ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι θεμιτή η χρήση ενός συνόλου με διαφορετικές εκδόσεις ή πιστεύετε ότι καλύτερα είναι να υπάρχουν ξεχωριστοί κινητήρες για κάθε περίπτωση;

Είναι θεμιτή η χρήση ενός συνόλου με διαφορετικές εκδόσεις ή πιστεύετε ότι καλύτερα είναι να υπάρχουν ξεχωριστοί κινητήρες για κάθε περίπτωση;

Ένας κινητήρας, πολλές ιπποδυνάμεις. Το βλέπετε θετικά αυτό ή προτιμάτε την εποχή των πολλών μοτέρ;

(17/9/2012)

Πως βλέπετε τις διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου κινητήρα; Όταν τον διαλέγετε στην χαμηλότερη έκδοση ισχύος, νοιώθετε πως σας στερούν κάτι; Και αντίθετα αν τον αγοράσετε στην πιο ισχυρή του μορφή, φοβάστε ότι απλά σας υπερχρέωσαν

autotriti team

Το ζήτημα έχει να κάνει καθαρά με την ψυχολογία του καθενός. Παλιότερα για να έχεις τρεις εκδόσεις ισχύος σε ένα μικρομεσαίο, έπρεπε ο κατασκευαστής να το προσφέρει και με τρία μοτέρ. Αυτή η εποχή έχει πεθάνει εδώ και καιρό.
Ο όμιλος VW με τρία διαφορετικά μοτέρ, 1,2, 1,4 και 1,8 τεχνολογίας TSI, προσφέρει πάνω από 10 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Η Peugeot με το 1,6 τούρμπο έχει κάνει το ίδιο, ενώ και η Ford με τον 1.000άρη της θα φτάσει πλέον τις τρεις εκδόσεις ισχύος. Το ίδιο θα κάνει τώρα και η BMW με το νέο 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ της, που όχι μόνο θα διαφοροποιείται σε τρία επίπεδα ισχύος, αλλά θα παράγεται και σε έκδοση ντίζελ, για άλλα τρία επίπεδα ισχύος εκεί.
Και έρχεται η στιγμή της αγοράς. Υπάρχουν κάποιοι που επιλέγοντας την «μικρή» έκδοση νοιώθουν ότι αγοράζουν ένα «φιμωμένο» αυτοκίνητο, επειδή γνωρίζουν πως το ίδιο μοτέρ μπορεί να αποδώσει παραπάνω.
Από την άλλη πλευρά, όσοι θέλουν την ισχυρή έκδοση, νοιώθουν ότι τους υπερχρεώνει η εταιρεία αφού το ίδιο μοτέρ σε άλλη ρύθμιση στοιχίζει αρκετά φτηνότερα. Και έτσι η ύπαρξη τριών εκδόσεων του ίδιου κινητήρα δημιουργεί ανησυχία, ή ακόμη και κάνει πολλούς αγοραστές να στραφούν σε μάρκες με κλασσικό διαχωρισμό ισχύος στα μοτέρ τους, όπως η Renault στη γκάμα του Megane.
Υπάρχει όμως υπόσταση πίσω από τις φοβίες αυτές; Δεν είναι η απόδοση και γενικά η ρύθμιση του κινητήρα ανάλογη της προβλεπόμενης χρήσης του αυτοκινήτου; Η μικρότερη έκδοση του κινητήρα στοχεύει στη χαμηλότερη κατανάλωση, την οικονομία από κάθε άποψη δηλαδή. Ανάλογα φτηνό είναι και το μοντέλο που τον φοράει. Αντίθετα το ακριβότερο και πιο «γρήγορο» έχει άλλες προδιαγραφές.
Αυτό που ρίχνει βέβαια λάδι στη φωτιά είναι ότι συχνά οι κατασκευαστές ανακοινώνουν ίδιες, ή πολύ κοντινές μεταξύ τους τιμές κατανάλωσης και ρύπων, ενώ αντίθετα δε φαίνονται οι διαφορές που δημιουργούν τη διαφορά στην τιμή, παρότι υπάρχουν.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Θεωρείτε ότι η απλούστευση της γκάμας με ένα μοτέρ σε τρεις εκδόσεις κάνει τα πράγματα πιο απλά, ή νοιώθετε άβολα όταν διαλέγετε έναν από τους δύο ή τρεις αυτούς κινητήρες; Θεωρείτε πως θα ήταν καλύτερα αν υπήρχε μόνο η ισχυρή έκδοση; Νομίζετε πως το κόστος ανάμεσα στις τρεις εκδόσεις είναι ίδιο; Και τελικά αποτελεί αυτό λόγο για να στραφείτε σε μάρκες με άλλη δομή γκάμας κινητήρων; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ΚΥΟΤΟ VS TRAZANO