ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με την έλευση του Adam η Opel αποκτά νέα δυναμική στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Με την έλευση του Adam η Opel αποκτά νέα δυναμική στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Το Opel Adam χτυπάει περισσότερο το Fiat 500 παρά το Panda. Αξίζουν όμως τα δίπορτα μίνι;

(16/7/2012)

Όποιος περίμενε απλά ένα ακόμη μίνι μοντέλο από την Opel, μάλλον δεν έχει καταλάβει πως η μάρκα ξεκινώντας από το Insignia έχει περάσει σε μία νέα φάση που τα αυτοκίνητά της δεν τα θέλει να είναι απλά «μία από τα ίδια».

autotriti team

Κάπως έτσι το Adam αποκαλύφθηκε ως ένα μίνι με έμφαση στο στιλ και τη μοναδικότητα, πιο κοντά στο 500 παρά στο Panda. Το ερώτημα όμως είναι, εσάς σας «κάνουν» τα δίπορτα μίνι αυτοκίνητα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με βάση την παραδοσιακή κόντρα της Opel με την VW, οι αρχικές πληροφορίες ήθελαν το Adam πιο κοντά στη λογική του Up, ενός δηλαδή χρηστικού μοντέλου που με τη σειρά του ακολουθούσε την πεπατημένη της Toyota και των συνεργατών της στα Aygo, Citroen C1 και Peugeot 107.

Μόνο η που η Opel έχει ήδη ένα χρηστικό μοντέλο στην μίνι κατηγορία, και μάλιστα ένα από τα πιο ολοκληρωμένα, το Agila. Δε θα ήταν περίεργο το Adam να είναι και αυτό πεντάθυρο χρηστικό μίνι; Και έτσι η Opel έκανε το βήμα να λανσάρει το νέο της μίνι με μία δόση αυξημένου lifestyle, να κόψει δύο πόρτες και να το ρίξει πάνω στον ανταγωνισμό του Fiat 500.

Του λείπουν όμως πραγματικά οι δύο πίσω πόρτες; Η ελληνική αγορά τελευταία με την τάση της προς μικρότερα αυτοκίνητα όντως φαίνεται πως τις θέλει τις πίσω πόρτες, αν και στα νούμερα των πωλήσεων, μοντέλα που διατίθενται και σε τρίθυρες και σε πεντάθυρες εκδόσεις δεν ξεχωρίζουν για να δούμε καλά τις διαφορές. Και πάλι όμως είναι ενδεικτικό ότι με εξαίρεση το 500 που έχει δυνατό χαρακτήρα, το Ford Ka και το Renault Twingo που είναι αποκλειστικά τρίθυρα δεν φλερτάρουν με την κορφή.

Τουλάχιστον στην Ελλάδα, γιατί εκτός συνόρων κάνουν λαμπρή σταδιοδρομία, καθώς το μίνι αυτοκίνητο συνήθως αποτελεί το μέσο των ανθρώπων  που έχουν περισσότερη ανάγκη από στυλ και λιγότερο από πίσω πόρτες. Και το Adam πέφτει καρφί πάνω σε αυτή την κατηγορία αγοραστών.

Στην Ελλάδα όμως; Στην Ελλάδα έχουμε μια καψούρα με τα μικρά ιταλικά αυτοκίνητα και αυτό από μόνο του δίνει ένα προβάδισμα στο 500, αν και από πλευράς σχεδίασης και χαρακτήρα το Adam δεν υστερεί στο παραμικρό. Με το μεγαλύτερο φάρδος και μήκος του μάλιστα δείχνει πιο μεστό ενώ η πλατφόρμα του που προέρχεται από το επερχόμενο Corsa του δίνει προβάδισμα μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Για κάποιους το Adam θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους. Για εκείνους που κοιτούσαν τα πιο ξεχωριστά μοντέλα όπως το 500, ή ακόμη και το Mini ή το A1, την Citron DS3 και τη Alfa Mito, που είναι μια κατηγορία πάνω μεν αλλά έχουν το απαραίτητο στυλ, το Adam θα αποτελέσει τον καλύτερο τρόπο να βρεθούν με ένα αντίστοιχο μοντέλο σε προτιμότερες διαστάσεις, ίσως και τιμή, αν και αυτό μένει να το δούμε.

Και γυρίζουμε στις πίσω πόρτες. Τις έχει ανάγκη; Περισσότερο απ’ότι τις έχει ανάγκη το 500 ή τα μικρά premium μοντέλα; Εσείς βρίσκετε ότι του λείπουν; Και από κει και πέρα πρέπει το μίνι αυτοκίνητο στην Ελλάδα να έχει οπωσδήποτε πίσω πόρτες;

Και σε ότι αφορά το Adam, είναι αυτό που περιμένατε από την Opel; Πως σας φαίνεται η τοποθέτηση απέναντι στο 500; Έχει ότι χρειάζεται σε θέμα στιλ; Τι λέτε; 

Mercedes
poliseis