O νέος τρικύλινδρος 1.000άρης ΕcoBoost κινητήρας της Ford έχει δύο διαφορετικές εκδοχές 100 και 125 ίππων, με την κατανάλωση του να περιορίζεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O νέος τρικύλινδρος 1.000άρης ΕcoBoost κινητήρας της Ford έχει δύο διαφορετικές εκδοχές 100 και 125 ίππων, με την κατανάλωση του να περιορίζεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χλμ.

Χαμηλή κατανάλωση-μέγιστη απόδοση

(7/2/2012)

Το νέο μέλος της οικογένειας κινητήρων EcoBoost, αφορά σε ένα νέο μηχανικό σύνολο 1,0 λίτρου με αποδόσεις 100 και 125 ίππων.

Ο νέος κινητήρας κάνει το ντεμπούτο του εφοδιάζοντας το Ford Focus, ενώ μετέπειτα θα εξοπλίσει το νέο μικρό πολυχρηστικό της εταιρείας, το B-Max και το υπάρχον C-Max και Fiesta. Ο 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος κινητήρας της Ford , τεχνολογίας EcoBoost σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο Dunton της Βρετανίας, με γνώμονα να προσφέρει καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές CO2. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι, η απόδοση του εν λόγω κινητήρα φτάνει στα επίπεδα του υπάρχοντος μηχανικού συνόλου 1,6 λτ. Ti-VCT. Το νέο μηχανικό σύνολο παρουσιάζεται με δύο διαφορετικές αποδόσεις, 100 και 125 ίππων (με 5άρι και 6άρι κιβώτιο χειροκίνητο κιβώτιο αντίστοιχα). Όσον αφορά στην κατανάλωση, η Ford ανακοινώνει ότι, στην έκδοση με τους 125 ίππους ανέρχεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. περίπου (με εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ.), ενώ στην ηπιότερη έκδοση με τους 100 ίππους η κατανάλωση φτάνει στα 4,7 λτ./100 χλμ. (109 γρ./χλμ. CO2). Tέλος, στην περίπτωση της πιο ισχυρής εκδοχής, η ροπή ανέρχεται στα 170 Nm/1.400- 4.500 σ.α.λ.

To Focus είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα εφοδιαστεί με το συγκεκριμένο κινητήρα, ενώ μετέπειτα θα το συναντήσουμε στο C-Max,  στο νέο B-Max και στο Fiesta.

To Focus είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα εφοδιαστεί με το συγκεκριμένο κινητήρα, ενώ μετέπειτα θα το συναντήσουμε στο C-Max, στο νέο B-Max και στο Fiesta.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πώς λειτουργεί
Ο νέος κινητήρας διαθέτει νέας σχεδίασης τούρμπο και ενσωματώνει μια σειρά από παρεμβάσεις που έχουν ως στόχο τη μέγιστη δυνατή απόδοση και οικονομία. Η κατάλληλη τοποθέτηση της πολλαπλής εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή, επιτυγχάνει καλύτερα επίπεδα θερμοκρασίας στα καυσαέρια και αναλογίας αέρα-καυσίμου. Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στο σύστημα ψύξης του μηχανικού συνόλου και στο υλικό κατασκευής του, ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου κατά την προθέρμανση του. Με μια σειρά από παρεμβάσεις, τα επίπεδα θορύβου έχουν μειωθεί εξαιρετικά, με βάση τα όσα υποστηρίζει η Ford, ενώ όπως σε όλους τους κινητήρες EcoBoost, έτσι και στο συγκεκριμένο εντοπίζεται σύστημα ψεκασμού άμεσα στον κύλινδρο και διπλός ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρου (Ti-VCT). Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι, ο νέος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας που εφοδιάζει το Ford Focus θα συνδυάζεται με σύστημα Auto-Start-Stop.
peugeot
citroen