
Με βάση αυτό το αυτοκόλλητο, ο οδηγός θα μπορεί να αποκωδικοποιήσει εύκολα τις επιδόσεις του ελαστικού.
Εσείς χρησιμοποιείτε το αυτοκόλλητο πληροφοριών όταν διαλέγετε λάστιχα;
8.499 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2012)
Το είδατε το αυτοκόλλητο που έχουν όλα τα καινούργια λάστιχα πάνω τους όταν τα αγοράζετε; Είναι σαν αυτό που έχουν τα ψυγεία και οι άλλες λευκές συσκευές που εξηγούν πόσο ρεύμα καίνε. Αν το χρησιμοποιείτε όταν διαλέγετε πλυντήριο, γιατί όχι όταν διαλέγετε ελαστικά;
autotriti team
Το αυτοκόλλητο αυτό έχει μόλις τρία χαρακτηριστικά επάνω. Την οικονομία καυσίμου, το κράτημα στο βρεγμένο και τον θόρυβο που παράγει το ελαστικό όταν κυλάει. Υπάρχουν πέντε διαβαθμίσεις απόδοσης με το Α το καλύτερο και το Ε το χειρότερο.
Είναι ένα καλό εργαλείο για να μπορέσει κανείς να πάρει μια ιδέα από το τι περιμένει από τα λάστιχα που αγοράζει, κυρίως σε ότι αφορά την οικονομία και το θόρυβο που μέχρι τώρα χρειαζόταν την μαρτυρία κάποιου για να τα γνωρίζει. Σε ότι αφορά στο «κράτημα» αν και υπήρχε μία γενική ιδέα από τον τύπο του ελαστικού (σπορ ή όχι), η συμβουλή του επαγγελματία παραμένει σημαντική καθότι το αυτοκόλλητο δεν λαμβάνει υπόψη τη χρήση που θα κάνει ο κάθε οδηγός.
Που σημαίνει ότι ένα σπορ ελαστικό με Α στο κράτημα στο βρεγμένο δεν είναι απαραίτητα το καλύτερο για ένα αυτοκίνητο που κινείται στην πόλη και ποτέ δεν ζεσταίνει τα λάστιχά του για να μπορέσουν να αποδώσουν. Και το κόστος (σε αγορά, φθορά και κατανάλωση) είναι συνήθως μεγάλο στα σπορ ελαστικά.
Ακόμη ένα στοιχείο που πρέπει να ξέρετε για το αυτοκόλλητο είναι ότι διαφέρει από δείκτη σε δείκτη ακόμη και στο ίδιο ελαστικό και διάσταση. Έτσι στο 205/55/16 για παράδειγμα, το ίδιο ελαστικό με δείκτη 94W μπορεί να έχει απόδοση B στην κατανάλωση και A στο κράτημα, και με τον χαμηλότερο δείκτη 91V να έχει C και C αντίστοιχα. Θα πρέπει δηλαδή να ελέγξετε το αυτοκόλλητο που αντιστοιχεί όχι μόνο στο μοντέλο και τη διάσταση του ελαστικού που σας ενδιαφέρει, αλλά και τον τύπο ακριβώς, δηλαδή τον δείκτη ταχύτητας και φορτίου.
Με τόση πληροφόρηση για κάτι που μέχρι πρότινος εμπιστευόσασταν απλά τις γνώμες φίλων ή πωλητών, δεν μπορεί το αυτοκόλλητο να αποτελέσει το κριτήριο αγοράς των επόμενων ελαστικών; Τι λέτε θα το εμπιστευτείτε; Θα το ελέγξετε να δείτε αν ταυτίζεται με όσα άλλα ξέρετε; Ή θα το απορρίψετε ως «άσχετο» με τις ελληνικές ιδιαιτερότητες. Τι λέτε;
ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ..ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2012 ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ..
Καλά δε το πιστευω οτι κολλήσανε παρόμοια σε όψη κλίμακα με αυτήν των πιστοποιητικών ενεργειακής απόδοσης Κτιρίων. χαχαχαχαχα!
Τι αλλο θα σκεφτούνε για να πουλήσουνε?
Αμα εντοπίσουνε και θερμογέφυρες στα λάστιχα αυτοκινήτων πηδάω απο το μπαλκόνι! Ιδέα : Να βάλουμε και θερμοπρόσοψη στα αυτοκίνητα....
λαστιχα??? ευτυχως προλαβακαι εβαλα περισυ.....τωρα????μεχρι να φανουν τα σύρματα (με τα χλμ που κάνω τωρα πια σε 5-6χρονια υπολογίζω)...θα κρατανε ?όχι .....αλλα θα παρω και γω κομποσκοινι τότε σαν το φιλο πετρο που τα λεει μια χαρά πιο κάτω!!!!
