ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γίνεται προσθιοκίνητη BMW; Η αγορά λέει πως άλλες αξίες μετράνε περισσότερο. Εσείς;

Γίνεται προσθιοκίνητη BMW; Η αγορά λέει πως άλλες αξίες μετράνε περισσότερο. Εσείς;

(12/6/2012)

Πόσο μετράει η κίνηση στον πίσω άξονα σήμερα; Και πόσο μετράει στην BMW; Αν το αγοραστικό κοινό της μάρκας έχει εξασφαλισμένο το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι το «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» νομίζετε ότι θα του κάνει διαφορά αν μία BMW είναι προσθιοκίνητη; Τι λέτε;

autotriti team

Η ιδέα μιας προσθιοκίνητης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BMW δεν είναι καινούργια. Η BMW αγόρασε τη Rover και ετοίμασε για λογαριασμότης ένα προσθιοκίνητο μοντέλο της αγοράς, το 75. Κατόπιν ανέστησε το Mini, καιτο έκανε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επίσης σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.

Παρόλα αυτά, κρατούσε τασήματά της ξεκάθαρα συνυφασμένα με την κίνηση στον πίσω άξονα. Ακόμη και τομικρομεσαίο της, η Σειρά 1, πλέον στη δεύτερη γενιά της, έχει την κίνηση πίσω.Δύο πράγματα άλλαξαν όμως αυτό το δεδομένο. Από τη μία η πίεση για χαμηλότερουςρύπους που θέλει όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες (και κινούμενα μέρη) καιπου «καίει» τη BMW αφού στη γκάμα της διαθέτει πολυτελή και ισχυρά μοντέλα.

Παρότι η BMW είναι η μάρκα μετην θεαματικότερη μείωση ρύπων την τελευταία πενταετία, και παρότι ένα τρίλιτρομοτέρ της εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αρκετά τούρμπο 1.800άρια,ένα μοντέλο που κάνει πολλές πωλήσεις, στη βάση της γκάμας, θα ήταν πολύσημαντικό να είναι πολύ κάτω από τα 130 γρ./χλμ.

Το δεύτερο στοιχείο που έκανετον πρόεδρο της μάρκας να πεισθεί, είναι η έρευνα ικανοποίησης που έγινε στηνΑμερική σε κατόχους Σειράς 1 και έδειξε πως το ίδιο 80% που λάτρευε το αυτοκίνητότου, δεν είχε ενδιαφερθεί καν αν είχε την κίνηση πίσω ή εμπρός.

¶ρα η αγορά υπάρχει. Μπορεί ηδηλαδή η BMW να προσφέρει μια εμπειρία οδηγική που ξεπερνά το θέμα του άξοναμετάδοσης. Και αυτό μετράει πλέον στο αγοραστικό της κοινό. Αυτό που βέβαιακανείς δεν ξέρει είναι κατά πόσο είναι η πίσω κίνηση που δημιουργεί αυτόν τονενθουσιασμό. Σε τι ποσοστό δηλαδή αυτή η εμπειρία λατρεύεται χάρη στον άξοναμετάδοσης που κατά τα άλλα αγνοείται. 

Αν όμως το τόλμησε ηMercedes, γιατί όχι και η BMW; Το παράδειγμα των A και B-Class της προηγούμενηςγενιάς έπεισε πως η αγορά εκτιμά ένα πακέτο χαρακτηριστικών που δεν βασίζεταιτόσο στους τροχούς που βάζουν την κίνηση κάτω. Και η στροφή της Mercedes μεταμορφώνονταςτην Α-Class σε ένα πλήρως μικρομεσαίο μοντέλο, αν μη τι άλλο, δείχνει πως καιτο παραδοσιακό κοινό της μάρκας, εκείνο που θα περίμενε κανείς να είναι«πισωκίνητο», επιθυμεί την εμπειρία συνολικά και λιγότερο την πίσω κίνησημεμονωμένα. Ειδικά όταν η κίνηση εμπρός έχει και αντίστοιχα οικονομικά οφέλη.

Έτσι η Σειρά 1 GT πουπεριμένουμε στο Παρίσι, θα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της BMW. Ηυπόλοιπη Σειρά 1 μένει ως έχει με την κίνηση πίσω, η πιο πρακτική της έκδοσηόμως θα μοιράζεται την πλατφόρμα της νέας γενιάς του Mini. Και αυτό από μόνοτου είναι μια σεβαστή παρακαταθήκη για την οδηγική της συμπεριφορά που δύσκολαθα δημιουργήσει γκρίνιες. Και σε συνδυασμό με τον 1.500άρη τρικύλινδρο τούρμπο,η BMW πάει για τζακ ποτ σε θέμα ρύπων και κατανάλωσης, πριν καν μιλήσουμε γιατις εκδόσεις ντίζελ.

Εσείς όμως τι λέτε; Εσείςπόσο μετράτε τον άξονα μετάδοσης σε μία BMW, πόσο θεωρείται ότι συμβάλει στησυνολική εμπειρία οδήγησης, και πόσο πιστεύετε πως θα την αλλάξει αν μεταφερθείεμπρός;

Έχετε αμφιβολία πως η BMWμπορεί να προσφέρει το ίδιο «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» με την κίνηση εμπρός;Δε σας λέει κάτι η εμπειρία της από τη Mini και η δουλειά που έχει γίνει στομικρό αυτό οδηγοκεντρικό μοντέλο;

Και τελικά αν μπορεί η Mercedes, γιατί να μην μπορεί η BMW; Εξάλλουκαμία από τις δύο μάρκες δε σκοπεύει να κάνει προσθιοκίνητη όλη της τη γκάμα.Τι λέτε;

Mercedes
Autotriti.gr