• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ολοκαίνουριο Mazda 6 κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας.

Πέραν από το τεχνολογικό υπόβαθρο, το Mazda 6 δανείζεται από το Takeri και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής φίρμας.

Το sedan των 4,86 μέτρων θα κυκλοφορήσει, καταρχήν στη ρωσική αγορά, με δύο βενζινοκινητήρες, χωρητικότητας 2 και 2,5 λίτρων.

To Mazda 6 εφοδιάζεται με το i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), το νέο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας της εταιρίας.

Το ποιοτικό εσωτερικό είναι αντάξιο της ναυαρχίδας του στόλου της Mazda.

Η πρεμιέρα του Mazda 6

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/8/2012

Περισσότερες φωτογραφίες, αλλά και λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, έδωσε στη δημοσιότητα η Mazda για τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της. Το ολοκαίνουριο Mazda 6 κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας.

 
Το sedan των 4,86 μέτρων θα κυκλοφορήσει, καταρχήν στη ρωσική αγορά (στην υπόλοιπη Ευρώπη αναμένεται στις αρχές του 2013), με δύο βενζινοκινητήρες, χωρητικότητας 2 και 2,5 λίτρων. Ο 2.0 SKYACTIV-G αποδίδει 150 PS στις 6.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων. Στην έκδοση με σύστημα start/stop και αυτόματο κιβώτιο η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,9 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ.

Ο 2.5 SKYACTIV-G  έχει μέγιστη ισχύ 192 PS στις 5.700 σ.α.λ και 256 Nm ροπής. Το νέο Mazda 6 εφοδιάζεται με το i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), το νέο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας της εταιρίας. Αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Mazda Takeri και υπόσχεται χαμηλότερο βάρος, σε σχέση με άλλα συστήματα και μείωση της κατανάλωσης κατά 10%. Πέραν, όμως, από το τεχνολογικό υπόβαθρο, το Mazda 6 δανείζεται από το Takeri και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής φίρμας, με την κωδική ονομασία Kodo. Η μπάρα χρωμίου που περιβάλλει το κάτω μέρος της μάσκας εκτείνεται έως τα φωτιστικά σώματα LED, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα θελκτική εικόνα, σε συνδυασμό και με την κλίση της οροφής. 

Ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι το νέο Mazda 6 είναι κατά 30% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του και υπόσχεται μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις. Το σύστημα πέδησης είναι ενισχυμένο, η ανάρτηση, με γόνατα McPherson στον εμπρόσθιο άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, έχει κι αυτή βελτιωθεί, ενώ το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτρική υποβοήθηση.  

Tags: MAZDA 6