H ρεζέρβα έχει θέση στο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα, όταν ο χώρος αποσκευών είναι χαρακτηριστικό που «πουλάει»;
Σας πειράζει αν το καινούργιο σας αυτοκίνητο δεν έχει ρεζέρβα;
(7/8/2012)
Ποιο είναι το τίμημα του έξτρα χώρου στο πορτ μπαγκάζ, του όμορφου κουπέ σχήματος, των επτά συνολικά θέσεων ή του μειωμένου βάρους του αυτοκινήτου σας; Η ρεζέρβα. Πειράζει που δεν υπάρχει;
autotriti team
Ο χώρος που καταλαμβάνει η ρεζέρβα είναι πολύτιμος. Φαίνεται από το πόσο εύκολα οι κατασκευαστές την ξεφορτώθηκαν και την αντικατέστησαν με αυτό το «κιτ επισκευής» προκειμένου να πετύχουν άλλους στόχους.
Στόχους που οι αγοραστές θεωρούν πιο σημαντικούς. Όταν ο χώρος αποσκευών γίνεται ντέρμπι και ο μεγαλύτερος αποτελεί χαρακτηριστικό που «πουλάει», η ρεζέρβα δεν έχει θέση στο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα.
Τουλάχιστον αλλού. Που οι δρόμοι είναι σε καλύτερη κατάσταση, είναι όλοι ασφαλτοστρωμένοι και οι κακοτοπιές και οι ερημιές δεν είναι τόσο διαδεδομένες. Στην Ελλάδα που έχει ακόμη όλα τα παραπάνω όμως, πόσο μπορεί να αντικαταστήσει τη ρεζέρβα ένα «κιτ επισκευής». Και καλά αν πατήσεις ένα καρφί. Αν όμως σκιστεί το λάστιχο, τι γίνεται;
Το πραγματικό υποκατάστατο της ρεζέρβας δεν είναι φυσικά το «κιτ» αλλά η οδική βοήθεια. Όμως πρώτον δεν την έχουν όλοι, και δεύτερον δεν την καλούν όλοι για ένα σκασμένο λάστιχο. Μήπως όμως χωρίς ρεζέρβα θα έπρεπε να γίνουν και τα δύο;
Εσείς πόσο μετράτε την ύπαρξη της ρεζέρβας; Θα θυσιάζατε βάρος (και άρα κατανάλωση), χώρους (πορτ μπαγκάζ) και εξοπλισμό (τρίτη σειρά θέσεων) για να έχετε το «κεφάλι σας ήσυχο»; Και αν ήταν «ανάγκης», δηλαδή μικρών διαστάσεων; Καλύτερα ακόμη κι έτσι; Τι λέτε λοιπόν, πόσο σημαντική θεωρείτε τη ρεζέρβα;
Ρεζέβρα και ξερό ψωμί. Ποιός μου εγγυάται ότι το κιτ επισκευής θα "γιατρέψει" πάσης φύσης "τραυματισμό" του ελαστικού;;;; Επιπλέον, μετά τη χρήση του κιτ, το ελαστικό, από όσο γνωρίζω, θέλει αντικατάσταση. ¶ρα το αμάξι θα έχει 3 παλιά και 1 καινούργιο λάστιχο που, ακόμα και ίδιας μάρκας, θα έχει διαφορετική σσυμπεριφορά, δηλαδή το αμάξι μπορεί να γίνει μέχρι και επικίνδυνο σε κρίσιμες καταστάσεις.
Ενώ με τη ρεζέρβα, την τοποθετείς, πας το ελαστικό για επιδιόρθωση και όλα καλά.
Πάντος, από τη στιγμή που υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης με περιορισμό ταχύτητας και όχι κανονικός τροχός, καλό θα ήταν η διάστασή της να είναι μικρή ώστε να αφήνει περισσότερο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Ποιος ο λόγος σε τροχούς φάρδους 225 η ρεζέρβα να είναι 195;; Θα μπορούσε να ήταν 175 ή και πιο μικρή.
