
Σας ανησύχησε η κατάσταση του αυτοκινήτου σας τόσο ώστε να μειώσετε τη χρήση του λόγω ανασφάλειας;
Επηρέασε η μείωση του εισοδήματός σας την κατάσταση του αυτοκινήτου σας;
(6/3/2012)
Με κόστος συντήρησης μειωμένο μέχρι και 50% και δωρεάν ελέγχους, μπορείτε να επαναφέρετε την ασφάλεια στο αυτοκίνητό σας. Πως;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αντίθετα όμως με τις περικοπές στο εισόδημα, τα έξοδα ελάχιστα περιορίστηκαν. Λίγες κινήσεις έχουν γίνει πραγματικά για φθηνότερες υπηρεσίες ή προιόντα, με αποτέλεσμα η λιτότητα να περνάει και να μένει στον καθένα ξεχωριστά, αφήνοντάς τον να βγάλει μόνος του το φίδι από την τρύπα.Ειδικότερα οι ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες έχουν πληγεί περισσότερο από τα μέτρα λιτότητας με αποτέλεσμα 3.000.000 άνθρωποι σήμερα στην Ελλάδα να έχουν μία ριζική αλλαγή τρόπου ζωής προς το χειρότερο. Το αυτοκίνητο, βασικό αγαθό μέχρι πρότινος, συχνά πάσχει από παντελή έλλειψη συντήρησης, πράγμα που το μετατρέπει δυστυχώς όλο και πιο συχνά τελευταία σε αιτία ατυχήματος.
Ελαστικά, αναρτήσεις και φρένα που μετράνε περισσότερο από κάθε άλλο στην αποφυγή μιας σύγκρουσης, δεν ελέγχονται καν. Και είναι δυστυχώς λογικό, όταν δεν υπάρχει άνεση ούτε για τις απόλυτες πλέον βασικές ανάγκες διατροφής και ένδυσης.
Σχεδόν 900.000 άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους, 160.000 οικογένειες πολυτέκνων που είδαν σημαντική μείωση στα έσοδα ενώ τα έξοδα παρέμειναν τεράστια, 1.200.000 συνταξιούχοι που έχασαν το μισό από το ήδη χαμηλό τους εισόδημα, μισό εκατομμύριο φοιτητές και περίπου 50.000 στρατευμένοι που πρέπει να περάσουν με ακόμη λιγότερα, αλλά και οι αποδέκτες αποφάσεων όπως αυτή της εφεδρείας, άνθρωποι δικοί μας, εμείς οι ίδιοι, βγάζουν το φίδι από την τρύπα καθημερινά.
Ένα αδηφάγο φίδι που όλο μεγαλώνει και ζητάει περισσότερα κάθε μέρα. Σε αυτά τα καθημερινά απολύτως απαραίτητα, τροφή, στέγη, θέρμανση, ένδυση και υποτυπωδώς αξιοπρέπεια, πρέπει να προστεθεί και η ασφάλεια. Και σε ότι έχει σχέση να κάνει με το αυτοκίνητο, η ασφάλεια στο δρόμο είναι το πρώτο και σημαντικότερο αγαθό. Χωρίς αυτό, η αξία της μετακίνησης είναι μηδενική. Γιατί η ασφάλεια είναι προϋπόθεση ζωής.
Το AutoΤρίτη συσπείρωσε τις δυνάμεις εταιρειών του κλάδου αυτοκινήτου σε μία Συμμαχία Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Ευθύνης σε μία προσπάθεια το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου να γίνει μέχρι και μισό. Με πραγματικούς όρους της κατάστασης ο άνθρωπος που δεν αντέχει να πληρώνει άλλο, να μπορεί τουλάχιστον να έχει ένα ασφαλές αυτοκίνητο γνωρίζοντας πως το κόστος για να το πετύχει είναι μειωμένο μέχρι και 50%.
Να ξέρει πως τα μισά λεφτά που παίρνει μπορούν να καλύψουν υποτυπωδώς και τη συντήρηση του αυτοκινήτου του αφού και αυτή μπορεί να φτάσει το μισό κόστος με πριν. Η Συμμαχία Αλληλεγγύης του AutoΤρίτη απαρτίζεται από εταιρείες του κλάδου που προσφέρουν δωρεάν ελέγχους στα κρίσιμα σημεία του αυτοκινήτου που καθορίζουν την ασφάλεια που παρέχει. Προσφέρουν μέχρι και μισή τιμή στα εργατικά, και τις μεγαλύτερες δυνατές εκπτώσεις σε ανταλλακτικά, όπου αυτά χρειαστούν.
