
Γίνεται προσθιοκίνητη BMW; Η αγορά λέει πως άλλες αξίες μετράνε περισσότερο. Εσείς;
Πόσο μετράει η κίνηση στον πίσω άξονα σήμερα; Και πόσο μετράει στην BMW; Αν το αγοραστικό κοινό της μάρκας έχει εξασφαλισμένο το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι το «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» νομίζετε ότι θα του κάνει διαφορά αν μία BMW είναι προσθιοκίνητη; Τι λέτε;
autotriti team
Η ιδέα μιας προσθιοκίνητης
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
BMW δεν είναι καινούργια. Η BMW αγόρασε τη Rover και ετοίμασε για λογαριασμότης ένα προσθιοκίνητο μοντέλο της αγοράς, το 75. Κατόπιν ανέστησε το Mini, καιτο έκανε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επίσης σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.Παρόλα αυτά, κρατούσε τασήματά της ξεκάθαρα συνυφασμένα με την κίνηση στον πίσω άξονα. Ακόμη και τομικρομεσαίο της, η Σειρά 1, πλέον στη δεύτερη γενιά της, έχει την κίνηση πίσω.Δύο πράγματα άλλαξαν όμως αυτό το δεδομένο. Από τη μία η πίεση για χαμηλότερουςρύπους που θέλει όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες (και κινούμενα μέρη) καιπου «καίει» τη BMW αφού στη γκάμα της διαθέτει πολυτελή και ισχυρά μοντέλα.
Παρότι η BMW είναι η μάρκα μετην θεαματικότερη μείωση ρύπων την τελευταία πενταετία, και παρότι ένα τρίλιτρομοτέρ της εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αρκετά τούρμπο 1.800άρια,ένα μοντέλο που κάνει πολλές πωλήσεις, στη βάση της γκάμας, θα ήταν πολύσημαντικό να είναι πολύ κάτω από τα 130 γρ./χλμ.
Το δεύτερο στοιχείο που έκανετον πρόεδρο της μάρκας να πεισθεί, είναι η έρευνα ικανοποίησης που έγινε στηνΑμερική σε κατόχους Σειράς 1 και έδειξε πως το ίδιο 80% που λάτρευε το αυτοκίνητότου, δεν είχε ενδιαφερθεί καν αν είχε την κίνηση πίσω ή εμπρός.
¶ρα η αγορά υπάρχει. Μπορεί ηδηλαδή η BMW να προσφέρει μια εμπειρία οδηγική που ξεπερνά το θέμα του άξοναμετάδοσης. Και αυτό μετράει πλέον στο αγοραστικό της κοινό. Αυτό που βέβαιακανείς δεν ξέρει είναι κατά πόσο είναι η πίσω κίνηση που δημιουργεί αυτόν τονενθουσιασμό. Σε τι ποσοστό δηλαδή αυτή η εμπειρία λατρεύεται χάρη στον άξοναμετάδοσης που κατά τα άλλα αγνοείται.
Αν όμως το τόλμησε ηMercedes, γιατί όχι και η BMW; Το παράδειγμα των A και B-Class της προηγούμενηςγενιάς έπεισε πως η αγορά εκτιμά ένα πακέτο χαρακτηριστικών που δεν βασίζεταιτόσο στους τροχούς που βάζουν την κίνηση κάτω. Και η στροφή της Mercedes μεταμορφώνονταςτην Α-Class σε ένα πλήρως μικρομεσαίο μοντέλο, αν μη τι άλλο, δείχνει πως καιτο παραδοσιακό κοινό της μάρκας, εκείνο που θα περίμενε κανείς να είναι«πισωκίνητο», επιθυμεί την εμπειρία συνολικά και λιγότερο την πίσω κίνησημεμονωμένα. Ειδικά όταν η κίνηση εμπρός έχει και αντίστοιχα οικονομικά οφέλη.
Έτσι η Σειρά 1 GT πουπεριμένουμε στο Παρίσι, θα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της BMW. Ηυπόλοιπη Σειρά 1 μένει ως έχει με την κίνηση πίσω, η πιο πρακτική της έκδοσηόμως θα μοιράζεται την πλατφόρμα της νέας γενιάς του Mini. Και αυτό από μόνοτου είναι μια σεβαστή παρακαταθήκη για την οδηγική της συμπεριφορά που δύσκολαθα δημιουργήσει γκρίνιες. Και σε συνδυασμό με τον 1.500άρη τρικύλινδρο τούρμπο,η BMW πάει για τζακ ποτ σε θέμα ρύπων και κατανάλωσης, πριν καν μιλήσουμε γιατις εκδόσεις ντίζελ.
