Ένας κύλινδρος λιγότερος για τα μοτέρ των μικρομεσαίων. Πειράζει;

Ένας κύλινδρος λιγότερος για τα μοτέρ των μικρομεσαίων. Πειράζει;

Μετά την τάση για λίγα κυβικά είστε έτοιμοι και για λιγότερους κυλίνδρους;

13.836 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2012)

Όποιος έχει ήδη το νέο Focus με τον 1.000άρη κινητήρα να σηκώσει το χέρι. Γιατί μπήκε στο κλαμπ των μελλοντικών μικρομεσαίων που εκτός από λίγα κυβικά, έχουν και λιγότερους κυλίνδρους. Εσείς είστε έτοιμοι για τρικύλινδρα μικρομεσαία;

Δε μπορεί να μην πρόσεξε κανείς ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα στο νέο Peugeot 208; Το ολοκαίνουργιο μικρό της Peugeot δεν λανσάρισε μόνο νέα μάσκα, νέο στιλ, νέες τεχνολογίες και μια νέα αρχή της μάρκας στην δεκαετία που διανύουμε. Λανσάρισε και το μοτέρ που θα δούμε σε διάφορες εκδόσεις να κινεί σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα. Και τη γκάμα της αδελφής Citroen, ενώ αν όλα πάνε καλά, ίσως να το δούμε και σε μοντέλα της Opel ή και της Chevrolet.
Μιλάμε για τον τρικύλινδρο 1.200άρη σε ατμοσφαιρική και σύντομα τούρμπο έκδοση. Μοτέρ που θα κάνει το λανσάρισμα του επόμενου 308 (τα νέα μοντέλα της Peugeot θα τελειώνουν όλα είτε σε 8 είτε σε 1, δε θα αλλάζουν όπως μέχρι τώρα) ιδιαίτερα ενδιαφέρον. 
Και κατά πόδας έρχεται και το έτερο γαλλικό μικρομεσαίο, το επόμενο Renault Megane. Επίσης με τρικύλινδρο μοτέρ 1,2 λίτρων. Και αν το πρόσφατο πρωτότυπο της VW, το Taigun, είναι μια ένδειξη για τις προθέσεις του ομίλου, τότε το τρικίλυνδρο χιλιάρι μοτέρ του (ίδιο με του Up! σε έκδοση τούρμπο) θα βρεθεί κάτω κι από άλλα καπό γερμανο-τσεχο-ισπανικών αυτοκινήτων.
Χωρίς να μετράμε το τρικύλινδρο μοτέρ της BMW που θα δούμε σε μοντέλα της αλλά και στο Mini, φτάσαμε ήδη να έχουμε καλύψει τις περισσότερες μάρκες. Ποιοι μένουν; Οι κατασκευαστές που πήγαν ακόμη πιο κάτω, όπως οι ιταλοί με το δικίλινδρο διαμάντι τους που ήδη κινεί μίνι και μικρά μοντέλα.
Η Ford ήδη έκανε λόγο πως το δικό της τρικύλινδρο μπορεί να φτάσει τα 1.500 κ.εκ. και μέχρι 200 ίππους. Τα μοτέρ αυτά είναι «πτυσσόμενα» και έτσι η διαμόρφωση του κυβισμού και απόδοσής τους, με ή χωρίς τούρμπο, μπορεί να καλύψει γκάμα μοντέλων από μίνι και μικρά, μέχρι μικρομεσαία, μεσαία, MPV και SUV. Σχεδόν τα πάντα!
Οι κατασκευαστές λοιπόν ετοιμάζονται, εσείς όμως είστε έτοιμοι; Μπορείτε μετά τα λίγα κυβικά να δεχτείτε και τους λιγότερους κυλίνδρους; Αν οι premium αγοραστές δέχτηκαν την μείωση από τους 6 στους τέσσερις, υπάρχει κανένας λόγος να μην δεχτούμε και τη μείωση από τους τέσσερις στους τρεις; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center