
Το μικρομεσαίο τούρμπο είναι σήμερα το πιο διαδεδομένο αυτοκίνητο για οικογενειακή χρήση.
Είναι το τούρμπο μικρομεσαίο το οικογενειακό αυτοκίνητο του σήμερα;
(4/4/2012)
Από τη μία το οικογενειακό αυτοκίνητο πρέπει να κινείται και να παρκάρει στην πόλη, από την άλλη να χωράει την οικογένεια και τα μπαγκάζια της.
autotriti team
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μικρομεσαίο τούρμπο είναι σήμερα το πιο διαδεδομένο αυτοκίνητο για οικογενειακή χρήση. Από τη μία είναι οι διαστάσεις του. Το μήκος πλησιάζει τα 4,5 μέτρα, όσο δηλαδή ήταν πριν μία δεκαετία ένα μεσαίο σεντάν μοντέλο, ο ορισμός του οικογενειακού αυτοκινήτου της εποχής. Μόνο που τώρα εκτός από τους χώρους, έχει και την ευκολία της κάθετης πίσω πόρτας. Μεγάλο άνοιγμα, εύκολη φόρτωση και άπλετος χώρος.Το μικρομεσαίο συγχρόνως προσφέρει αρκετά συμπαγείς διαστάσεις σε σχέση με ένα μεσαίο, ώστε να χωράει καλύτερα στις θέσεις πάρκινγκ που γίνονται όλο και μικρότερες στην πόλη. Το κάθετο πίσω μέρος και πάλι βοηθάει αφού κάνει το παρκάρισμα πιο εύκολο.
Από την άλλη το μικρομεσαίο προσφέρει μία αίσθηση νιότης ή ακόμη και μια ιδέα αθλητικότητας. Δίνει δηλαδή την αίσθηση στον οδηγό πως το ίδιο αυτοκίνητο που είναι το οικογενειακό μέσο μεταφοράς είναι και το δικό του αγαπημένο μέσο διαφυγής. Το αυτοκίνητό του με έμφαση στο κτητικό «του».
Και από αυτό το άκρο ίσως να ξεκινά και η αγάπη για το τούρμπο. Την λύση αυτή που έδωσε στο μέσο αυτοκίνητο δύναμη και στον οδηγό χαμόγελο. Από αυτό το χαμόγελο το μικρομεσαίο τούρμπο έγινε σιγά σιγά το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο. Γιατί μπορεί να εκπληρώνει κάθε πιθανό ρόλο που ένα αυτοκίνητο καλείται να καλύψει. Είναι γρήγορο και ενδιαφέρον για τον οδηγό του, δυνατό και ασφαλές στο προσπέρασμα για όλη την οικογένεια και δεν τινάζει την μπάνκα στον αέρα στην κατανάλωση.
Έτσι τα δύο αυτά χαρακτηριστικά, από τη μία η κατηγορία, το μέγεθος και το σχήμα του αυτοκινήτου και από την άλλη η δύναμη με οικονομία του κινητήρα, κατέκτησαν την καρδιά και του οδηγού και της οικογένειας. Χωρίς μάλιστα να είναι απαγορευτικό στην αγορά. Πετυχαίνει δηλαδή ισορροπία και στο θέμα της απόκτησης αφού στέκεται ανάμεσα στα μικρά και στα μεσαία, στα γρήγορα και τα αργά, στα ενεργοβόρα και τα απολύτως οικονομικά.
Τι λέτε λοιπόν είναι το μικρομεσαίο με τούρμπο το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο; Είναι το μέγεθος του το σωστό για μια οικογένεια που ζει στην πόλη; Χωράει επιβάτες αλλά χωράει και το ίδιο να παρκάρει;
Και το τούρμπο; Είναι βασικό συστατικό; Τουλάχιστον για να προσφέρει και στον οδηγό τη διπλή προσωπικότητα που χρειάζεται ώστε εκτός από το οικογενειακό όχημα να είναι και το προσωπικό του χόμπι;
Υπάρχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να πετυχαίνει τέτοιο συνδυασμό και ισορροπία ανάμεσα σε αυτά που προσφέρει και τα χαρακτηριστικά του; Τι λέτε;
Υπάρχουν κ τα turbodiesel :-) Η μίση ελλάδα ζει στην πυκνοκατοικημενη αθήνα, δεν έχει παρκινγκ κ αποτελείται από 4 μέλη. Κ επειδή το μικρό πολύ απλά δεν φτάνει, το μικρομεσαίο είναι μονόδρομος. Για αυτούς που δεν πάνε σε χωριό, δεν χρειάζεται τούρμπο. Επειδή όμως όλοι έχουμε χωριό κ επειδή όλοι θα πρέπει να προσπερασουμε μια νταλίκα σε έναν φιδισιο δρόμο με μικρή ορατότητα, το θέλουμε κ το τούρμπο μας. Οι σουμάχερ που κάνουν τα άπειρα χιλιόμετρα κ ξέρουν το δρόμο με κλειστα τα μάτια, μπορούν κ με το βραδύκαυστο πετρέλαιο, εάν δε χρειαστεί, θα παρουν την έξτρα επιτάχυνση από το slipstreaming. Ta start and stop βενζινοκινητα k τα turbodesiel, αποτελούν ίσως τις χρυσές τομές.