Έχουμε δύο Punto EVO με τη γυναίκα μου. Διόλου φθηνά αυτοκίνητα στις Turbo εκδόσεις τους.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα εφοδιάζονται με κιτ επισκευής. Το ένα, σε έκδοση Sport, φοράει λάστιχα 205/45/17. Αντιλαμβάνεστε πόσο εύκολο είναι σε λακούβα να το "κόψεις". Αυτό έπαθα κι εγώ στην περιοχή Αγ. Θεοδώρων κοντά στην Κόρινθο, όταν έπεσα σε μία μικρή σχετικά αλλά κοφτερή λακούβα. Δηλαδή αν δεν είχα εφοδιαστεί από την αρχή με μία μεταχειρισμένη ρεζέρβα, θα έπρεπε να υποστώ τη διαδικασία της οδικής βοήθειας; Και αν ήταν βράδυ και με τα παιδιά στο αμάξι, ενώ η οδική βοήθεια θα μετέφερε όπου ήθελε το αμάξι, εγώ τί θα την έκανα την οικογένεια; Θα ψάχναμε ξενοδοχείο να μείνουμε ή τρόπο να επιστρέψουμε για μία τόσο απλή βλάβη που αν έχεις ρεζέρβα διορθώνεται σε 10 λεπτά; Επίσης, νομίζω ότι αν χρησιμοποιήσεις το κιτ επισκευής, όταν πατήσεις ένα καρφί π.χ., πρέπει μετά να αντικαταστήσεις το λάστιχο που έχει αφρό πλέον μέσα παντού.
Το θεωρώ απαράδεκτο γιατί μπορεί σε ένα ταξίδι να βρεθείς σε απίστευτη περιπέτεια, για να γλιτώσει η FIAT και η κάθε FIAT ένα κόστος 50 - 60 ευρώ, σε ένα αμάξι που πουλάει λιανική 17000 - 18000 ευρώ.
Συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον έχει μόνο κιτ επισκευής να βρει ένα μεταχειρισμένο ζαντολάστιχο κατάλληλου μεγέθους και να το βάλει στο πορτ παγκάζ, για ώρα ανάγκης. Προσοχή μόνο γιατί αν η συνολική διάμετρος του ελαστικού είναι μικρότερη της κανονικής (ρεζέρβα ανάγκης), αν το τοποθετήσεις πίσω τρελαίνει το ESP που ανιχνεύει διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, ανάβει λαμπάκια και προειδοποιήσεις και/ ή απενεργοποιείται (στο Punto απανεργοποιούνται αυτόματα ESP, ABS, Antispin αν βάλεις μικρότερο τροχό πίσω).
Stin arhi ola ta aftokinita ihan kanonikou megethous rezerva. Meta merikes eteries prosferan mikroterou megethous lastiho (ektakstis anagkis).Simera to prohoroun akoma parapera kai prosferoun kit...
Ean kinise se periohi mesa sto lekanopedio ta pragmata ine kala..Ean ou mi genito se piasi lastiho kapou poli makria kai den iparhi ohima odikis voithias stin periohi, i pou tha argisi para poli ti kanis? I lisi ine kapou stin mesi..Panta na iparhi rezerva ektatis anagkis (mikroteri se diastasis kai poli pio elafria) etsi oste na se pai sto plisiestero sinergio.. Ontos oi eteries ipologizoun ta panta to kostos, tin asfalia, kai tin oikonomia apo to varos...alla kapia pragmata prepi na iparhoun....
