
Καλή η εξωτερική εμφάνιση, όταν όμως πρόκειται για αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι ταιριάζει στις δικές μας ανάγκες και απαιτήσεις.
Αγοράζετε αυτοκίνητο πριν το δοκιμάσετε στην οδήγηση;
Θα παίρνατε ποτέ παπούτσια ή ένα ακριβό κοστούμι χωρίς να τα δοκιμάσετε; Όταν δοκιμάζουμε μέχρι και τη βαρελίσια φέτα πριν την αγοράσουμε στο σούπερ μάρκετ, είναι δυνατόν να διαλέξουμε αυτοκίνητο χωρίς να το οδηγήσουμε; Τι λέτε;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Μόνο επτά στους δέκα αγοραστές στην Ευρώπη δοκιμάζουν αυτοκίνητα πριν τα αγοράσουν. Οι άλλοι τρεις άραγε τι κάνουν; Αγοράζουν με βάση τη σχεδίαση; Με το αν κάθονται άνετα στο κάθισμα, με το τι ήχο κάνει όταν κλείνει η πόρτα ή το αν ακούγεται αντίλαλος όταν κοπανάνε το ταμπλό με το χέρι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εσείς; Μπορεί ένα μοντέλο να μιλάει κατευθείαν στην καρδιά (και την τσέπη) σας από την πρώτη φωτογραφία. Μπορεί στα χαρτιά να έχει τον τέλειο κινητήρα, ακριβώς το κιβώτιο ταχυτήτων που θέλετε, τα νούμερα που απαιτείτε σε επιδόσεις και κατανάλωση και να έχει πάρει και καλές κριτικές στον τύπο. Εσάς όμως σας κάνει;
Βολεύεστε πίσω από το τιμόνι; Είναι τα χειριστήρια στη θέση που σας βολεύει; Βλέπετε έξω; Πίσω; Όταν σκύβετε να δέσετε το παιδί στο πίσω κάθισμα, μήπως βρίσκει το κεφάλι σας; Μήπως δεν χωράνε τα καθισματάκια πίσω; Το καρότσι στο πορτ μπαγκάζ; Μήπως δεν συνδέεται ικανοποιητικά το τηλέφωνό σας στο ηχοσύστημα;
Μήπως τα νούμερα στα χαρακτηριστικά δε αποκαλύπτουν πόσο μακριές σχέσεις έχει το κιβώτιο; Πόσο απότομος είναι ο συμπλέκτης ή αν τα φρένα έχουν μια αίσθηση που δύσκολα θα συνηθίσετε;
Και τελικά, μήπως το αυτοκίνητο είναι χαμηλό και βρίσκει στη ράμπα για το πάρκινγκ σας; Μήπως δεν χωράει καν; Μήπως εξέχει η κεραία και θα μπορούσατε να το παραγγείλετε με μία πιο μικρή;
Αν δοκιμάζουμε το παπούτσι που στο κάτω κάτω δύο πράγματα πρέπει να μας ταιριάζουν, το μέγεθος και η άνεση, το αυτοκίνητο που κάνει χίλια διαφορετικά πράγματα, δεν πρέπει να το εξετάσουμε και να το δοκιμάσουμε σε κάθε ένα από αυτά;
Εσείς δοκιμάζετε το αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε; Το οδηγείτε ή αρκείστε σε το «κοιτάτε» σταματημένο; Δεν πρέπει να έχετε άποψη από πρώτο χέρι; Δεν θα αποκαλυφθούν ένα σωρό στοιχεία από μία, έστω και σύντομη, οδήγηση; Τι κάνετε λοιπόν;
Δεν είναι εύκολο να δοκιμάσεις κάθε αυτοκίνητο, διότι αφενός μεν δεν διατίθενται όλα για τεστ ντράιβ, αλλά και διότι δεν σε αφήνουν να το οδηγήσεις όπως θέλεις. Εσείς όμως οι δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάζετε όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς, αλλά και την εμπειρία, που χρειάζεται, για να μεταφέρετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στους αναγνώστες σας. Ένα μεγάλο πρόβλημα που διαπιστώνω στα καινούρια μοντέλα, αυτά που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια και που δεν είδα κανέναν δημοσιογράφο να το θίγει, είναι ότι δεν έχουν καλή ορατότητα, ούτε προς τα εμπρός ούτε προς τα πίσω, αλλά ούτε και στα πλαινά. Οι σύγχρονες αισθητικές αντιλήψεις στους σχεδιαστές αμαξωμάτων, έχουν ως αποτέλεσμα αυτή τη μειωμένη ορατότητα. Παλιά