...εεε, για μια στιγμή. Οχι επειδη πήρες εσυ ντίζελ 1.4 ή 1.6 και πιστευεις οτι έχεις το καλυτερο μοτερ στον κόσμο, να μας το "πασαρεις". Δε λέω, αν έχεις την δυνατοτητα για BMW ή Audi 3.0λτ turbodiesel, πάω πάσο. Αλλα οχι να έχω το τραχτεράκι με τα 90-100 ψοφάλογα (ναι, ειναι ροπάτο) οπου στις 4.000σαλ τερματίζει. Η τεχνολογία, και η αποδοση που έχει ενας ecoboost / tsi, 160-180 [ιππων, ουτε στα ονειρα του χαρχαλοντιζελ. Ελα τωρα, με το "ταξι"! Εε, και πως να το κανουμε, τα άλογα θέλουν καυσιμο. Turbo, downsized μοτερ και ξερό ψωμί. Ατμόσφαιρα... για τους παππούδες, και τους ατολμους. Αα, ξέχασα, εσυ θα το κρατήσεις το μοτερ σου για 400.000χλμ!!
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ! ! ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ! FORD FOCUS ! ΕΙΤΕ ΣΕ 1.6 ΜΕ 150 ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΕ 1.6 ΜΕ 182 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ Η ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1.Ο ECOBOOST ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Κ ΟΙΝΟΝΟΜΙΑ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!
Οχι βέβαια! Τα τουρμπο, οσο κ αν προσπαθουν να τα διαφημισουν σαν οικονομικα, δεν ειναι! 25% πάνω από τις εργοστασιακες τιμες ειναι η καταναλωση! Ντίζελ και πάλι ντίζελ. Δεν φοβασαι να πας εκδρομη το ΣΚ, διότι καίει λίγο περισσότερο από ενα σκουτερ. Μόνο τα διόδια σκεφτεσαι, κ οχι τα καυσιμα. Φυσικα το ντιζελ να ειναι euro5 και οχι πανω απο 1600 cc.
Όχι, δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που να πετυχαίνει τέτοιο συνδυασμό διπλής προσωπικότητας!..
Ο προηγούμενος έχει δίκιο. Ντίζελ και πάλι ντίζελ. Όσοι γνωστοί έχουν τούρμπο βενζίνη το αμάξι τους καίει και όχι λίγο αλλά αρκετά πιο πολύ από τις εργοστασιακές τιμές. Και ο λόγος είναι ότι επειδή είναι γκαζιάρικα, τα οδηγούν αναλόγως, με αποτέλεσμα να καίνε πολύ βενζίνη. Από την άλλη τα ντίζελ καίνε αρκετά λιγότερο και επειδή δεν έχουν ροπή σε όλο το φάσμα στροφών δεν σε κάνουν να πατάς το γκάζι συνέχεια.
¶λλο το μικρομεσσαίο και άλλο το μεσσαίο.Μπορεί να έχουμε ένα κανιβαλισμό στις κατηγορίες και το λέμε ρεύμα εποχής,αλλά ας μην τα μπερδεύουμαι.Π.χ.άλλο corolla,άλλο avensis,δεν είναι το ίδιο.Μπορεί στα μικρομεσσαία να μεγαλώσανε οι χώροι αλλά δεν είναι και μεσσαία.Η οι κατασκευαστές θα καταργήσουνε την μεσσαία σειρά η θα την κανιβαλήσουνε,κάνοντας την δήθεν πιο ωραία με το πίσω μέρος κεκλιμένο,ώστε άτομα 1,80 να μην χωράνε.¶λλωστε το κάνουνε,αλλά δεν έχει ουσιαστικά καμία λειτουργικότητα. Πάμε στα μοτέρ,δεν νοείται οικογενιακό και όχι οικονομικό στην συντήρηση και στα καύσιμα.Ανάλογα του καθενός τις ανάγκες κάνει και την επιλογή του,δίχως να βλέπει τι ανάγκες έχει κάποιος διπλανός του.Τα βενζινοκίνητα turbo είναι αντιοικονομικά στο καύσιμο και στην συντήρηση.Τα πετρελαιοκίνητα turbo είναι ακριβά και έχουνε κόστος συντήρησης μακροπρόθεσμο.Μέση λύση τα βενζινοκίνητα ατμοσφαιρικά. Το μελετάμε και αποφασίζουμε,τι είναι καλύτερο για τις δικές μας ανάγκες.
Όλα αυτά είναι σωστά μέχρι που ήρθε το ντήζελ το οποίο συνδιάζει όλα τα πλεονεκτήματα του μικρομεσαίου TURBO επιτυγχάνοντας όμως σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση