
Μήπως ο λόγος που κάνει την κατηγορία των μικρών τόσο δημοφιλή, κρύβεται στην τιμή;
Θα στρεφόσασταν σε ένα μικρό αυτοκίνητο λόγω μεγέθους ή λόγω τιμής;
(24/9/2012)
Γιατί αγοράζει μικρά μοντέλα ο κόσμος σήμερα; Γιατί βολεύουν οι διαστάσεις ή γιατί βολεύει η τιμή; Αν ισχύει το δεύτερο, μήπως ισχύει το όσο μεγαλύτερο, τόσο το καλύτερο; Τι λέτε;
autotriti team
Το μικρό αυτοκίνητο είναι πασπαρτού. Σίγουρα χωράει να παρκάρει καλύτερα από οποιοδήποτε μικρομεσαίο, έχει αρκετούς χώρους ακόμη και για πέντε με μερικές αποσκευές, δεν καίει, δεν ρυπαίνει, έχει χαμηλά ασφάλιστρα και πάει και το ταξίδι του χωρίς υποχωρήσεις.
Είναι όμως αυτός ο λόγος που κάνει την κατηγορία σήμερα τόσο δημοφιλή; Ή μήπως η αλήθεια κρύβεται στην τιμή; Γιατί μικρό βρίσκεις από 11.000 ευρώ ενώ για να πάρεις ένα φτηνό μικρομεσαίο πρέπει να κάνεις αρκετές υποχωρήσεις για να πέσεις κάτω από τις δεκαέξι. Δεν είναι λίγα πέντε χιλιάρικα. Ειδικά όταν μιλάμε για 50% διαφορά.
Αν όμως είναι η τιμή που καθορίζει την αγορά, τότε δε θα μπορούσε το μέγεθος να μας αφήσει ασυγκίνητους. Γιατί σίγουρα εφόσον πας για κάτι φτηνότερο από μικρομεσαίο, αν πετύχεις στα λεφτά να έχεις αντίστοιχους χώρους, τόσο το καλύτερο.
Δεν αγοράζονται όμως τα αυτοκίνητα με το μέτρο, αλλά με το value for money. Και αυτό φαίνεται και στις πωλήσεις με τα μοντέλα που κυριαρχούν εμπορικά να διαθέτουν ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό. Είτε δηλαδή να έχουν χαμηλή τιμή για «πολύ αυτοκίνητο», είτε να είναι γνωστά για την αξιοπιστία που τώρα μετράει περισσότερο από ποτέ, είτε γιατί κρατούν την τιμή μεταπώλησης ακόμη, είτε γιατί απλά έχουν έναν πολύ οικονομικό κινητήρα.
¶λλοι λόγοι που μετράνε μπορεί να είναι η μεγάλη εγγύηση, οι προσφορές των εταιρειών που ρίχνουν ακόμη περισσότερο την τιμή ή προσφέρουν δωρεάν πακέτα σέρβις ή ασφάλισης, και φυσικά το καλύτερο, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω.
Επειδή λοιπόν η επιλογή μικρού έχει γίνει, λόγω της δημοφιλίας τους, επιστήμη, ένα χαρακτηριστικό που φαίνεται πως εκτιμάται πλέον από μεγάλη μερίδα της αγοράς, είναι το πόσο ολοκληρωμένα είναι. Ακούγεται γενικό, όμως όταν ένα μικρό πατάει στο δρόμο σα μεγάλο, στρίβει σαν σπορ, επιταχύνει σαν GTI, καίει σαν μίνι, κυλάει και έχει ποιότητα premium, ή τέλος πάντων καταφέρνει να πετύχει μια καλή ισορροπία ανάμεσα σε αυτά τα στοιχεία, τότε αμέσως ξεχωρίζει.
Αυτή η ωριμότητα και ολοκλήρωση φαίνεται πως τραβάει παράλληλα με το value for money την αγορά προς τη δική της κατεύθυνση, χωρίς να ξεχνάει τον ρόλο της τιμής. Εσείς όμως ποια πλευρά του μικρού αυτοκινήτου έχετε κατά νου όταν το αγοράζετε;
Είναι το value for money ή η ολοκληρωμένη πρόταση; Ακόμη και αν διαλέγετε μικρό γιατί είναι φτηνό, πάτε για την απολύτως καλύτερη αγορά από οικονομικής άποψης, ή από πλευράς αυτοκινήτου; Τι λέτε;
Εγώ θα στρεφόμουν ευχαρίστως σε ένα μικρό αυτοκίνητο για όλους τους λόγους που αναφέρετε στο άρθρο. Αλλά όχι για μένα, για την γυναίκα μου. Εγώ με 1.90 ύψος και 140 κιλά βάρος, δεν μπορώ να οδηγήσω κανένα από τα υπάρχοντα μικρά. Επίσης θέλω εδώ και αρκετό καιρό να δώσω συγχαρητήρια στην Λουκία για τις πολύ σωστές απόψεις της. Τέτοιες απόψεις και ενημέρωση για τα αυτοκίνητα και ειδικά από γυναίκα είναι σπάνιο πράγμα.
Α ρε καταραμενη κρίση. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις. Που ειναι τα Τσεροκυ και τα Καγιεν. Που ειναι τα υβριδικά Λέξους. Τώρα ισχύει το παλαιόν χαρυκλινικόν απόφθεγμα Πάρε ζάντα και βολέψου. Εν προκειμένω η τιμή τιμή δεν έχει και χαρα στον που την έχει και για το λόγο αυτό όσοι πλέον μικρομεσαίοι δύνανται να αποκτήσουν αμάξι προτιμούν μικρό γιατι μικρό και αμελητεο είναι και το εισόδημά τους και ετσι επιθυμουν μικρά τέλη κυκλοφορίας μικρα ασφαλιστρα μικρή κατανάλωση μικρό τεκμήριο. Γιατι ως γνωστόν παν τι μικρον εισέρχεται παντου άνευ προβλημάτων και τινών ετέρων συνεπειών ενώ το ευμεγέθες εισέρχεται δυστυχώς και εκείνο παντού προξενώντας πλειστάκις αφόρητον πόνον παρά ευχαρίστησιν
Οι περισσότεροι στρέφονται σε μικρό όχημα λόγω των εξόδων καυσίμων,πάγιων,τεκμηρίου και στις μεγάλες πόλεις και λόγω χώρου. Σαφώς και οι περισσότεροι χρήστες θα κινηθούνε στο value for money,και ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό προς το πιο καλύτερο μικρό και ένα ακόμα πιο μικρό ποσοστό,στο οποίο είμαι και εγώ πάει στο μικρό gti και βλέπει αν το εν λόγω μοντελο έχει και μία τέτοια κατηγορία.Γιατί κακά τα ψέματα άλλο, παράδειγμα, corsa 1200 κυβικά και άλλο corsa nurburgring edition. Αλλά και πάλι ακόμα και στις μικρές και μίνι κατηγορίες ισχύουν ότι και στις μεγαλύτερες,τι ανάγκες έχουμε,την οικονομική μας δυνατότητα,την μελέτη δίχως εγωισμούς και βλέποντας τους υπολοίπους,και μετά προχωράμε για την αγορά ενός τέτοιου οχήματος που είναι κατάλληλο για εμάς και μόνον για εμάς. Στις μεγάλες πόλεις το μικρό όχημα πλέον είναι μονόδρομος για πολλούς λόγους,άσχετως την κρίση που επικρατεί.Όσα χρήματα και αν διαθέτεις,δεν είναι σώφρον να είσαι στο κέντρο της κάθε πόλης με μεγάλο όχημα,γιατί δεν είσαι μόνη-ος σου.Το να σκεφτείς ότι είναι και άλλοι δεν είναι θέμα χρημάτων ή όχι ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ.
ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΙ = ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΡΒΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΣΕ ΛΙΤΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΚΑΠΟΙΟΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ HYUNDAI ATOS MPV 999cc ΜΟΝΤΕΛΟ 1999 ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΟΤΙ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ. ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΥΨΕΛΗ ΜΕ ΤΟ ΤΟ SKODA ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΡΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΞΕΧΝΟΥΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΤΕΛΙΚΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1,0L ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ WV SEAT SKODA. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ SKODA ΕΛΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΙΛΙΑΡΗ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.