ασφαλώς γιατί όταν πατησα την σπασμενη δισκοπλακα απο φορτηγο βραδυ στην Εγνατία και σκίστηκε 10 πόντους το λάστιχο και στο σπιτι εφτασα με τη ρεζερβα και την αλλη μερα πηγα στο μαστορα και τη ζαντα που στράβωσε εστειλα για επιδιορθωση
Νομίζω ότι ο πιό σημαντικός λόγος που οι κατασκευαστές έχουν καταργήσει τη ρεζέρβα, είναι ο οικονομικός, για να τους κοστίζει λιγότερο το αυτοκίνητο. Επίσης αυτό προέκυψε από τη μικρή συχνότητα που χρειάζεται πλέον η ρεζέρβα σε ένα αυτοκίνητο. Από την άλλη, σε ένα σπορ αυτοκίνητο που ο στόχος είναι οι επιδόσεις, κάθε κιλό βάρους που εξοικονομείται, αυτό είναι υπερ των επιδόσεων. Πρακτικά όμως έχουμε τόσα χρόνια συνηθίσει τη ρεζέρβα και η έλλειψη της μας ξενίζει. Αν το δούμε όμως από καθαρά τεχνικής άποψης, το σκάσιμο ενός λάστιχου, είναι μια βλάβη σαν όλες τις άλλες που θα χρειαστούν κάποια βοήθεια είτε οδική, είτε τεχνική, από συνεργείο. Δηλαδή αν δεν έχεις ρεζέρβα, μπορείς να αποφασίσεις ότι αν σε πιάσει λάστιχο, θα χρειαστείς συνεργείο, όπως αν πάθαινες οποιαδήποτε άλλη βλάβη που θα ακινητοποιούσε το αυτοκίνητο. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα να μην ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, αλλά να κινηθείς αργά, μέχρι το πιό κοντινό βουλκανιζατέρ, θυσιάζοντας ένα λάστιχο και ίσως και μια ζάντα. Μπορείς ακόμη, έχοντας ένα γρύλλο και ένα σταυρό, ή κλειδί, αν σου σκάσει το μπροστινό λάστιχο και έχεις μπροστά κίνηση, να μεταφέρεις έναν από τους πίσω τροχούς μπροστά, βάζοντας τον σκασμένο πίσω, που είναι πιό ελαφρύ το αμάξωμα και θα αντέξει περισσότερο. Επίσης έτσι θα έχεις και τιμόνι, που δεν θα τραβάει δεξιά ή αριστερά.
και τους αερόσακους για την κακιά στιγμή τους θέλουμε και όλοι παρακαλάμε να μη τους χρειαστούμε ποτέ (που είναι και το πιθανότερο) αλλά τους αγοράζουμε όλοι. κανένας δεν σκέφτεται πόσο κοστίζουν και αν βαραίνουν το αυτοκίνητο και αυξάνουν την κατανάλωση...η ρεζέρβα είτε κανονική είτε ανάγκης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.-
και τους αερόσακους για την κακιά στιγμή τους θέλουμε και όλοι παρακαλάμε να μη τους χρειαστούμε ποτέ (που είναι και το πιθανότερο) αλλά τους αγοράζουμε όλοι. κανένας δεν σκέφτεται πόσο κοστίζουν και αν βαραίνουν το αυτοκίνητο και αυξάνουν την κατανάλωση...η ρεζέρβα είτε κανονική είτε ανάγκης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.-
Με έχει πιάσει λάστιχο 3 φορές. Τις 2 που ήμουν στην εθνική Σαββατοκύριακο το λάστιχο έγινε φυτίλια.Παρά την υψηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο δεν επηρεάστηκε μεχρι να διαλυθεί το λάστιχο. Με το κιτ θα έκανα ΣΚ με την οδ.βοήθεια.
Το καινούριο το παρήγγειλα με run flat και αισθητήρες πίεσης γιατί δεν έχει ρεζέρβα.
εβγαλα πισω καθισμα, ρεζερβα, συμπιεστη και βαση α/κ, που ποτε δεν χρειαζομαι, μειων 60 κιλα. ξερετε πως φανικαν στο twingo? σαν να εγινε 1600 κυβικα και μισο λιτρο στα εκατο οφελος. αξιζει η οχι?
εσεις πειτε μου!!!
