ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αρκετά μικρά αυτοκίνητα έχουν μικρές αποκλίσεις στις τιμές κατανάλωσης, μεταξύ diesel και βενζινοκίνητων εκδόσεων.

Αρκετά μικρά αυτοκίνητα έχουν μικρές αποκλίσεις στις τιμές κατανάλωσης, μεταξύ diesel και βενζινοκίνητων εκδόσεων.

Είναι η κατανάλωση το πρώτο κριτήριο για επιλογή μικρού;

5.857 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2012)

Αν το μικρό είναι σήμερα το αυτοκίνητο που συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά για να είναι η ιδανική αγορά, πόσο σημαντική είναι η κατανάλωσή του; Τι μετράτε πρώτο λοιπόν όταν διαλέγετε μικρό;

autotriti team

Σίγουρα το πρώτο στοιχείο είναι η τιμή αγοράς. Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα, ειδικά σήμερα που το ρευστό δεν περισσεύει. Όμως τι να το κάνεις το φτηνό μικρό αν το πληρώσεις σε καύσιμο και τέλη κυκλοφορίας σε βάθος χρόνου; Ή όχι;
Υπάρχει η λογική αυτή που λέει ότι καλύτερα να χαλάσει κανείς λιγότερα στην αγορά και ας έχει μεγαλύτερο κόστος χρήσης. Αντίθετα πάλι, άλλοι προτιμούν να έχουν μικρότερη αιμορραγία κάθε εβδομάδα στο βενζινάδικο και κάθε Χριστούγεννα. Υπάρχουν φυσικά και μοντέλα που πετυχαίνουν έναν συνδυασμό τιμής αγοράς με χαμηλή κατανάλωση. Αν και αυτά είναι συνήθως ντίζελ οπότε και έχουν μία διαφορά στην τιμή από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. 
Τα μικρά αυτοκίνητα όμως χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο από τα μεγαλύτερα. Ακόμη και αν τα χιλιόμετρα κάθε χρόνο δεν είναι πάρα πολλά, οι ώρες που περνούν στην κίνηση με το μοτέρ στο ρελαντί να καίει χωρίς να προχωράει, μετράνε αρκετά. Και το σταμάτα ξεκίνα στοιχίζει πολύ. Τόσο που όσοι διαλέγουν μικρό με στόχο την κίνηση στην πόλη, όταν συγκρίνουν καταναλώσεις δεν πρέπει να κοιτούν καν τα μικτά νούμερα αλλά μόνο αυτό που αντιστοιχεί σε αστική χρήση.
Και εδώ το πράγμα τσούζει. Γιατί ενώ στα πετρελαιοκίνητα η απόσταση από την κατανάλωση εντός με εκτός πόλης δεν είναι πάνω από ένα λίτρο, ενώ πολλές φορές δεν ξεπερνάει καν το μισό, στα βενζινοκίνητα η διαφορά φτάνει και πάνω από τα δύο. Ένα νούμερο στα 5 λτ./100χλμ μικτής μπορεί να σημαίνει μια πολύ χαμηλή κατανάλωση εντός, στα 3,8 λτ./100χλμ, και μία υψηλή εντός, στα 6,2 λτ./100χλμ. Μεγάλη διαφορά.
Και ενώ αρχικά πολλά μοντέλα μοιάζουν να έχουν ίδιες καταναλώσεις, όταν τα νούμερα αναλύονται σε εντός και εκτός πόλης, η κατανάλωση που μετράει, αυτή εντός πόλης, έχει σημαντική διαφορά. Ένα μόλις λίτρο διαφοράς στα 100 χλμ. μπορεί να αλλάξει το κόστος καυσίμου κατά 250 ευρώ το χρόνο. 
Εσείς όμως πόσο μετράτε την κατανάλωση όταν διαλέγετε μικρό; Πως βλέπετε το ντίζελ που στοιχίζει παραπάνω σε αγορά αλλά έχει σημαντικά χαμηλότερα έξοδα χρήσης; Με ποια νούμερα κατανάλωσης συγκρίνετε, τα μικτά ή τα εντός πόλης; Και τελικά τι απόσβεση κοιτάτε να κάνετε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT
6 asiatika elastika