που τα αυτοκίνητα ήσαν σαν κουτιά, με γωνίες, είχαν πολύ καλύτερη ορατότητα, προς όλες τις κατευθύνσεις. Με αυτό δεν θέλω να πω ότι δεν πρέπει να βελτιώνεται η αισθητική, αλλά οι σχεδιαστές θα πρέπει να υπολογίζουν και αυτόν τον παράγοντα. Σήμερα οι πόλεις μας έχουν γεμίσει με αυτοκίνητα και οι δρόμοι των πόλεων είναι πολύ στενοί. Έτσι όταν χρειαστεί κάποιος να παρκάρει, αναγκάζεται τις περισσότερες φορές να περάσει ανάμεσα από δύο σειρές παρκαρισμένων αυτοκινήτων, που χωράει ίσα ίσα, αλλά και να παρκάρει σε ανοίγματα λίγο μεγαλύτερα από το αυτοκίνητο του. Θα έπρεπε λοιπόν να μπορεί να δει τα άκρα του αυτοκινήτου του, ώστε να είναι σε θέση να παρκάρει με ακρίβεια λίγων εκατοστών του μέτρου. Αυτό με τα σημερινά αυτοκίνητα είναι τελείως αδύνατο. Ακόμη και οι αισθητήρες παρκαρίσματος, δεν έχουν ακρίβεια εκατοστού, αλλά δεκάδων εκατοστών. Θα ήθελα λοιπόν σε κάθε τεστ ντράιβ που κάνετε, αυτά να τα επισημαίνετε ως αρνητικά σημεία, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι κατασκευαστές να βρουν λύσεις.
poli sosto to athro omos stin ellada se polla montela den exei autokinito gia test drive me apotelesma na min xereis odigika pos einai auto pou agorazeis kai to vasiko an sou teriazei opos epatha kai ego kai stin sinexeia na to poulas se ligo diastima xanontas polla xrimata !!!!
Θίγεται ένα πολύ σοβαρό θέμα,που πρέπει και ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΌΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Πως με το να συζητήσετε με τους ιδιοκτήτες των εταιρειών οχημάτων να δίνουν οχήματα για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ test drive,στο μοντέλο που θέλει να αγοράσει ο υποψήφιος αγοραστής και όχι ΣΤΕΙΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.Προσωπικά ότι όχημα έχω αγοράσει από Ελλάδα δεν υπήρχε αντίστοιχο για κάποιο έστω τυπικό test drive.Αν δεν είχα κάποιους ανθρώπους να έχουν το ίδιο και να το ζητήσω για να δω συνολικά την εικόνα του ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ.Δεν γίνεται να αγοράζω το χ όχημα παράδειγμα και να μου λένε Α ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ,ΠΑΡΤΕ ΤΟ Ψ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ.Τι να δω δηλαδή.Μην τρελλαθούμε τελείως.ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ,και αυτό γινόταν ΠΑΝΤΟΤΕ.Έστω και υπάρχει το αντίστοιχο όχημα που θέλω να αγοράσω προς test drive.Δεν γίνεται να το πηγαίνω στις ευθείες και μέχρι τις 4000 στροφές ανά λεπτό.Πρέπι να το δω στις στροφές,στις ανηφόρες,να γίνω ένα μαζί του στον λίγο χρόνο που μου δίνει η εταιρεία για να αντιληφθώ αν πραγματικά μου κάνει η όχι.Καταλαβαίνω ότι σαν το εξωτερικό που υπάρχουν μοντέλα για ότι αγοράσεις,και αν είσαι πελάτης της εταορείας,μάρκας σου το δίνουνε και πάνω από ένα μήνα για να το δοκιμάσεις,δεν γίνεται για πολλούς λόγους,τουλάχιστον όποια οχήματα υπάρχουν προς test drive καλό είναι να τα πηγαίνει ο υποψήφιος αγοραστής και πάνω από τις 4000 στροφές ανά λεπτό,και στις στροφές,και στις ανηφόρες,και,και,και. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες,φωνές από εμάς και σύμμαχο εσάς του ειδικού τύπου.Βάλτε το χέρι στην καρδιά και αναλογιστείτε.
