ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πως παραμένουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα επίκαιρα σήμερα;

(27/7/2012)

Ποιες αξίες παραμένουν σταθερές στα ιαπωνικά αυτοκίνητα; Το «δε σπάνε δε χαλάνε» σίγουρα κρατάει δυνατά, ειδικά σε μια εποχή που το κόστος επισκευής προσπαθούμε να το αποφύγουμε πάση θυσία.

autotriti team

Μπορεί η αξιοπιστία να ήταν αυτή που καθιέρωσε το ιαπωνικό αυτοκίνητο σαν τη «σίγουρη αγορά», όμως σήμερα η επιλογή γίνεται για πολύ περισσότερους λόγους. Από τη μία η τεχνολογία που πάντοτε βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Ακόμη και σήμερα, την εποχή των μικρών τούρμπο κινητήρων, οι ιάπωνες έχουν να επιδείξουν τα πιο εξελιγμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Τόσο εξελιγμένα που συχνά πετυχαίνουν επιδόσεις και καταναλώσεις τούρμπο οικονομικών μοτέρ χωρίς όμως τα «βάρη» των επιπλέον κινουμένων μερών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και μετά είναι η υβριδική τεχνολογία, που δεδομένα ανήκει στις ιαπωνικές μάρκες, παρά τα σκιρτήματα άλλων κατασκευαστών. Χωρίς μάλιστα αυτό να σημαίνει πως οι ιάπωνες μένουν πίσω στον τομέα του ντίζελ. Το αντίθετο μάλιστα αφού έχουν να επιδείξουν μερικούς από τους πιο ενδιαφέροντες πετρελαιοκινητήρες. Από τον 1,8 στο Mitsubishi ASX, στους εκρηκτικούς 1,6 της Nissan αλλά και τον νέο της Honda και τα μοτέρ πετρελαίου της Toyota, μέχρι τα μοναδικά μπόξερ ντίζελ της Subaru και το κορυφαίο 2,2 σύνολο της Mazda. Oι ιάπωνες έχουν μπει νωρίς στο παιχνίδι της πετρελαιοκίνησης στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα να καρπωνόμαστε τώρα τα ώριμα φρούτα της προσπάθειάς τους.

Από κει και πέρα η σχεδίαση των ιαπωνικών αυτοκινήτων πάντοτε ξεχωρίζει με την άριστη εκμετάλλευση χώρων. Η Honda, η Toyota και η Nissan έχουν να επιδείξουν μερικά από τα πιο έξυπνα αυτοκίνητα στο θέμα του ντιζάιν. Η Mazda αρκετά από τα πιο όμορφα και η Mitsubishi μακράν τα πιο επιθετικά, ακόμη και στις απλές τους εκδόσεις. Και ύστερα είναι η εξειδίκευση. Τα μίνι της Daihatsu αλλά και τα SUV της Suzuki και των άλλων κατασκευαστών δείχνουν πως οι ιάπωνες  κατέχουν τα πρωτεία σε αρκετές κατηγορίες.

Αρκούν όμως αυτά τα χαρακτηριστικά για να κρατήσουν τις ιαπωνικές μάρκες στο παιχνίδι, τη στιγμή που οι ευρωπαίοι βρίσκονται σε μία συνεχή φάση αλλαγής; Με νέα μοτέρ συνεχώς να κατεβάζουν τις χωρητικότητες, δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν την ασφάλεια που νοιώθουν κοντά στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των ιαπωνικών μοντέλων.

Συγχρόνως φαίνεται πως η αποχή από το παιχνίδι των εντυπώσεων και η επένδυση στην ουσία έχουν κάνει καλό στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που σήμερα κατασκευάζει μερικά από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της αγοράς. Η μαζικότητα άγγιξε μόνο την Toyota που όμως έχει κάνει συνειδητή πλέον στροφή προς το πιο «προσωπικό» αυτοκίνητο. Και έτσι τη στιγμή που στην Ευρώπη διαγράφεται μια εικόνα πως τα αυτοκίνητα «κόβονται» το ένα ίδιο με το άλλο, η Ιαπωνία προσφέρει και πάλι τη διαφορετική λύση.

Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Βλέπετε την απόσταση που κρατάει η Ιαπωνία από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να ευνοεί τα ιαπωνικά μοντέλα;  Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά; Τα βρίσκετε και σήμερα ελκυστικά; Ή μήπως τα βρίσκετε ακόμη περισσότερο ελκυστικά από πριν;

Η εμμονή στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Είναι καλό να υπάρχει αντιπρόταση και να μην κάνουν όλοι το ίδιο, εσάς όμως σας διευκολύνει στην επιλογή σας; Και τέλος η αξιοπιστία; Έχουν οι ιάπωνες ακόμη τα πρωτεία; Και πόσο τη μετράτε την αξιοπιστία σήμερα; Τι λέτε λοιπόν;

FORD
giti diagonismos