Η ρεζέρβα είναι απαραίτητη, κανονική ή ανάγκης.Δεν ξέρεις πότε και που θα χρειαστεί.Τα κιτ επισκευής δεν είναι εντελώς αξιόπιστα, ούτε βοηθάνε σε σκίσιμο ελαστικού. Τώρα όσον αφορά στην τοποθέτηση υγραερίου που λέει ο φίλος sotos,κουβαλάς τη ρεζέρβα μαζί σου χάνοντας κάποια λίτρα από χώρο αποσκευών.Αν έχεις μεγάλο πορτμπαγκάζ έχει καλώς, αν όχι ...πρόβλημα. Δυστυχώς ουδέν καλό αμιγές κακού!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΑΡΧΕΣ- ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ, Ο ΕΦΕΔΡΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΚΙΣΜΕΝΟ Ή ΜΕ ΜΑΓΟΥΛΟ ΣΑΝ ΕΥΤΡΑΦΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ (ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ), ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ Ή ΟΧΙ ΡΕΖΕΡΒΑΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Η ρεζέρβα προσωπικά για εμένα είναι το παν.Δεν υπάρχει το κιτ επισκευής.Ποιοί δρόμοι είναι καλοί,δεν αντιλήφθηκα,έτσι όπως τα λέτε.Και επειδή έχω οδική βοήθεια,δεν πρέπει να αλλάξω ένα λάστιχο.Είναο λογική αυτή.Γιάυτό γίναμε ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Ένα λάστιχο το να αλλάξεις δεν είναι κάτι το δύσκολο,ας χρησιμοποιούμε την οδική βοήθεια για κάτι πιο ουσιαστικό και πιο σύνθετο.
Μου χει σχιστει το λαστιχο 2 φορες σταπλαγια απο επαφα με πεζοδρομιο, στην αθηνα. Αν δεν ειχα ρεζερβα τι θα κανα? Απαραιτητη
σε φθηνα μοντελα ,τουλαχιστον τα δυο μπροστινα ελαστικα πρεπει να εχουν ranflat.σε ποιο ακριβα και τα τεσερα!
ειναι ένας απο τους λόγους που δεν εχω βαλει υγραεριο
Ρεζέβρα και ξερό ψωμί. Ποιός μου εγγυάται ότι το κιτ επισκευής θα "γιατρέψει" πάσης φύσης "τραυματισμό" του ελαστικού;;;; Επιπλέον, μετά τη χρήση του κιτ, το ελαστικό, από όσο γνωρίζω, θέλει αντικατάσταση. ¶ρα το αμάξι θα έχει 3 παλιά και 1 καινούργιο λάστιχο που, ακόμα και ίδιας μάρκας, θα έχει διαφορετική σσυμπεριφορά, δηλαδή το αμάξι μπορεί να γίνει μέχρι και επικίνδυνο σε κρίσιμες καταστάσεις. Ενώ με τη ρεζέρβα, την τοποθετείς, πας το ελαστικό για επιδιόρθωση και όλα καλά. Πάντος, από τη στιγμή που υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης με περιορισμό ταχύτητας και όχι κανονικός τροχός, καλό θα ήταν η διάστασή της να είναι μικρή ώστε να αφήνει περισσότερο χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Ποιος ο λόγος σε τροχούς φάρδους 225 η ρεζέρβα να είναι 195;; Θα μπορούσε να ήταν 175 ή και πιο μικρή.
σε φθηνα μοντελα ,τουλαχιστον τα δυο μπροστινα ελαστικα πρεπει να εχουν ranflat.σε ποιο ακριβα και τα τεσερα!
Έχουμε δύο Punto EVO με τη γυναίκα μου. Διόλου φθηνά αυτοκίνητα στις Turbo εκδόσεις τους. Τα συγκεκριμένα μοντέλα εφοδιάζονται με κιτ επισκευής. Το ένα, σε έκδοση Sport, φοράει λάστιχα 205/45/17. Αντιλαμβάνεστε πόσο εύκολο είναι σε λακούβα να το "κόψεις". Αυτό έπαθα κι εγώ στην περιοχή Αγ. Θεοδώρων κοντά στην Κόρινθο, όταν έπεσα σε μία μικρή σχετικά αλλά κοφτερή λακούβα. Δηλαδή αν δεν είχα εφοδιαστεί από την αρχή με μία μεταχειρισμένη ρεζέρβα, θα έπρεπε να υποστώ τη διαδικασία της οδικής βοήθειας; Και αν ήταν βράδυ και με τα παιδιά στο αμάξι, ενώ η οδική βοήθεια θα μετέφερε όπου ήθελε το αμάξι, εγώ τί θα την έκανα την οικογένεια; Θα ψάχναμε ξενοδοχείο να μείνουμε ή τρόπο να επιστρέψουμε για μία τόσο απλή βλάβη που αν έχεις ρεζέρβα διορθώνεται σε 10 λεπτά; Επίσης, νομίζω ότι αν χρησιμοποιήσεις το κιτ επισκευής, όταν πατήσεις ένα καρφί π.