ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εφαρμογή του Πράσινου Δακτύλιου, κινδυνεύει με νέα αναβολή, ενός μήνα, λόγω καθυστερήσεων στην προετοιμασία του ειδικού σήματος.

Η εφαρμογή του Πράσινου Δακτύλιου, κινδυνεύει με νέα αναβολή, ενός μήνα, λόγω καθυστερήσεων στην προετοιμασία του ειδικού σήματος.

Προς νέα αναβολή ο Πράσινος Δακτύλιος

(27/8/2012)

Ο πολυσυζητημένος Πράσινος Δακτύλιος, που η ισχύς του είχε αρχικώς οριστεί για τον Μάιο και στη συνέχεια μετατέθηκε για 1η Σεπτεμβρίου, κινδυνεύει με νέα αναβολή, ενός μήνα, λόγω καθυστερήσεων στην προετοιμασία εφαρμογής του.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σημείο αιχμής αποτελεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Καθημερινή, το προβλεπόμενο ειδικό πράσινο σήμα το οποίο θα έπρεπε να τοποθετηθεί στα οχήματα που έχουν δικαίωμα διέλευσης από τους δρόμους του κέντρου. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προ ημερών μεταξύ των γ.γ. Περιβάλλοντος και Μεταφορών και εκπροσώπου της ΕΛ.ΑΣ. παρατηρήθηκε διάσταση απόψεων όσον αφορά την υποχρέωση της χρήσης του ειδικού πράσινου σήματος. Πληροφορίες αναφέρουν πως η πλευρά του υπουργείου Περιβάλλοντος υποστήριξε ότι ο σχετικός νόμος δεν προέβλεπε την υποχρέωση προμήθειας του ειδικού πράσινου σήματος. Εκπρόσωποι της Τροχαίας από την άλλη υποστήριξαν ότι το ειδικό σήμα είναι απαραίτητο για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή και αστυνόμευση του μέτρου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Γεγονός πάντως παραμένει ότι δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη για τον φορέα που θα αναλάμβανε την έκδοση του πράσινου σήματος ή τον τρόπο προμήθειάς του από τους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Παρά το γεγονός πως στελέχη του υπ. Περιβάλλοντος τονίζουν ότι «στόχος και βούληση του υπουργείου είναι η εφαρμογή του μέτρου από 1ης Σεπτεμβρίου» οι εμπλεκόμενοι φορείς αμέλησαν τα διαδικαστικά ζητήματα εφαρμογής του μέτρου. Κύκλοι του υπ. Περιβάλλοντος επισημαίνουν ότι προωθείται νέα, καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα, λύση η οποία δεν θα περιλαμβάνει την έκδοση πράσινου σήματος. Τα βλέμματα στρέφονται στην τεχνολογία, η οποία δεν αποκλείεται να προσφέρει εναλλακτική, ώστε να ισχύσει κανονικά το μέτρο του πράσινου δακτυλίου από την 1η Σεπτεμβρίου. Ανεξάρτητα από τον χρόνο εφαρμογής του μέτρου, οι προβλέψεις του παραμένουν απαράλλαχτες.

Στον Πράσινο Δακτύλιο θα κυκλοφορούν:

 - Ολα τα Ι.Χ. και μικρά φορτηγά (τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης) με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-2011 και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω των 140γρ/χλμ.

 - Ολα τα Ι.Χ. και μικρά φορτηγά με άδεια πρώτης κυκλοφορίας μετά το 1990 θα κινούνται με το ισχύον σύστημα μονών - ζυγών.

 - Λεωφορεία και φορτηγά (2,2- 12 τόνοι) με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας μετά το 1990.

 
Στον Πράσινο Δακτύλιο δεν θα κυκλοφορούν:

 - Τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990. Θα επιτρέπονται μόνο τις ημέρες και ώρες που δεν ισχύει ο μικρός δακτύλιος.

 - Λεωφορεία και φορτηγά (2,2- 12 τόνοι) με άδεια πρώτης κυκλοφορίας προ του 1990. Ωστόσο θα κινούνται σε Αττική Οδό και κύριες οδούς προς λιμάνια.

Mercedes
DUNLOP VS NEXEN