ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς θεωρείτε ότι η τετρακίνηση είναι επιβεβλημένη για ένα SUV ή προτιμάτε τη χαμηλή κατανάλωση;

Εσείς θεωρείτε ότι η τετρακίνηση είναι επιβεβλημένη για ένα SUV ή προτιμάτε τη χαμηλή κατανάλωση;

Σκότωσε η κατανάλωση την τετρακίνηση;

(21/9/2012)

Πόσο καιρό κουβαλούσαν τα δικίνητα SUV τη ρετσινιά του «παράξενου» με αποτέλεσμα να μην τα παίρνουν αρκετοί στα σοβαρά; Και τώρα; Τώρα που η κατανάλωση μετράει περισσότερο, οι μικροί κινητήρες έχουν νόημα, η τετρακίνηση όχι. Τι λέτε όμως εσείς;

autotriti team

Το ολοκαίνουργιο Honda CR-V για παράδειγμα, είναι το πιο πρόσφατο SUV που προσφέρεται και σε δικίνητη έκδοση. Αν πριν μερικά χρόνια μια τέτοια έλλειψη τη βλέπαμε σαν «μισές δουλειές», σήμερα είναι αυτή που προτιμάμε. Γιατί χωρίς τετρακίνηση το κόστος κτήσης είναι μικρότερο, πιο σημαντικά όμως είναι χαμηλότερη η κατανάλωση.
Αν πάρουμε και πάλι το CR-V για παράδειγμα, το γεγονός ότι η τριβή του νέου συστήματος τετρακίνησης είναι μειωμένη σχεδόν κατά τα δύο τρίτα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, δείχνει όχι μόνο το περιθώριο βελτίωσης που υπάρχει, αλλά και πόσο σημαντικά επηρεάζει η κίνηση στους τέσσερις τροχούς την κατανάλωση.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Mitsubishi, το βαρύ όνομα των SUV, δεν δίστασε καθόλου να προσφέρει το ASX χωρίς τετρακίνηση. Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο ότι εκτός από φθηνότερο στην τιμή αγοράς, αποτέλεσε και τον πόλο έλξης για όσους ήθελαν ένα SUV της Mitsubishi χωρίς όμως κανένα από τα αρνητικά που ένα τέτοιο αυτοκίνητο κουβαλάει.
Εντάξει, σίγουρα οι τετρακίνητες εκδόσεις θα εξακολουθούν να υπάρχουν, εφόσον αυτά τα αυτοκίνητα έχουν και ένα κοινό που απαιτεί μια ειδικότερη χρήση. Οι υπόλοιποι που την ήθελαν απλά να υπάρχει, όταν κατάλαβαν ότι για τη μία φορά το χρόνο, κουβαλάνε ένα σωρό μηχανικά που αυξάνουν εκτός από το κόστος αγοράς και την κατανάλωση, φαίνεται πως άλλαξαν στάση.
Αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις που κάνουν και άλλα μοντέλα, όπως το Skoda Yeti το Dacia Duster και τo Nissan Qashqai ιδιαίτερα εμπορικά. Γιατί το στίγμα μεταφέρθηκε από την «έλλειψη» της τετρακίνησης στην ύπαρξή της. Και έτσι απαλλαγμένα από νοοτροπίες άλλων εποχών, μπόρεσαν να δείξουν αυτό που πραγματικά προσφέρουν. Όλα δηλαδή τα θετικά ενός ψηλότερου, ευρύχωρου και ασφαλούς αυτοκινήτου, χωρίς το κόστος από τον κυβισμό που απαιτείται για να κινήσει τέσσερις τροχούς, τόσο στην αγορά όσο και στη χρήση.
Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Βλέπετε πως η κατανάλωση «σκότωσε» την τετρακίνηση; Ή απλά μάθαμε λίγο απότομα πως ήταν εξ αρχής περιττή για τη χρήση που τα SUV έχουν; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Mitsubishi