Εσείς όμως τι λέτε; Εσείςπόσο μετράτε τον άξονα μετάδοσης σε μία BMW, πόσο θεωρείται ότι συμβάλει στησυνολική εμπειρία οδήγησης, και πόσο πιστεύετε πως θα την αλλάξει αν μεταφερθείεμπρός;
Έχετε αμφιβολία πως η BMWμπορεί να προσφέρει το ίδιο «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» με την κίνηση εμπρός;Δε σας λέει κάτι η εμπειρία της από τη Mini και η δουλειά που έχει γίνει στομικρό αυτό οδηγοκεντρικό μοντέλο;
Και τελικά αν μπορεί η Mercedes, γιατί να μην μπορεί η BMW; Εξάλλουκαμία από τις δύο μάρκες δε σκοπεύει να κάνει προσθιοκίνητη όλη της τη γκάμα.Τι λέτε;
αμα η αγορα θελει μπροστοκουνα, μπροστοκουνα θα κανει. το πως πηγε η μπεμπα με την ουρα στα σκελια και εβαλε τουρμπο απο ατμοσφαιρα σαν ειδε οτι χανει σε ανταγωνισμο ειναι πολυ προσφατο για να το ξεχασουμε
Τα πισωκινητα μοντελα απευθυνονται σε ολοενα και μικροτερο αγοραστικο κοινο, δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και τα μοντελα επιδοσεων υποστρεφουν με ανοιχτα τα ηλεκτρονικα, ενω η υπερστροφη ειναι εκει μονο για τους λιγους εμπειρους κ τολμηρους. Εγω αν και κατοχος Μ6 εδω και καιρο, δεν μπαινω καν στον κοπο να απενεργοποιησω το ESP, κυριως το χω σαν GR cruiser.
Εμένα δεν θα με χάλαγε! Γενικά πιστεύω ότι σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει λόγος να βγαίνουν με κίνηση στον πίσω άξονα (πέρα από τις γρήγορες εκδόσεις). Τώρα για τους ρομαντισμούς πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει πρόοδος δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει όλα το μοντέλα της BMW να βγαίνουν πισωκίνητα π.χ η νέα M5 είναι φοβερή αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερη τετρακίνητη!
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ, ΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ, ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΔΕΝ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ, ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΒΑΡΟΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΧΩΡΟΥΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΦΟΥ Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΜΑΚΡΥ ΚΑΠΟ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΣΟ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ Η ΡΟΠΗ, ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΑΞΟΝΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΣΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΣΗΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΦΟΥ Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΑΣΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ.
Η BMW θα κάνει ό,τι μπορεί έτσι ώστε και με την εμπρός κίνηση να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Αλλά για όλους εμάς εφόσον η BMW έχει ταυτιστεί με την πίσω κίνηση, αυτό είναι το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης για μας. Πραγματική απόλαυση για μένα είναι με μια Μ3 ή μια νέα Μ5.
Φυσικα και πρεπει να εχει και η bmw ενα προσθιοκινητο οχημα οταν ο αμεσος ανταγωνιστης εχει 2 εδω και πολλα χρονια. Αργησε νομιζω. Οσοι αγοραζουν bmw δεν το κανουν μονο για την πισω κινηση αλλα για ολο το πακετο. Τωρα αν καταφερουν να βγαλουν κατι ποιοτικο και φθηνο δεν θα με χαλασει. Δηλαδη μια πισωκινητη a class τι παραπανω θα εδινε στη μερσεντες περα απο κοστος. Οι εταιρειες θελουν να κερδιζουν, δεν πανε με το σταυρο στο χερι. Εδω η πορσε θα βαλει 2λιτρο μοτερ στην επομενη μποξτερ και τι εγινε. Οι ρομαντισμοι ειναι και θα παραμεινουν λιγοι. Αν θες απολαυση παρε μια m3 νεα η παλια δεν εχει σημασια. Αλλα και ενα φτηνο και ποιοτικο μικρο bmw δεν θα με χαλαγε απο το να παρω polo με 15-17000. Το audi a1 ειναι κακο δηλαδη?