vΗ Συμμαχία περιλαμβάνει εταιρείες που αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει στην πράξη και μπορούν να σηκώσουν το φορτίο ώστε να ανακόψουν το ρυθμό πτώσης της ποιότητας ζωής όσων έχουν πληγεί. Ασφαλιστικές, ΚΤΕΟ, εταιρείες εμπορίας ελαστικών, αξεσουάρ αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας και αναβάτη, αλλά και τοποθέτησης υγραερίου προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά παίρνοντας θέση στη σημερινή κατάσταση και αναλαμβάνουν να μοιραστούν ακόμη περισσότερο το μερίδιο της ζημιάς που όλοι, λίγο ή πολύ έχουμε δεχθεί. Με πραγματική μείωση στις τιμές του μέχρι και 50%.
Εσείς είδατε τη μείωση των εισοδημάτων σας να αντανακλάται στην ασφάλεια που σας παρέχει το αυτοκίνητό σας; Μειώσατε τα έξοδα για τη συντήρησή του; Ξεφύγατε λίγο ή πολύ ή τελείως από τη συνιστώμενη συντήρηση;
Αφήσατε φρένα, λάστιχα και αμορτισέρ στην τύχη τους από αδυναμία πληρωμής για καινούργια; Σας ανησύχησε η κατάσταση του αυτοκινήτου σας τόσο ώστε να μειώσετε τη χρήση του λόγω ανασφάλειας;
Και τελικά εκτός από μείωση στο κόστος συντήρησης υπάρχει άλλος τρόπος να φροντίσετε το αυτοκίνητό σας ώστε να παραμείνει ασφαλές;
Εγω παντως πουλησα το Mercedes A class μου (με μιση καρδια ομολογω, μιας και ηταν μοναδικο σε επιπεδο εξοπλισμου στην Ελλαδα) και αγορασα το Opel Astra 1.4. Mεχρι στιγμης μου φαινεται μια χαρα επιλογη (το εχω 4 μήνες).
Είμαι άνεργος χωρίς επίδομα ανεργίας και πληρώνω νοίκι. Οπότε, όταν το 17 χρονών αυτοκινητάκι που είχα αγοράσει μεταχειρισμένο πριν μερικά χρόνια, έβγαλε πρόβλημα στη φλάντζα, έπαψα να του ρίχνω χρήματα για επισκευές και σέρβις. Το κυκλοφορούσα έτσι, μέχρι να παραδώσει το πνεύμα του. Αφού με άφησε, -ένα ωραίο απόγευμα Κυριακής στην αττική οδό καθώς γυρνούσα από το καλοκαιρινό μου μπάνιο με την κοπελιά-, το παράτησα εκεί και ξανά έπιασα το παλιό ποδήλατο που καβαλούσα πιτσιρικάς.
Gia sas Eho ena aftokinito 10etias. Ime poli tipikos me ta service tou aftokinitou kai pao se episimo service. Epaggelmaties anthropoi pou prosehoun kai to paramikro. To kostos tou etisiou service omos ine poli akrivo kai parolo tis ekptosis pou mou kanoun den ine efkolo na antapokritho sta eksoda. Periorisa lipon tis metakinisis mou me to aftokinito. Stin arhi mou itan poli diskolo alla glitosa kapia hrimata ston mina... Toulahiston me afta ta hrimata pou mou menoun tha ftiakso to aftokinito otan simpliroso ta hiliometra gia to epomeno service......
Ωραιότατο θέμα Το αυτοκίνητο ήταν πάντα ένα μέσο για κάποιο σκοπό. Ο σκοπός κατά κύριο λόγο ήταν η μεταφορά ανθρώπων για την εργασία τους ή διασκέδαση. Η συντήρηση αυτού εξυπηρετούσε το σκοπό. 1. Από τη στιγμή που ήδη υπάρχουν περισσότερες από 1,1εκ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ οικογένειες χωρίς εργασία, το αυτοκίνητο παύει να έχει σκοπό. Χωρίς σκοπό - δεν υπάρχει και συντήρηση. 2. Όταν στη καλύτερη περίπτωση υπάρχει σκοπός (εργασία) αλλά είναι με μειωμένες αποδοχές τις τάξεως του 37% ή και παραπάνω και σε συνάρτηση με τις αυξημένες απαιτήσεις της εποχής μας -> πως να υπάρχει και συντήρηση?? 3. Ότι αφορά τη διασκέδαση δε θα το σχολιάσω καθόλου, διότι είναι είδος προς εξαφάνιση. 4. Όταν ο συντελεστής αποδοχών/εξόδων σε μια περίοδο 12 ετών (1999 - 2012) έχει υποβαθμιστή κατά 5 φορές, δηλαδή έχουμε κατά 5 φορές μεγαλύτερα έξοδα, τι σόι συντήρηση να κάνεις? Αυτά τα λίγα για το ωραιότατο θέμα που έχετε αναρτήσει.
