
Μετά λοιπόν από τόσες δοκιμές, τόση πληροφόρηση, τόσα νέα μοντέλα, εσείς, έχετε μία μάρκα που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη ντίζελ;
Όταν ακούτε τη λέξη ντίζελ, ποια μάρκα σας έρχεται στο μυαλό;
(29/3/2012)
Ξεκαθάρισε το τοπίο; Πήρατε μια πρώτη γεύση του τι φέρνει το ντίζελ στην αγορά και στις επιλογές σας. Κατασταλάξατε όμως; Βρήκατε τη μάρκα που σας ταιριάζει όταν το ντίζελ είναι η προτεραιότητα; Είναι η ίδια με πριν;
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κάθε τόσο μία μάρκα έκανε ένα βήμα μπροστά και κέρδιζε την αποδοχή του κοινού. Η Honda με τα πολύστροφα διαμάντια, η Volvo με τα πεντακύλινδρα θηρία, η Toyota με την υβριδική της τεχνολογία, η Huyndai με τα πολλά άλογα σε λίγα κυβικά, η VW και ο όμιλος γενικά με την καθιέρωση του τούρμπο, αν και εδώ σύντομα προστέθηκαν και άλλες μάρκες που πήραν δόξα και αντίστοιχο μερίδιο αγοράς.Και έτσι ο καθένας έμεινε με μία εικόνα που τοποθετούσε την κάθε μάρκα σε μια προσωπική ιεραρχία για το ποιος φτιάχνει καλά, ή αξιόλογα, ή ενδιαφέροντα ή αξιόπιστα ή οικονομικά μοτέρ. Μία ερώτηση αρκεί: Ποιος φτιάχνει τα καλύτερα μοτέρ; Και ο καθένας έχει την άποψή του. ¶σχετα με το ποια είναι, το θέμα είναι πως ο καθένας έχει από μία.
vΚαι τώρα ήρθε το ντίζελ. ¶λλαξε αυτή η άποψη; Για πολλούς η ερώτηση πλέον θέλει διευκρίνιση: Βενζίνη ή ντίζελ; Για άλλους η απάντηση παραμένει η ίδια, ενώ κάποιοι, άλλαξαν τελείως και πλέον βαραίνουν την απάντησή τους με βάση το νέο καύσιμο.
Παρατηρώντας τα σχόλια που δέχεται αυτή η στήλη, οι αναγνώστες του Non Paper είναι ένα καλό μείγμα και των τριών αυτών περιπτώσεων. Για κάποιους το ντίζελ δεν άλλαξε τίποτα. Οι ίδιες μάρκες που ήταν πριν στην δική τους σειρά πρώτες παραμένουν πρώτες. Συνήθως αυτοί είναι περισσότερο όσοι δεν το έψαξαν πολύ με το ντίζελ ή το απέρριψαν συνολικά εμμένοντας στην άποψη πως η βενζίνη είναι μια χαρά, οι νέοι κινητήρες δεν καίνε πολύ, και πως το ρίσκο του καινούργιου δεν αξίζει τον κόπο.
Αλήθεια είναι πως η πτώση της αγοράς έχει ανακόψει έστω και την από χόμπι ενασχόληση των πολλών με το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα η ενημέρωση για το ντίζελ, τα νέα μοντέλα που κατέκλυσαν τις εκθέσεις και οι εξελίξεις στην τεχνολογία αυτή να μην άγγιξαν ένα μεγάλο μέρος του κόσμου.
Αρκετοί όμως είδαν το ντίζελ από την αρχή. Έσβησαν τα κλισέ και είδαν εκ νέου τις μάρκες με το τι προσφέρουν. Οι δοκιμές ντίζελ που έρχονται στο Autoτρίτη πλέον δεν τους απασχολούν μόνο για να δουν τι θα αγοράσουν αλλά και για να σχηματίσουν άποψη για το τι μπορεί να κάνει η κάθε μάρκα στο καύσιμο αυτό.