το αν χωράει στο γκαραζ η οχι ή το αν χωραει το καροτσακι του μωρου δεν χρειαζεται να το πας βόλτα.....βολτα χρειαζεται όμως για να δεις πως παει το αυτοκινητο....και για να το δεις αυτο καλο ειναι να το πας μονος σου....γιατι οι περισσότεροι αντιπροσωποι σου λενε να μην πας γρηγορα, να μην παρεις στροφη με πολλά χλμ, και αλλα χαριτωμενα....δεν θελω να δω αν τσουλαει το ρημαδι ή ποσο ήσυχο ειναι στα 60 χ.α.ω....με 60χ.α.ω στην ευθεια όλα τα αυτοκινητα καλα ειναι......με ενδιαφερει πως μπαινει στις στροφές, πως αντιδρά το abs το esp και τα αλλα συστηματα (εκτος απο τους αεροσακους !!!χε,χε) και γενικα να δεις τι αντιδράσεις έχεις στα ορια και ποσο αυτες ειναι ελεγχόμενες με..ή χωρίς βοηθητικα συστήματα.....το αυτοκινητο που τελικά επελεξα και οδηγω ειχα τη τυχη να το κανω test drive με ενα φιλο μου χωρις αλλον μεσα.....δοκιμασαμε εθνική και δρομο με στροφές, καλη και κακη ασφαλτο....στο τελος περιμεναμε και 10 λεπτα να ξεμυρίσουν φρενα και λαστιχα....ετσι πρεπει....στο κατω κατω αυτοκινητο παιρνεις τοσα λεφτα θα δωσεις.....
agorasa prosfata autokinito den to dokimasa mpika stin ekthesi to eida to agorasa telika me dikaiwse einai teleio se ola milaw gia to vw ... tiguan!!!!!1
Poso sosta ine ola afta pou anaferete..Otan epsahna gia aftokinito vasizomoun stis gnosis pou iha apo ta periodika aftokiniton kai tis gnomes filon kai gnoston. Omos otan irthe i stigmi gia na apofasiso....tote katalava tin diskolia tou na apofasiso. To kathisma den mou stirize arketa tin mesi pou eho provlima, ta frena den itan proodeftika opos itan sto proto mou aftokinito, to timoni ston dromo den ehi tin pliroforisi pou ithela, ta plastika tou den mou aresan, etc....Me alla logia enas ipopsifios agorastis den prepi na ehi mono ena montelo sto nou tou pou diavazi sta periodika i pou ehi di ston dromo os tin teliki agora pou tha kani. Tha lavis ipopsin sou ta test pou ginonte , tis times katanalosis, tis epidosis alla pano apo ola prepi na estanthis to aftokinito...kai na voleftis mesa se afto....Pistevo pantos oti oi eteries tha prepi na sou dinoun ena aftokinito mia olokliri imera na ehis to hrono na to odigisis kai na paris mia sosti apofasi....