Η BMW μας είχε συνηθίσει να είναι το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης, εξαιτίας των μεγάλων ιπποδυνάμεων των κινητήρων της, σε συνδυασμό με την κίνηση στον πίσω άξονα. Ο συνδυασμός αυτός δίνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά απόλαυσης στην οδήγηση, από όσους ξέρουν να τα εκμεταλλευτούν. Τώρα για όσους θέλουν απλά ένα αυτοκίνητο για να μεταφερθούν από το ένα σημείο στο άλλο και δεν τους ενδιαφέρουν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ας φτιάξει και κάποια προσθιοκίνητα μοντέλα για να ικανοποιήσει τις συγκεκριμένες απαιτήσεις. Το σημαντικό όμως είναι να μην καταργήσει σε όλα τα μοντέλα την πίσω κίνηση, διότι θα χάσει μερίδα υποψηφίων αγοραστών, που το κύριο χαρακτηριστικό που τους ενδιαφέρει σε ένα αυτοκίνητο, είναι η πίσω κίνηση. Φανταστείτε μια Μ3 με κίνηση εμπρός. Η απόλυτη ιεροσυλία. Πάντως κατά τη γνώμη μου, αν ήθελε να πρωτοτυπήσει, το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει είναι να φτιάξει συγκεκριμένα μοντέλα, που θα μπορούν να διατίθενται με την κίνηση είτε εμπρός, είτε πίσω, ανάλογα με την επιλογή του πελάτη, κάτι που κανείς κατασκευαστής δεν έχει κάνει μέχρι σήμερα.
Οι επιταγές του μαρκετινγκ επιβάλλουν να υπάρχουν και low end ,φθηνά και με μειωμένες δυνατότητες αυτοκινητα στην γκάμα μιας εταιρείας.Με αυτη τη λογική ανάμεσα στα αυθεντικά πισωκίνητα bmw ,χωράει και κάποιο προσθιοκινητο για τους μη φανατικούς που απλά θέλουν να εχουν το σημα της bmw στο καπό τους. Εννοείται οτι θα ηταν ιεροσυλία να δούμε ενα 320 προσθιοκίνητο ,εναντια στα θέλω του μέσου αγοραστή που θέλει την πίσω κινηση για να χαίρεται την κάθε στιγμη .Αντιθετα δεν ειναι παραλογο ενα προσθιοκινητο μικρο σειρας 1 για τη νοικοκυρά που θέλει να πάει στο σουπερ μαρκετ και να μην χάσει το πρεστιζ χρειαζεται να εχει.....
BMW με μπροστινή κίνηση είναι απαράδεκτο μόνο να το σκέφτεται κανείς. Σκέψη αμαρτωλή δίχως άφεση ή συγχώρηση... Ποτέ ποτέ ποτέ. Παύει να είναι BMW. Όποιος θέλει μπροστινή κίνηση, ας πάρει το Mini...
Παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο σε ποιους τροχούς έχεις την κίνηση στην οδηγική απόλαυση. Δεν θα μπορέσεις ποτέ να οδηγήσεις κάποιο απόλυτα σπορ οδηγικά αυτοκίνητο, που έχει την κίνηση στους τροχούς που οδηγούν/στρίβουν το όχημα. (έχουμε δει ποτέ F1 με μπροστινή κίνηση?). Όσο πιο πολλά άλογα έχει στον κατευθυντήριο άξονα, τόσα πιο πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα πρέπει να υπάρχουν για να κρατάς το όχημα υπό έλεγχο. Η πισωκίνητη οδήγηση σε ένα καλά ζυγισμένο αυτοκίνητο δεν μπορεί απόλυτα να αντικατασταθεί, απλά με αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα, μπορεί να μην φανεί τόσο χαώδης η διαφορά. Καταλαβαίνω τα θέματα κόστους της BMW αλλά.... και εδώ ισχύει το ....ότι πληρώνεις παίρνεις
Σαν το βάλει σκοπό η εταιρεία και η κάθε εταιρεία,βάσει μελέτης,σφυγμομέτρησης κοινού,θα το κάνει.Το mini έχοντας προσωπική εμπειρία είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο στην κατηγορία του.Όχι ότι δεν έχει τα αρνητικά του.Μπορεί και το νέο της μοντελο η bmw να το κατασκευάσει οδηγοκεντρικό αν το επιθυμεί.Η mercedes δεν έχει και τόσο οδηγοκεντρικά μοντέλα στις σειρές A,B,αλλά προσφέρει άλλα πλεονεκτήματα. Μακάρι και οι δύο εταιρείες σε αυτές τις κατηγορίες να έχουνε οδηγοκεντρικά μοντέλα,προσθιοκίνητα,με όχι τσιμπημένη τιμή και λογική συντήρηση. Η bmw έχει μια πίστη στην οδηγοκεντρικότητα,η mercedes έχει πιο εξορθολογική στάση και χάνει στο τομέα οδηγοκεντρικότητα. Το θέμα είναι εμείς αν μπορούμε να μπούμε σε τέτοιες κατηγορίες,γιατί η τιμή,η συντήρηση είναι σεβαστή και οι χώροι,αν δεν υπάρχει άλλο όχημα,μειωμένοι.Εξορθολογίζουμε την κατάσταση και προχωράμε.
BMW χωρίς την κίνηση στους πίσω τροχούς και διαμηκώς εν-σειρά εξακύλινδρους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης δεν είναι bmw.