καλό είναι πως, ευτυχώς, οι κατασκευαστές προσαρμόστηκαν από νωρίς και έτσι, τα τέλη ήρθαν μετά τα αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους. Ευτυχώς, γιατί στην Ελλάδα πρώτα παίρνουν μέτρα και μετά κοιτάνε αν μπορεί κανείς να αντεπεξέλθει. Γιατί υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν πλέον χαμηλά τέλη. Και ακόμη πιο χαμηλά έχουν με κινητήρες ντίζελ. Ένα Focus με τέλη μόνο 87 ευρώ το χρόνο δεν ακούγεται άσχημα. Ή ένα Qashqai με 129 ευρώ (από 324). Ή ένα επταθέσιο Chevrolet Captiva με 200 ευρώ λιγότερα τέλη το χρόνο από ό,τι ήθελε μέχρι σήμερα. Το ντίζελ είναι ο εχθρός των τελών κυκλοφορίας. Το Renault Megane πέφτει στα 84 ευρώ, ενώ συνολικά η μικρομεσαία κατηγορία κατεβαίνει εύκολα κάτω από τα 90 ευρώ με τα μοτέρ ντίζελ. Μερικές κατηγορίες πιο πάνω, το όφελος είναι ακόμη μεγαλύτερο. Ένα Scenic πέφτει από τα 336 ευρώ στα 117. Μισά τέλη. Πόσο όμως τις μετράτε αυτές τις διαφορές; Αν πριν τα 100 ευρώ ήταν αρκετά για να απορρίψουν ένα μοντέλο, τώρα που μιλάμε για μισή τιμή, τι λέτε; Και αυτά χωρίς να αναφέρουμε εδώ καν το πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν (ή έρχονται τώρα με την απελευθέρωση) με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Και δε μιλάμε για υβριδικά και πολύ μικρά μοντέλα μόνο. Το θέμα είναι πόσο σοβαρά βλέπετε εσείς πλέον τα τέλη κυκλοφορίας. Πόσο τα μετράτε έναντι των άλλων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που αγοράζετε; Και τελικά τα μετράτε τώρα περισσότερο ή λιγότερο από ότι στο παρελθόν; Γενικά, μάθατε να συγκρίνετε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας με βάση τα τελείως διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας τους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και τέλος, αποτελεί η σημαντική μείωση στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων ντίζελ λόγο ή ακόμη καλύτερα, επιπλέον λόγο, για να τα προτιμήσετε; Τι λέτε;
Mercedes
VITO 3 GENIES