Μετά λοιπόν από τόσες δοκιμές, τόση πληροφόρηση, τόσα νέα μοντέλα, εσείς, έχετε μία μάρκα που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη ντίζελ; Υπάρχει αυτός ο ένας κατασκευαστής που για κάποιο λόγο ξεχωρίζει στον τομέα αυτό; Ποιος; Και γιατί;
Και είναι ο ίδιος με αυτόν που είχατε στο μυαλό σας όταν υπήρχε μόνο η βενζίνη; ¶λλαξε η έλευση του ντίζελ την άποψή σας για το ποιος κατασκευαστής φτιάχνει καλούς, αξιόπιστους, οικονομικούς κινητήρες; Τι λέτε;
Τα καλύτερα λόγια από οδηγούς τα έχω διαβάσει για τον 1.6 hdi της peugeot με τους 110 ίππους και τον 1.3 multijet της fiat
..αρκετες εταιρείες. Κάποιος φίλος έγραψε για το διαμάντι της Μιτστουμπισι, που φορά το ASX. Δεν το έχω οδηγήσει, αλλα "ακουγεται" καλός για την Ελληνική πραγματικότητα. Πάντως, εμένα το μυαλό μου πάει στα γερμανικά θηρια ΒΜW, Audi, των 3 λίτρων. +300 αλογα, και ροπή τρένου. Αντε μια μέρα και στην F1....!!! (ελπίζω ποτε!)
ο πεθερος μου, που εχει σαραντα χρονια στη γερμανια, και ειχε πεντε - εξι ντιζελ, μου ειπε "αν παρεις ντιζελ παρε πεζό η μερσεντες" και ετσι εγω πηρα το C3.
Πιστευω οτι σε τεχνολογια diesel oι: fiat-volvo-citroen-renault-mercedes ειναι πολυ μπροστα απο τις υπολοιπες. Αν και εχω corolla και aygo, αν ηταν να επιλεξω πετρελαιο, Ιαπωνα δεν θα επαιρνα.
Νομίζω πως οι Γάλλοι της PEUGEOT-CITROEN είναι πρωτοπόροι στους κινητήρες Diesel με πολύ μεγάλη παράδοση και αξιοπιστία. Οι Γερμανοί έχουν μείνει λίγο πίσω. Προηγούνται όμως στους βενζινοκινητήρες
Scania και μονο Scania
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΙΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Η AUDI. ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΡΥΛΙΚΟ 1,9 TDI, ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΝΑΡΧΗΣ ΤΩΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ (ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ISUZU). ΑΞΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η HONDA, Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΙΑΠΩΝΑΣ (ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ) ΣΤΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η TOYOTA ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΡΙΧΝΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ.
Όπως έγραψε και ο dufy πιο κάτω δείτε πρώτα τι είναι αυτό το dpf και τι προβλήματα δημιουργοί κάντε μια αναζήτηση στο goggle για dpf problem και θα σας βγάλει εκατομμύριο σελίδες να διαβάσετε .... δείτε τι ωραία είναι να φτάνεις έξω από το σπίτι σου και να σου ανάβει το λαμπάκι της προθέρμανσης η ότι άλλο και να σου λέει ο κατασκευαστής δεν μπορείς να το σβήσεις και πρέπει να κινηθείς για 15-25 λεπτά με 2500 στροφές και πάνω για να τελειώσει ο καθαρισμός του φίλτρου και μετά να σβήσεις ... Oταν τρέχεις κάθε λίγο στην αντιπροσωπεία για ενεργό καθαρισμό του dpf και πρέπει μετά να αλλάζεις και λάδια και σου βγαίνει η συντήρηση του diesel ο κούκος αηδόνι ... και αρκετά άλλα προβλήματα.... πρόσφατα καμένος βλέπεται από το καινούργιο Opel Corsa 1.3 CDTi. Το οποίο και μοσχοπούλησα σε έναν από τους χιλιάδες ασχέτους τι εστί ντίζελ αυτοκίνητο όπως ήμουν και εγώ πριν το αγοράσω και γύρισα σε βενζίνα πάλι ......
PSA & VOLVO
Volvo και γερμανικά. Το ότι η Citroen έφτιαξε πρώτη diesel κινητήρα δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη απαραίτητα. Πόσα diesel αυτοκίνητα έχουν φτιάξει η Volvo, η Mercedes και πόσα η Citroen παγκόσμια στην ιστορία? Αυτό θα σου δείξει την τεχνογνωσία της κάθε εταιρίας.
