ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mήπως αγρίεψαν τα μικρά; Γιατί ένα μικρό με 200 άλογα είναι πολύ άγριο, ίσως περισσότερο απΆόσο θα θέλει κανείς για κάθε μέρα.

Mήπως αγρίεψαν τα μικρά; Γιατί ένα μικρό με 200 άλογα είναι πολύ άγριο, ίσως περισσότερο απΆόσο θα θέλει κανείς για κάθε μέρα.

Αν τα νέα μικρά GTI φτάνουν τους 200 ίππους, τα μικρομεσαία πόσο πρέπει να πάνε;

(4/10/2012)

Χωρίς περιστροφές πλέον η επόμενη γενιά των γρήγορων εκδόσεων των μικρών μοντέλων θα έχει 200 άλογα. Μα τότε τι μένει για τα μικρομεσαία; Περισσότερη δύναμη, ή έχουν κάτι άλλο που τα κάνει καλύτερα;

autotriti team

Κατά τα άλλα η κούρσα της ιπποδύναμης καλά κρατεί. Περίμενε κανείς πως με την κατανάλωση σε πρώτη σειρά ενδιαφέροντος τα άλογα θα έπεφταν ή τέλος πάντων δε θα ανέβαιναν. 
Αλλά το downsizing, η σμίκρυνση δηλαδή των κινητήρων σε χωρητικότητα και κατανάλωση επιτρέπει τα πάντα. Καλύτερη περίπτωση για παράδειγμα αυτή του νέου Renault Clio RS που έρχεται πάλι με 200 ίππους. Αυτή τη φορά από ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ 1,6 τούρμπο που μπορεί να δίνει καλύτερες επιδόσεις από το ατμοσφαιρικό δίλιτρο που αντικαθιστά, αλλά με σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση.
Τα 200 άλογα μπορεί να ήταν δεδομένα για το σκληροπυρηνικό Clio RS, όμως η Peugeot πρώτη φορά τα περνάει σε δικό της GTI. Και το νέο 208 GTI θα έχει 200 ίππους από το γνωστό κορυφαίο 1.600άρι τούρμπο μοτέρ που μοιράζονται οι γάλλοι με Mini και BMW. 
Τα μικρομεσαία όμως θέλουν απόσταση από τα μικρά GTI. Από τη μία το ίδιο «νούμερο» ισχύος, από την άλλη το γεγονός πως πλέον είναι τα μικρά που συμμετέχουν ενεργά στους αγώνες όπως το WRC, και δε θέλει πολύ για να φανεί πως η μικρομεσαία κατηγορία σοβάρεψε πολύ. 
Ή μήπως αγρίεψαν τα μικρά; Γιατί ένα μικρό με 200 άλογα θα είναι πολύ άγριο, ίσως περισσότερο απΆόσο θα θέλει κανείς για κάθε μέρα. Δεν είναι τυχαίο ότι η VW παρουσίασε το νέο Golf GTI με 220 και 230 ίππους. Γιατί το βασικό συστατικό στο GTI της VW, εκτός από τις εκρηκτικές επιδόσεις είναι και η φιλικότητα στην καθημερινή χρήση, κάτι που τα μικρά «τούμπανα» πιθανώς δε θα έχουν.
Όμως το μικρό είναι το νέο μικρομεσαίο και το μικρομεσαίο είναι το νέο μεσαίο. Και ως εκ τούτου τα γρήγορα μικρομεσαία το πιθανότερο είναι να σκαρφαλώσουν σε ιπποδύναμη ή να αποκτήσουν πιο εκρηκτικές εκδόσεις. Το Opel Astra OPC, το νέο Audi S3, η BMW M135 και το Ford Focus RS που περιμένουμε, είναι στο πλαφόν των 300 ίππων, ενώ και το Renault Megane RS ξεκίνησε με το καλημέρα με 250 άλογα. Αντίστοιχη έκδοση θα έρθει αργότερα και από την VW για το Golf.
Όμως τα 300 άλογα δεν είναι για τον καθένα ή για κάθε μέρα. Είναι το ίδιο σκληροπυρηνικά με τα μικρά GTI των 200. Είναι λοιπόν τα μικρά GTI αυτά που θα πάρουν τη μερίδα του λέοντος στην υποκατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ; Που υστερούν σε σχέση με τα μικρομεσαία; Και τι έχουν τα μικρομεσαία που τα κάνουν να αξίζουν περισσότερο; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
Omoda