Εγώ αγόρασα καινούργια λάστιχα ενεργιακής απόδοσης Α καθώς και Ααποδοσης στην ηχορύπανση. Το μόνο πρόβλημα είναι πως για να αγοράσω έδωσα ανταλλαγή το αυτοκίνητο μου και έμεινα με τα λάστιχα στο χέρι...
Όταν αγοράζουμε πλυντήριο δεν μας απασχολεί μόνο το τι κατανάλωση έχει,αλλά και αν στίβει καλά τα ρούχα,αν από το ένα πρόγραμμα πλυσίματος στο άλλο μεταβαίνει καλά,και άλλα.Οπότε όταν διαλέγουμε ελαστικά δεν διαλέγουμε βάσει του αυτοκόλλητου,απλά το λαμβάνουμε υπόψιν μας.
Όταν θέλω καλό κράτημα για ασφάλεια,που αυτός είναι ο πρωτεύον λόγος,δεν με ενδιαφέρει αν η κατανάλωση είναι 0,5 για παράδειγμα παραπάνω ή ο θόρυβος 2 db παραπάνω.Σε κάποιο ατύχημα δεν μετράει ο θόρυβος και η κατανάλωση,αλλά το κράτημα,η απαγωγή νερού στο βρεγμένο δρόμο,το πόσο μαλακό ή σκληρό είναι το πέλμα,τα πλαινά του ελαστικού και άλλα.Και αυτά είναι που βοηθούνε στο να αποτραπεί ένα ατύχημα ή να βοηθήσουν στο να εξελιχθεί το ατύχημα σε όσο γίνεται πιο ελαφρύ.
Αν δείτε το αυτοκόλλητο θα καταλάβετε το τι συμβαίνει.Δεν είναι πανάκεια το αυτοκόλλητο,απλά λέει τα αυτονόητα,αλλά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν το τι θέλουμε από το ελαστικό μας,το κλίμα της χώρας που μπορεί να αντέχει το ελαστικό μας,το πως μπορεί ένα πιο χειρότερο ελαστικό μέσα σε εισαγωγικά να κάθεται καλύτερα στο όχημα μας και να είναι πιο ασφαλές,και άλλα.
Είναι καλό να το μελετάμε,αλλά να κάνουμε ένα προσωπικό και ειδικό συνδυασμό,έτσι ώστε το ελαστικό που θα επιλέξουμε για το δικό μας όχημα να ταιριάζει και να έχει την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Τα όποια αυτοκόλλητα από μόνα τους δεν προσφέρουνε ασφάλεια.Ας μην το κάνουμε σαν την πράσινη ανάπτυξη,των πράσινων αλόγων.
Tι υπάρχει και αυτοκόλητο στα μεταχειαρησμένα λάστιχα;;Γιατί με το οικονομικό χάλι που εχω μόνο τέτοια και.... αν θα βάλω.
Επιτρέψτε μου να κάνω κάποια σχόλια: Υπάρχουν ακόμη πολλά λάστιχα στα καταστήματα πώλησης, από παλιότερο στοκ, που δεν έχουν αυτά τα αυτοκόλλητα. Ακόμη πολλοί αγοραστές δεν ενδιαφέρονται τόσο για την ποιότητα, όσο για ένα φθηνό λάστιχο να κάνουν τη δουλειά τους. Επίσης πολλοί πωλητές ελαστικών, ουσιαστικά δεν ξέρουν από λάστιχα, για να μπορούμε να βασιστούμε πάνω τους. Έχω προσωπική πείρα. Προσπαθούν να σου πουλήσουν αυτό που θέλουν, επειδή έχουν μεγαλύτερο κέρδος ή επειδή θέλουν να το ξεφορτωθούν. Εκτιμώ ότι η καλύτερη πηγή σωστής ενημέρωσης είναι τα περιοδικά αυτοκινήτου και τα τεστ ελαστικών. Τώρα το τι λάστιχο θα διαλέξει ο καθένας μας εξαρτάται από πολλά. Από το τι χρήματα είναι διατεθειμένος να πληρώσει, από το τι αυτοκίνητο έχει (αν έχει αυτοκίνητο καινούριο ή 30 ετών, ακριβό ή φθηνό) κ.λ.π. Πάντως τόσο για λάστιχα, όσο και για οτιδήποτε άλλο, ο αγοραστής θα πρέπει να έχει μελετήσει καλά, πριν την όποια αγορά, είτε μέσω internet είτε τα ειδικά περιοδικά και να μην ακούει τον οποιονδήποτε, που κάνει τον ειδικό.
Που να βρεθούν χρήματα για νέα λάστιχα... Έπρεπε να τα έχω αλλάξει δύο χρόνια τώρα, αλλά πήρα ένα κομποσκοίνι για φυλαχτό όταν βρέχει. Είναι Α σε κατανάλωση και 0 db σε θόρυβο. Τόσο αργά που πάω πλέον, ελέω κατανάλωσης, μόνο μέσα στην πόλη, ελέω διοδίων, ότι και να συμβεί, το κομποσκοίνι θα με σώσει...