Πρωτο το group PSA (οι ανθρωποι της Citroen ειναι οι πρωτοι που παρηγαγαν diesel κινητηρες και η Peugeot η πρωτη που καθιερωσε τα φιλτα για την συγκρατηση των σωματιδιων). Δευτερο το groupo FIAT (κινητηρες diesel με turbo πρωτη και πρωτοπορα η FIAT) και τριτη η Renault (η πρωτη και πρωτοπορα στο θεμα της συντηρησης των dieseloκινητηρων).
Η VOLVO εχει παράδοση στους ντίζελ κινήτηρες σε οικονομία και αξιοποιστία αλλα εδω στην Ελλαδα προτιμούν οι νεοέλληνες Γερμανικά αυτοκίνητα τα οποία ειναι αναξιόπιστα και ακριβά στα σερβις
FIAT ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ DIESEL.ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΣΥΝΙΦΑΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΣ.
Όταν ακούω diesel μου έρχεται στο μυαλό το DPF,το Euro5 και 2000 Ευρώ για αλλαγή... ΠΡΟΣΟΧΗ και καλή μελέτη στο τι και για τι χρήση αγοράζετε...
DIEZEL=VOLVO
mazdaaaaaaaaaaaa
Κατα πρώτον,αυτή τη στιγμή σε επίπεδο τεχνολογίας ξεχωρίζουν τρείς εταιρίες στον τομέα τις πετρελαιοκίνησης.Mitsubishi(Πρωτή φορα βγαίνει diesel κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό βαλβιδων)1.8 cc ,150 bhp, 300Nm. Renault-Nissan ο καινούριος 1.6 cc 130bhp ,320 Nm με δηλωμένες πανω απο 30 πατεντες(θα τον χρησιμοποιησει κ η μercedes στην γκαμα της).BMW,κορυφαια σε τεχνογνωσια-τεχνολογια-επιδοσεις
Citroen...
Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ DIESEL.CITROEN!
Πολλοί κατασκευαστές μου έρχονται στο μυαλό για διαφορετικούς λόγους και καλούς και κακούς,θα ξεχωρίσω την mercedes και την toyota.Η πορεία των πετρελαιοκίνητων ακολουθεί την πορεία των βενζινοκίνητων της κάθε εταιρείας.Αν μας δείξει το tuv την αξιοπιστία του κάθε πετρελαιοκινητήρα θα γελάσει κάθε πικραμένο χείλη.Και τότε θα κλείσουνε πολλές γλώσσες και στόματα.Ας μελετάνε διεξοδικά κάθε υποψήφιοι αγοραστές το προιόν που τους καλύπτει προσωπικά και ας μην ακούνε υπερβολές,φανφάρες και τζάμπα μαγκίες.
CITROEN... ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Η CITROEN EINAI H ΠΡΩΤΗ ΜΑΡΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL
ολα τα ντιζελ αυτοκινητα ειναι τελεια και τερατα αξιοπιστιας,καμια σχεση με τη βενζινη....απλα εαν εχεις μερσεντεσ ντιζελ το αμαξι αντεχει ενα εκατομμυριο χιλιομετρα ενω το φιατ και το σιτροεν ντιζελ αντεχουν 800.000 χιλιομετρα...δηλαδη εαν εχεις ντιζελ θα το εχεις για 20 χρονια χωρις κανενα προβλημα......τοσα χρονια το ελληνικο κρατος απαγορευε τα ντιζελ για να μας εχει ομηρους των συεργειων και των αντιπροσωπειων...γιατι απλα δεν υπαρχει βενζινοκινητο που να αντεχει πανω απο 200.000 χιλιομετρα,αντε κανα ιαπωνικο να παει με πολη προσπαθεια στα 250.000.ετσι ο ελληνας ηταν αναγκασμενος να τα σκαει καθε 5 χρονια για καινουργιο αυτοκινητο και το κρατος να κονομαει απο τους φορους τα τελη κυκλοφοριας και τα τελη ταξινομησης...απλα τα πραγματα....
mercedes και μονο....
fiat,αφου πραγματικα εχει τους κορυφαίους diesel
1)Renault 2)Fiat Group 3)PSA