Να κάνω μια πρόταση που μπορεί να βοηθήσει κάποιους να κάνουν οικονομία. Μάθετε μερικά βασικά για τη συντήρηση του αυτοκινήτου σας. Τουλάχιστον να μπορείτε να αλλάζετε λάδια, φίλτρα, τακάκια κ.λ.π. αναλώσιμα, μόνοι σας. Έτσι θα γλυτώνετε τα εργατικά του συνεργείου και θα πληρώνετε μόνο τα ανταλλακτικά. Βρείτε το βιβλίο του κατασκευαστή. Η Haynes, έχει κυκλοφορήσει βιβλία για τα περισσότερα αυτοκίνητα, όπου περιγράφει αναλυτικά όλες τις εργασίες συντήρησης http://www.haynes.com/ Αγοράστε τα απαιτούμενα εργαλεία και ασχοληθείτε με το θέμα τα Σαββατοκύριακα.
Εγώ έχω δύο αυτοκίνητα. Κατέθεσα τις πινακίδες του ενός και δεν το κυκλοφορώ και στο άλλο δεν κάνω καμιά έκπτωση στη συντήρηση του. Από την άλλη κάνω λίγα χιλιόμετρα, κάτι που μου επιτρέπει να μην έχω σοβαρό πρόβλημα. Είμαι συνταξιούχος και έτσι δεν έχω ανάγκη να μετακινούμαι καθημερινά. Έχω και το πλεονέκτημα να μένω στο κέντρο της Αθήνας και έτσι οι πιό πολλές διαδρομές μου γίνονται με τα πόδια.
Μπράβο για την ευγενική κίνηση σας,αλλά χρειάζεται και από τους εμπόρους να προσπαθήσουνε πάρα πολύ,αν πραγματικά νοιάζονται και όχι για να κάνουνε και ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ.Πριν δήθεν κρίσης εποχή,και πάλι η συντήρηση στο χώρο του κάθε οχήματος δεν ήτανε λογική,ούτε υπήρχανε οι κατάλληλοι άνθρωποι για να υποστηρίξουνε επιστήμη,τεχνολογία.τεχνογνωσία,σοβαρή παροχή υπηρεσιών,ΔΥΣΤΥΧΩΣ.Ελπίζω πλέον να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΑ,και όχι ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑ.Λίγοι και όσο περνάει ο καιρός λιγότεροι μπορούμε να συντηρούμε όχημα μα βάσει τις οδηγίες του κάθε κατασκευαστή,Το θέμα δεν είναι τι κάνει η μικρή μερίδα ανθρώπων,ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ.Έχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ,να είμαστε ΑΠΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ,και όχι ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΟΙ.Δεν είναι θέμα να ψάχνουμε αλχημείες κουτοπόνηρες για να μειώσουμε το κόστος της αυτοκίνησης,ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ,και όχι μόνον για τον χώρο του οχήματος,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ.Το να μάθω να μην τρώω,στο τέλος θα πεθάνω,το να πάω από την αμόλυβδη στο αέριο και από 40 λεπτά που το άφησα να φτάσει τα 91 λεπτά,στο τέλος δεν θα έχω καμία μορφή καυσίμου να κινηθώ,και τόσα άλλα παραδείγματα απτά. Εύκολο είναι να λέμε,καθείς για την πάρτη του,έλα μωρέ και τι σε νοιάζει εσένα,εντάξει μωρέ ασέ να βγάλουνε οι άλλοι το φίδι από την τρύπα,και τόσα άλλα,το δύσκολο είναι να είμαστε ενωμένοι,αγαπημένοι,σκεπτόμενοι,συντεταγμένοι,πειθαρχημένοι,και τα λοιπά,πρωτίστως για τον ίδιο μας τον εαυτό και μετά για το σύνολο το οποίο ζούμε.Για να άλλάξουνε καταστάσεις πρώτα πρέπει να αλλάξει ο εαυτός και η συνείδησή μας.
Μακάρι να μπορούσα να μειώσω τα έξοδα του αλλά δυστυχώς δεν μπορώ….. Είμαι υποχρεωμένος λόγο εργασίας να κάνω καθημερινά περισσότερο από 100 χλμ. Και όλα σε εθνική. Δεν έχω μειώσει καθόλου τα έξοδα συντήρησης του, όμως έχω αλλάξει τρόπο οδηγήσεως. Πριν από 2 χρόνια είχα μια μέση ταχύτητα 110-130 χλμ, και τώρα δεν υπερβαίνω τα 90, και χωρίς απότομες επιταχύνσεις!!! Έχω Golf tsi 122 ps, και η μέση κατανάλωση του έπεσε από τα περίπου 11 λίτρα στα 7.5!!! Και βεβαία σκέπτομαι λόγο ακριβών σέρβις και ανταλλακτικών , να το αλλάξω με κάποιο άλλο με φθηνότερο κόστος συντήρησης, ίσως και με λιγότερα κυβικά που ισοδυναμούν με λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλισης.