χ., πρέπει μετά να αντικαταστήσεις το λάστιχο που έχει αφρό πλέον μέσα παντού. Το θεωρώ απαράδεκτο γιατί μπορεί σε ένα ταξίδι να βρεθείς σε απίστευτη περιπέτεια, για να γλιτώσει η FIAT και η κάθε FIAT ένα κόστος 50 - 60 ευρώ, σε ένα αμάξι που πουλάει λιανική 17000 - 18000 ευρώ. Συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον έχει μόνο κιτ επισκευής να βρει ένα μεταχειρισμένο ζαντολάστιχο κατάλληλου μεγέθους και να το βάλει στο πορτ παγκάζ, για ώρα ανάγκης. Προσοχή μόνο γιατί αν η συνολική διάμετρος του ελαστικού είναι μικρότερη της κανονικής (ρεζέρβα ανάγκης), αν το τοποθετήσεις πίσω τρελαίνει το ESP που ανιχνεύει διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, ανάβει λαμπάκια και προειδοποιήσεις και/ ή απενεργοποιείται (στο Punto απανεργοποιούνται αυτόματα ESP, ABS, Antispin αν βάλεις μικρότερο τροχό πίσω).
Stin arhi ola ta aftokinita ihan kanonikou megethous rezerva. Meta merikes eteries prosferan mikroterou megethous lastiho (ektakstis anagkis).Simera to prohoroun akoma parapera kai prosferoun kit... Ean kinise se periohi mesa sto lekanopedio ta pragmata ine kala..Ean ou mi genito se piasi lastiho kapou poli makria kai den iparhi ohima odikis voithias stin periohi, i pou tha argisi para poli ti kanis? I lisi ine kapou stin mesi..Panta na iparhi rezerva ektatis anagkis (mikroteri se diastasis kai poli pio elafria) etsi oste na se pai sto plisiestero sinergio.. Ontos oi eteries ipologizoun ta panta to kostos, tin asfalia, kai tin oikonomia apo to varos...alla kapia pragmata prepi na iparhoun....
Ε! από καθόλου , μια μικρή (ανάγκης ) θα τη ήθελα
ασφαλώς γιατί όταν πατησα την σπασμενη δισκοπλακα απο φορτηγο βραδυ στην Εγνατία και σκίστηκε 10 πόντους το λάστιχο και στο σπιτι εφτασα με τη ρεζερβα και την αλλη μερα πηγα στο μαστορα και τη ζαντα που στράβωσε εστειλα για επιδιορθωση
καθολου...με πειραζει που δεν εχω καινουργιο......
Νομίζω ότι ο πιό σημαντικός λόγος που οι κατασκευαστές έχουν καταργήσει τη ρεζέρβα, είναι ο οικονομικός, για να τους κοστίζει λιγότερο το αυτοκίνητο. Επίσης αυτό προέκυψε από τη μικρή συχνότητα που χρειάζεται πλέον η ρεζέρβα σε ένα αυτοκίνητο. Από την άλλη, σε ένα σπορ αυτοκίνητο που ο στόχος είναι οι επιδόσεις, κάθε κιλό βάρους που εξοικονομείται, αυτό είναι υπερ των επιδόσεων. Πρακτικά όμως έχουμε τόσα χρόνια συνηθίσει τη ρεζέρβα και η έλλειψη της μας ξενίζει. Αν το δούμε όμως από καθαρά τεχνικής άποψης, το σκάσιμο ενός λάστιχου, είναι μια βλάβη σαν όλες τις άλλες που θα χρειαστούν κάποια βοήθεια είτε οδική, είτε τεχνική, από συνεργείο. Δηλαδή αν δεν έχεις ρεζέρβα, μπορείς να αποφασίσεις ότι αν σε πιάσει λάστιχο, θα χρειαστείς συνεργείο, όπως αν πάθαινες οποιαδήποτε άλλη βλάβη που θα ακινητοποιούσε το αυτοκίνητο. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα να μην ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, αλλά να κινηθείς αργά, μέχρι το πιό κοντινό βουλκανιζατέρ, θυσιάζοντας ένα λάστιχο και ίσως και μια ζάντα. Μπορείς ακόμη, έχοντας ένα γρύλλο και ένα σταυρό, ή κλειδί, αν σου σκάσει το μπροστινό λάστιχο και έχεις μπροστά κίνηση, να μεταφέρεις έναν από τους πίσω τροχούς μπροστά, βάζοντας τον σκασμένο πίσω, που είναι πιό ελαφρύ το αμάξωμα και θα αντέξει περισσότερο. Επίσης έτσι θα έχεις και τιμόνι, που δεν θα τραβάει δεξιά ή αριστερά.
