Πως παραμένουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα επίκαιρα σήμερα;
Ποιες αξίες παραμένουν σταθερές στα ιαπωνικά αυτοκίνητα; Το «δε σπάνε δε χαλάνε» σίγουρα κρατάει δυνατά, ειδικά σε μια εποχή που το κόστος επισκευής προσπαθούμε να το αποφύγουμε πάση θυσία.
autotriti team
Μπορεί η αξιοπιστία να ήταν αυτή που καθιέρωσε το ιαπωνικό αυτοκίνητο σαν τη «σίγουρη αγορά», όμως σήμερα η επιλογή γίνεται για πολύ περισσότερους λόγους. Από τη μία η τεχνολογία που πάντοτε βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Ακόμη και σήμερα, την εποχή των μικρών τούρμπο κινητήρων, οι ιάπωνες έχουν να επιδείξουν τα πιο εξελιγμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Τόσο εξελιγμένα που συχνά πετυχαίνουν επιδόσεις και καταναλώσεις τούρμπο οικονομικών μοτέρ χωρίς όμως τα «βάρη» των επιπλέον κινουμένων μερών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και μετά είναι η υβριδική τεχνολογία, που δεδομένα ανήκει στις ιαπωνικές μάρκες, παρά τα σκιρτήματα άλλων κατασκευαστών. Χωρίς μάλιστα αυτό να σημαίνει πως οι ιάπωνες μένουν πίσω στον τομέα του ντίζελ. Το αντίθετο μάλιστα αφού έχουν να επιδείξουν μερικούς από τους πιο ενδιαφέροντες πετρελαιοκινητήρες. Από τον 1,8 στο Mitsubishi ASX, στους εκρηκτικούς 1,6 της Nissan αλλά και τον νέο της Honda και τα μοτέρ πετρελαίου της Toyota, μέχρι τα μοναδικά μπόξερ ντίζελ της Subaru και το κορυφαίο 2,2 σύνολο της Mazda. Oι ιάπωνες έχουν μπει νωρίς στο παιχνίδι της πετρελαιοκίνησης στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα να καρπωνόμαστε τώρα τα ώριμα φρούτα της προσπάθειάς τους.
Από κει και πέρα η σχεδίαση των ιαπωνικών αυτοκινήτων πάντοτε ξεχωρίζει με την άριστη εκμετάλλευση χώρων. Η Honda, η Toyota και η Nissan έχουν να επιδείξουν μερικά από τα πιο έξυπνα αυτοκίνητα στο θέμα του ντιζάιν. Η Mazda αρκετά από τα πιο όμορφα και η Mitsubishi μακράν τα πιο επιθετικά, ακόμη και στις απλές τους εκδόσεις. Και ύστερα είναι η εξειδίκευση. Τα μίνι της Daihatsu αλλά και τα SUV της Suzuki και των άλλων κατασκευαστών δείχνουν πως οι ιάπωνες κατέχουν τα πρωτεία σε αρκετές κατηγορίες.
Αρκούν όμως αυτά τα χαρακτηριστικά για να κρατήσουν τις ιαπωνικές μάρκες στο παιχνίδι, τη στιγμή που οι ευρωπαίοι βρίσκονται σε μία συνεχή φάση αλλαγής; Με νέα μοτέρ συνεχώς να κατεβάζουν τις χωρητικότητες, δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν την ασφάλεια που νοιώθουν κοντά στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των ιαπωνικών μοντέλων.
Συγχρόνως φαίνεται πως η αποχή από το παιχνίδι των εντυπώσεων και η επένδυση στην ουσία έχουν κάνει καλό στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που σήμερα κατασκευάζει μερικά από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της αγοράς. Η μαζικότητα άγγιξε μόνο την Toyota που όμως έχει κάνει συνειδητή πλέον στροφή προς το πιο «προσωπικό» αυτοκίνητο. Και έτσι τη στιγμή που στην Ευρώπη διαγράφεται μια εικόνα πως τα αυτοκίνητα «κόβονται» το ένα ίδιο με το άλλο, η Ιαπωνία προσφέρει και πάλι τη διαφορετική λύση.
Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Βλέπετε την απόσταση που κρατάει η Ιαπωνία από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να ευνοεί τα ιαπωνικά μοντέλα; Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά; Τα βρίσκετε και σήμερα ελκυστικά; Ή μήπως τα βρίσκετε ακόμη περισσότερο ελκυστικά από πριν;
Η εμμονή στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Είναι καλό να υπάρχει αντιπρόταση και να μην κάνουν όλοι το ίδιο, εσάς όμως σας διευκολύνει στην επιλογή σας; Και τέλος η αξιοπιστία; Έχουν οι ιάπωνες ακόμη τα πρωτεία; Και πόσο τη μετράτε την αξιοπιστία σήμερα; Τι λέτε λοιπόν;
paidia otan ena amaksi den xalaei einai ikonomiko sto servis kai ayto einai apo tin arxi mexri to telos tou... Ayto einai ta giaponezika amaksia giayto einai kai ta kalitera amaksia kai tha einai.. ta logia ine perita exo ena mazdaki 15 eton 290 xiliades xiliometra exei kai einai san na mpeno kathe fora apo tin arxi mexri tora sto idio amaksi stin idia aksiopisti aksia.. palia ixa ena papaki 90 cc honda me tris taxitites sto konter tou egrapse 70000 xiliometra den iparxoun logia gia tous giaponezoys..
iaponas eisai?
το δεν σπαει δεν χαλαει ειναι οτι το καλυτερο.καλη η τεχνολογια καμμια αντιρηση αλλα τι να κανεις ενα αυτοκινητο που εχει τα παντα αλλα εισαι αγγαλια με το συνεργειο?
Τα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα, πάντα ήταν καλύτερα από τα ευρωπαϊκά. Απλός τα περιοδικά παραμυθιάζουνε τόσα χρόνια τον κόσμο με τα "γερμανικά" και την ποιότητα κατασκευής. Τι σημαίνει ποιότητα κατασκευής? Τα μαλακά πλαστικά που μετά από μια πενταετία έχουν αλλάξει σχήμα και χρώμα, οι ξεθωριασμένοι διακόπτες, τα χαλασμένα παράθυρα και οι καμένοι πολλαπλασιαστές, ή ένα αυτοκίνητο με σκληρά πλαστικά που μετά από δέκα απροβλημάτιστα χρόνια δεν θα διαφέρει και πολύ από από καινούργιο? Ευτυχώς είμαι από την μειοψηφία που ψωνίζει από ¶πο ανατολή, Για την πλειοψηφία που τρώει το παραμύθι, περαστικά.
kalispera. prwin katoxos nissan mikra montelo 1991 me panw apo 10 eth kanena problhma.tote ebgaine k me 900 kybika me toyrmpo alla sthn ellada den hrthe.colt montelo 2005 kanena problhma,toyota yaris 2001 pali ta idia,tyxaio?den nomizo.poly kala desimata se sasi ta eyrwpaika alla ws ekei.khnithras only japan....
Ας ελπίσουμε οτι τα ιαπωνικά θα εξευρωπαιστούν μόνο στην άνεση και την αίσθηση, πράγμα που γίνεται σταδακά, και όχι στην αξιοπιστία. Λευτά πλέον δεν υπάρχουν για να τα δίνουμε σε μηχανικούς της VW.
Δεν είναι επίκαιρα μόνο σήμερα,ήταν και εχθές και προχθές,και,και,και.Αν δεν υπήρχανε τα ιαπωνέζικα η τύπου ιαπωνίας και ΤΩΡΑ τα κορεάτικα,ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝΕ ΟΧΗΜΑ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟΙ ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 30KG ΡΟΠΗΣ ΑΠΟ 1400 ΚΥΒΙΚΑ Η ΕΠΕΙΔΗ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ-ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΧΛΕΥΑΖΑΝΕ,ΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ,ΑΦΗΣΤΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΡΕΥΜΑ.Δεν λέω πως τα ιαπωνέζικα η τύπου ιαπωνίας είναι ΤΕΛΕΙΑ,αλλά σαφώς και είναι μία σταθερή αξία στο χώρο της αυτοκίνησης.Έχουνε πολλά στραβά,αλλά έχουνε χαμηλή συντήρηση και κόστος χρήσης,παρόλο που κάποια γίνανε τύπου ιαπωνίας,σε σχέση με πολλά ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ.Φαίνεται πως κάποιοι οδηγούσανε τραμπάντ εκομάτ και τώρα τα ΔΗΘΕΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝΕ ΠΑΝΑΚΕΙΑ,δεν πειράζει,έχουνε ΠΟΛΛΑ να μάθουνε και να πληρώσουνε. Η εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση τους είναι υποκειμενική.Αλλά σίγουρα είναι ΚΑΛΟ να υπάρχουνε πολλά δεδομένα,για μελέτη,κρίση και αγορά,και όχι ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΡΤΕΛ. Από εκεί και πέρα,καθείς κάνει το κουμμάντο του,εφόσον υπάρχουνε επιλογές.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΔΕΝΟΥΝΕ ΤΑ ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΙΛΕΙΖΕΙ Η ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 30KG ΡΟΠΗΣ,και να θυμούνται το ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΛΑΜΠΑΝΤΑ.
KATARXIN TA IAPONIKA MODELA ANEKATHEN EIXAN TA PLEONEKTIMATA KAI TA MIONEKTIMATA TOUS OPOS KAI OLA TA OIPOLIPA MODELA ALLON ETERION..NAI EINAI ALITHIA OTI KIRIOS ANADIKNIAN TI AKSEPERASTI AKSIOPISTIA TOUS KAI TOUS KORIFEOUS MIKROU KIVISMOU ATMOSFERIKOUS KINITIRES ARKI NA THIMITHOUME MONO TA VTECK TIS HONDA(1.6 160PS,1.8 193PS),TA VVTL-I TIS NISSAN KAI TA VVT-I TIS TOYOTA..OMOS TA XRONIA PERASANE KAI PREPI NA KAPOIA PRAGMATA NA ALLAKSOUN KATA TIN TAPINI MOU APOPSI...EIMAI KAI EGO TIS IAPONIKIS SXOLIS MIAS KAI EXW ENA TOYOTA YARIS TOU 2002 KAI PRAGMATIKA EIMAI APOLITA IKANOPIOIMENOS SXEDON SE OLLOUS TOUS TOMEIS..OMOS PLEON TO DILIMA KATA TIN GNOMI MOU EINAI AN THELOUN OI IAPONIKES ETAIRIES NA GINOUN PERISSOTERO EBORIKES KAI NA XASOUN LIGO APO TA IDIETERA OXIMATA POU DIATHETOUN!!!DEN EINAI APARETITA KAKO AUTO...THA ITHELA AS POUME NA DO ENA YARIS 1.0 TOURBO I AKOMI ENA CIVIC 1.6 TOURBO ME I-VTECK..APLA KAI MONO GIA NA GINOUN AKOMI POIO PROSITA KAI POIO ELKISTIKA KAI SIGOURA POIO ENDIAFERODA!!!
Μια χαρα τα Ιαπωνικά. Ορισμένα απο αυτά δεν παρουσίαζαν βλάβες για χρόνια οταν Γαλλικές μπακέτες, και Ιταλικά σπαγκέτι πέρναγαν βδομάδες σε συνεργία, α! μη ξεχάσω σχεδόν το ίδιο και τα Γερμανικά. ¶λλα πάλι (Ιαπωνικά) εστριβαν και φρεναραν καλυτερα απο Alfa, βλέπε RX8. Απο όλα έχει ο Ιαπωνικός μπαξες και κυρίως τεχνολογία (υβριδικά) αλλα τα κανει λιγο θαλασσα σε θέματα πολυτέλειας, προσιτών premioum προτάσεων (το παλέυει με το νέο μικρο Lexus), και δεν βλέπω και γκάζια σε μεσαία και μικρομεσαία κατηγορία. Δεν ειναι κακό το Avensis, αλλα το insignia 1.6T πουλάει περισσότερο. Καλύτερο και το mondeo 1.6 με τα 160 αλογάκια. Πολυ γενικά και αδικόντας ορισμένες εξαιρέσεις ( type R), η συγχρονη "Ιαπωνική σχολή" προσφέρει κάπως άοσμα αλλά καλοφτιαγμένα οχήματα. Δεν αποτελούν οδηγική εμπειρία, και δεν τραβούν και βλέματα. Ομολολουμένος, αριστευει στα SUV 1.6 - 2.0 λίτρων. Τα βρίσκει ήδη δυσκολα απο τους πολυ καλους Κορεάτες, και δεν πιστέυω οτι το "μονοπάτι" των οικονομικών και υποτονικών κινητήρων, θα την κρατήσει όσο ανταγωνιστική ήταν 10 -15 ή 20 χρόνια πρίν. Κλείνοντας, μια και αναφέρθηκα σε τεχνολογίες μοτερ και άοσμα οχηματα, ειναι η καταλληλη στιγμή να γονατήσουμε ΟΛΟΙ στο τεχνολογικό θαυμα made in Japan ....nissan GTR. Ο απολυτος φονεας, κατάπιε βαρυγδουπα ονόματα και μοντέλα διπλής κ τριπλής αξίας, και τετραπλής και αν το τσιγλίσεις...και εξαπλής!! GTR = Respect