Κατ ουσίαν όσο αφορά εμένα, δεν έχει αλλάξει κάτι στην συντήρηση. Απλά κάτι δευτερεύουσες επισκευές ( κάτι ρουλεμανάκια που ψιλοσφυρίζουν στο δυναμό, η κόρνα που καμία φορά δεν δουλεύει κτλ), παίρνουν αναβολή. Όσο όμως αφορά αμορτισέρ, φρένα, ελαστικά, βασικά μηχανικά μέρη κτλ, είμαι συνεπής στον έλεγχο και στην αντικατάστασή τους. Κάνω καθημερινά τουλάχιστον 50 χλμ, κάτι που μεταφράζεται σε 1000-1500 χλμ τον μήνα, μόνο για το πήγαινε-έλα στην δουλειά σε μέρος όπου δεν εξυπηρετεί η συγκοινωνία. Οπότε δεν έχω την "πολυτέλεια" να αφήσω το όχημα μου ασυντήρητο. Βέβαια αν μείνω από δουλειά....απλά θα καθηλωθεί και τέλος.
Εννοείται πως δεν είναι δυνατόν με λιγότερα έσοδα να έχουμε τα ίδια έξοδα με πριν.και ειδικότερα όταν πας για μια αλλαγή λαδιών-φίλτρου λαδιού και πληρώνεις στην αντιπροσωπεία 120 ευρώ!!!!!!!!!!! Όσο η κοροιδία προς εμάς τους Ελληνες πολίτες συνεχίζεται, τόσο κι εμείς δε θα κάνουμε πίσω.Ελπίζω και εύχομαι αυτή η ένωση να κάνει πραγματικά κάτι ξεχωριστό και το κόστος συντήρησης ενός καθημερινού αυτοκινήτου να έρθει στα μέτρα του έλληνα με τα σημερινά πάντα δεδομένα.
Κάτι πρακτικό να πω για τους κατόχους kia-hyundai. Υπάρχει το πρόγραμμα δωρεάν service για πάντα με την one-credit visa, που με λίγο αυτοέλεγχο για να είσαι συνεπής στις πληρωμές σου και να μην επιβαρύνεσαι με τόκους υπρημερίας, γλυτώνεις τα έξοδα των προγραμματισμένων σέρβις. Ισχύει για τον πρώτο κάτοχο του αυτοκινήτου, ρωτήστε στην αντιπροσωπεία σας. Εγώ έτσι γλύτωσα τα σέρβις . . . (200 ευρώ το χρόνο και πάνω). Έκανα σέρβις με ιμάντες σε hyundai μοντέλο 98 με 90 ευρώ!!! (τα 90 ήταν για τα ανταλλακτικά εκτός προγραμματισμένου σέρβις)
απλα έκανα περιπου 35.000 χλμ το χρόνο και τώρα υπολογίζω να κάνω κάπου στα 8500!!!και αυτα λόγω δουλειάς....
"Και τελικά εκτός από μείωση στο κόστος συντήρησης υπάρχει άλλος τρόπος να φροντίσετε το αυτοκίνητό σας ώστε να παραμείνει ασφαλές;"..Απ...μα και βέβαια. Να μην το κυκλοφορω παρα μόνο για τα πολυ απαραιτητα...γιατι με τοσα ανασφαλιστα αυτοκινητα που κυκλοφορουν που να μπλέξεις...καλα εδω αμορτισερ δεν αλλαζαμε τις καλες εποχες....τωρα θα αλλαξουμε?εδω δεν μπορουμε αν το κινησουμε λογω βενζινης και διοδιων τι λεμε τωρα για αμορτισερ....
Θεωρώ πως πέραν της πρωτοβουλίας της Συμμαχίας Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Ευθύνης ένας καλός τρόπος ώστε να έχουμε καλά συντηρημένα αυτοκίνητα είναι οι πολλές άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικών κάρτων. Διότι άλλο είναι να πρέπει να πληρώσεις πχ 200-300 ευρώ άμεσα και άλλο σε σε 10 ή 12 δόσεις των 20 ή 30 ευρώ η καθεμία. Δυστυχώς όμως ελάχιστες εταιρείες κάνουν αυτό οπότε το πρόβλημα παραμένει.