και τους αερόσακους για την κακιά στιγμή τους θέλουμε και όλοι παρακαλάμε να μη τους χρειαστούμε ποτέ (που είναι και το πιθανότερο) αλλά τους αγοράζουμε όλοι. κανένας δεν σκέφτεται πόσο κοστίζουν και αν βαραίνουν το αυτοκίνητο και αυξάνουν την κατανάλωση...η ρεζέρβα είτε κανονική είτε ανάγκης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.-
και τους αερόσακους για την κακιά στιγμή τους θέλουμε και όλοι παρακαλάμε να μη τους χρειαστούμε ποτέ (που είναι και το πιθανότερο) αλλά τους αγοράζουμε όλοι. κανένας δεν σκέφτεται πόσο κοστίζουν και αν βαραίνουν το αυτοκίνητο και αυξάνουν την κατανάλωση...η ρεζέρβα είτε κανονική είτε ανάγκης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.-
Με έχει πιάσει λάστιχο 3 φορές. Τις 2 που ήμουν στην εθνική Σαββατοκύριακο το λάστιχο έγινε φυτίλια.Παρά την υψηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο δεν επηρεάστηκε μεχρι να διαλυθεί το λάστιχο. Με το κιτ θα έκανα ΣΚ με την οδ.βοήθεια. Το καινούριο το παρήγγειλα με run flat και αισθητήρες πίεσης γιατί δεν έχει ρεζέρβα.
εβγαλα πισω καθισμα, ρεζερβα, συμπιεστη και βαση α/κ, που ποτε δεν χρειαζομαι, μειων 60 κιλα. ξερετε πως φανικαν στο twingo? σαν να εγινε 1600 κυβικα και μισο λιτρο στα εκατο οφελος. αξιζει η οχι? εσεις πειτε μου!!!
Η ρεζέρβα είναι απαραίτητη, κανονική ή ανάγκης.Δεν ξέρεις πότε και που θα χρειαστεί.Τα κιτ επισκευής δεν είναι εντελώς αξιόπιστα, ούτε βοηθάνε σε σκίσιμο ελαστικού. Τώρα όσον αφορά στην τοποθέτηση υγραερίου που λέει ο φίλος sotos,κουβαλάς τη ρεζέρβα μαζί σου χάνοντας κάποια λίτρα από χώρο αποσκευών.Αν έχεις μεγάλο πορτμπαγκάζ έχει καλώς, αν όχι ...πρόβλημα. Δυστυχώς ουδέν καλό αμιγές κακού!
Μέχρι τώρα ( οδηγάω 20 χρόνια ) δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω λάστιχο οπότε πιστεύω ότι ένα kit επισκευής είναι ok
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΑΡΧΕΣ- ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ, Ο ΕΦΕΔΡΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΚΙΣΜΕΝΟ Ή ΜΕ ΜΑΓΟΥΛΟ ΣΑΝ ΕΥΤΡΑΦΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ (ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ), ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ Ή ΟΧΙ ΡΕΖΕΡΒΑΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Η ρεζέρβα προσωπικά για εμένα είναι το παν.Δεν υπάρχει το κιτ επισκευής.Ποιοί δρόμοι είναι καλοί,δεν αντιλήφθηκα,έτσι όπως τα λέτε.Και επειδή έχω οδική βοήθεια,δεν πρέπει να αλλάξω ένα λάστιχο.Είναο λογική αυτή.Γιάυτό γίναμε ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Ένα λάστιχο το να αλλάξεις δεν είναι κάτι το δύσκολο,ας χρησιμοποιούμε την οδική βοήθεια για κάτι πιο ουσιαστικό και πιο σύνθετο.